Track & Trace in Magento

1
Hallo,

ik heb al flink gegoogled maar heb nog geen oplossing kunnen vinden.
In de transactionele emails bij een verzending kan je een Track & Trace nummer toevoegen.
Dit is verder geen probleem. Maar Je kan in Magento geen verzendoptie creeeren voor PostNL, dus als de klant op het nummer klikt komt hij niet uit op de website van PostNL.
Heeft iemand enig idee hoe dit is op te lossen?

Ook vraag ik mij af of het mogelijk is om de opties Billing Agreements en Recurring Profiles uit te schakelen in het "Mijn Acount" Menu.

Alvast bedankt
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

Re: Track & Trace in Magento

5
Als je er geen problemen mee hebt om de code over te typen in het vakje waar nu die van een bijvoorbeeld DHL staat dan kan een Magento expert de tekst in de backend maar ook in de frontend hierop aanpassen.

Als je gebruik maakt van TNT parcelware dan is er een module voor beschikbaar en hoef je ook de code niet meer over te typen.

Succes!