Dag allemaal.Ook ik zal mij even voorstellen voor ik jullie lastig zal gaan vallen met zin en onzin op dit forum.
Mijn naam is Peer en ik ben eigenaar van de website SmedenTotaal.nl en de daaraan gekoppelde webwinkel: desmeedwinkel.nl
De webwinkel is spontaan ontstaan en is voorlopig niet meer dan een uit de hand gelopen hobby. Mijn doelgroep (smeden) is erg klein en juist daarom denk ik dat het nooit meer zal worden dan een hobby, hoewel er na twee jaar toch best nog groei aanwezig is.
In eerste instantie ben ik begonnen met de website SmedenTotaal.nl. Dit is een website waar beginnende smeden de broodnodige informatie kunnen vinden en in contact kunnen komen met de ervaren smeden die de site gebruiken als algemeen smeedplatform.
Na enige tijd stond het forum vol met vragen waar men bepaalde smeedproducten zou kunnen verkrijgen. Dit gaf mij de impuls om de smeedwinkel op te starten.
In eerste instantie ben ik gestart met een ZenCart versie van de winkel. Niet lang geleden ben ik overgestapt naar BiedMeer. Vooral vanwege het feit dat ik ZenCart wat rommelig vond en ik naar een iets gebruikersvriendelijke backend wilde.
Ik merk dat de BiedMeer versie van de winkel mij veel meer stimuleert om het uiterste uit de webwinkel te halen. En dat zie ik dan ook direct terug in de omzet.
Re: SmedenTotaal
2Dag peer,
welkom op dit fijne forum
En we volgen je bedrijf ook graag natuurlijk.
welkom op dit fijne forum