Hallo allemaal,
Ik ben Fabian Boot, productfotograaf uit Nijkerk. Ik ben hier echter niet om te spammen (daar heb ik een hekel aan) of te verkopen, maar hoop door mijn deelname aan dit forum meer inzicht te krijgen in jullie (webwinkeliers) en dingen waar jullie tegenaan lopen. Daarnaast stel ik mijn kennis van fotografie ter beschikking aan jullie.
Toch wil ik op deze plek even mijn website kwijt (verder zullen jullie hem nergens tegenkomen): http://www.fabianboot.nl
Ik hoop een gezellige tijd hier te hebben!
Groetjes Fabian
Re: Ik ben Fabian Boot!
2Hoi Fabian, de site is aan het laden als een malle. Duurde 5 seconden voordat ik iets te zien kreeg. Normaliter ben ik dan al weg. Misschien kun je er wat mee.
3Welkom op het forum.
Inderdaad, je site laad erg langzaam.
Wel erg mooie foto's!
Enige wat me opviel dat je gebruik maakt van u en je door elkaar op de site.
Is voor mij persoonlijk echt een reden om uit te wijken naar een concurrent.
Wel erg mooie foto's!
Actief in webshopontwikkeling
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
5Ja? Want als ik zeg dat je site langzaam laadt, maar dat u ook een langzame host heeft ga je meteen naar de concurrent?AnyWay schreef:Welkom op het forum.
Wel erg mooie foto's!
Tikkeltje overdreven als je het mij vraagt.
6Nah, ik vind dit een hele toffe portfolio en het nieuwe lid een aanwinst voor het forum. 
Als ik dan toch moet mee-miesneuzen: open niet met een foto van een malse biefstuk, want daarvan is de geen-vleesbrigade niet gecharmeerd.
Van trage laadtijden verder geen last en dat is voor je doelgroep ook niet zo relevant.

Als ik dan toch moet mee-miesneuzen: open niet met een foto van een malse biefstuk, want daarvan is de geen-vleesbrigade niet gecharmeerd.