Hallo ik ben...

1
Hallo allemaal,

Ik ben Jordy van Leusden en nee woon niet in Leusden. Kom uit Amsterdam en zit ook op school in A'dam.

Op dit moment ben ik mijzelf aan het orienteren om een webwinkel te beginnen.
Zelf heb ik geen kennis van techniek of hosting, en zal dus iets gaan huren bij een wederpartij.

Nu zijn de algemene partijen wel bekend als SEOShop en BiedMeer. Maar na veel Googlen, kwam ik http://www.magentospam tegen. Is iemand daarmee bekend? Na wat onderzoek kwam ik erachter wat Magento is en dat klinkt wel veel beter dan wat andere partijen aanbieden.
Laatst gewijzigd door Wouter Hol op 06 december 2012, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Obvious spammer is obvious

Re: Hallo ik ben...

3
Hallo,

Niet mee bekend. Misschien dat je even bij ze langs kan gaan? Ze zijn ook in amsterdam gevestigd zoals jij in amsterdam woont :)

4
Ik denk dat een psycholoog een betere oplossing is voor dit geval. Hoewel hij misschien, mentaal gezien, wel bij zichzelf langs kan gaan? :lol:
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

5
Wouter Hol schreef:Ik denk dat een psycholoog een betere oplossing is voor dit geval. Hoewel hij misschien, mentaal gezien, wel bij zichzelf langs kan gaan? :lol:
Die kant wilde ik inderdaad naar toe gaan ;)

6
Ik zal het slotje nog even uitleggen;

Het email adres waarmee je je geregistreerd hebt geeft aan dat je anders heet dan dat je hier zegt. Prima, dat mag. Maar op de website die bij het email adres hoort, staat dat de site waar je "na veel Googlen" op terecht komt, een onderneming van jou is. Vreemd dat je pas "na veel Googlen" op je eigen site terecht komt. Daar valt dan nog een hoop te verbeteren, lijkt mij zo. Je geeft dan ook nog eens aan dat je "na veel onderzoek" er achter bent gekomen wat Magento is, terwijl je op je site zegt dat je zelf gewoon Magento shops maakt.

Joe.