Ik zou het erg op prijs stellen als er feedback wordt gegeven op mijn webshop.
Alle tips, adviezen, kritiek etcetera zijn van harte welkom.
Re: Graag feedback, tips en adviezen http://www.senisana.nl
2Ok, even de stijl van Jan proberen;
Ik kom binnen, zie duidelijk een Mijnwebwinkel-shop met een veel te grote banner. Dan de categorieën: een groot aantal rommelige knoppen in Times New Roman. Ik kijk naar het middelste gedeelte, een lichtkrant met enorm veel ruimte eromheen?
Hum, ik zie een roos en word uitgenodigd om een enquete in te vullen. Waar blijft de tekst, wat zijn je USP's? Eindelijk, een stukje tekst, maar waarom weer een opsomming van wat je verkoopt? Dan kan ik toch beter bij de categorieën kijken?
Daaronder weer een lichtkrant, een lelijke titel en een serie plaatjes, komt niet echt betrouwbaar over. Nu we het toch over betrouwbaarheid hebben, wie zit er achter de shop? Ik zoeken naar een Over ons of Contactpagina, maar kan die nergens vinden?
Nou ja, dan ternauwernood maar het gastenboek bekijken. Hier staan alleen maar complimenten van bekenden?
Dan maar eens een categorie bekijken: zwemkleding. Bam! Daar is de tekst, maar waar de producten? Even scrollen, en daar de keuze voor een subcategorie. Ik kies de bovenste, en het eerste de beste product. Maar oh nee, zie ik daar geen Comic Sans?
Tot zover, veel succes!
Ik kom binnen, zie duidelijk een Mijnwebwinkel-shop met een veel te grote banner. Dan de categorieën: een groot aantal rommelige knoppen in Times New Roman. Ik kijk naar het middelste gedeelte, een lichtkrant met enorm veel ruimte eromheen?
Hum, ik zie een roos en word uitgenodigd om een enquete in te vullen. Waar blijft de tekst, wat zijn je USP's? Eindelijk, een stukje tekst, maar waarom weer een opsomming van wat je verkoopt? Dan kan ik toch beter bij de categorieën kijken?
Daaronder weer een lichtkrant, een lelijke titel en een serie plaatjes, komt niet echt betrouwbaar over. Nu we het toch over betrouwbaarheid hebben, wie zit er achter de shop? Ik zoeken naar een Over ons of Contactpagina, maar kan die nergens vinden?
Nou ja, dan ternauwernood maar het gastenboek bekijken. Hier staan alleen maar complimenten van bekenden?
Dan maar eens een categorie bekijken: zwemkleding. Bam! Daar is de tekst, maar waar de producten? Even scrollen, en daar de keuze voor een subcategorie. Ik kies de bovenste, en het eerste de beste product. Maar oh nee, zie ik daar geen Comic Sans?
Tot zover, veel succes!
Re: Graag feedback, tips en adviezen http://www.senisana.nl
3Wat mij opvalt, en als ik even mag beginnen met dezelfde (tweede) zin als mijn voorganger;
Ik kom de shop binnen en als ik de banner zie, wordt mijn oog eerst getrokken naar het plaatje links. Mijn gedachte (sorry, ik ben een man) gaat gelijk naar ondeugend, stout en een beetje 50 tinten grijs...
Daarna kijk ik naar het rechter plaatje en zie planten hangen, in een oosterse omgeving... Een webshop die zich specialiseert in stoute oosterse lingerie? Werkt voor mij een beetje verwarrend.
Dan zie ik de schreeuwende fel rode titels. Wordt er een beetje angstig van (mensen, dit is een grapje! Geen zorgen!)... Zorg dat deze titels iets rustiger worden, waardoor ze minder aanwezig zijn.
Dan scroll ik naar beneden en zie de merken staan. Ik vind het er te veel. Ik denk dat er weinig mensen zijn die ze in deze hoedanigheid allemaal gaan lezen. Ik scan, en er vallen er maar 3 op; Diesel, Sloggi en Ideal (verkoop je ook Ideal?). De rest lees ik niet en vraag me af wat het nut er dan van is (less is more).
Als laatste zal ik nog een tip geven over mijn vakgebied; fotografie. Ik zie veel mooie vrouwen met lingerie ziet er goed uit (nogmaals, ik ben een man, maar ik denk dat veel vrouwen dit ook willen zien)! Waarschijnlijk komen deze afbeeldingen van de leverancier? Dat is erg handig! Wat me daarna opvalt is dat er ook foto's tussen staan die je zelf hebt gemaakt. Ik vind het altijd belangrijk dat er een vaste lijn in fotografie moet zitten. Komt het van een andere leverancier? Vraag dan of zij ook foto's hebben met mensen erin. Consumenten willen zien hoe het staat bij iemand, voordat ze iets kopen (ja, het werkt echt!). Heeft de leverancier geen foto's? Misschien is het een idee voor ze om die foto's eens te laten maken (ik neem aan dat jij niet de enige klant bij ze bent)... Zijn ze niet overtuigd van het nut daarvan? Maak ze zelf of laat ze maken, het gaat wel om jouw product!
Over de zwemkleding; het idee van het stukje advies vind ik geweldig! Alleen zet ik mijn vraagtekens bij de plek van het verhaal. Maak hiervoor een blog aan en ga meer adviezen geven! Dat werkt minder verwarrend en je creëert dan een platform voor jezelf (als mensen toch al zien dat jij achter deze webshop zit, laat je dan zien!). Een stukje personal branding; jij bent de kenner!
Voor nu lijkt me dit wel even genoeg; ik hoop dat ik je iets verder heb kunnen helpen!
Ik kom de shop binnen en als ik de banner zie, wordt mijn oog eerst getrokken naar het plaatje links. Mijn gedachte (sorry, ik ben een man) gaat gelijk naar ondeugend, stout en een beetje 50 tinten grijs...
Daarna kijk ik naar het rechter plaatje en zie planten hangen, in een oosterse omgeving... Een webshop die zich specialiseert in stoute oosterse lingerie? Werkt voor mij een beetje verwarrend.
Dan zie ik de schreeuwende fel rode titels. Wordt er een beetje angstig van (mensen, dit is een grapje! Geen zorgen!)... Zorg dat deze titels iets rustiger worden, waardoor ze minder aanwezig zijn.
Dan scroll ik naar beneden en zie de merken staan. Ik vind het er te veel. Ik denk dat er weinig mensen zijn die ze in deze hoedanigheid allemaal gaan lezen. Ik scan, en er vallen er maar 3 op; Diesel, Sloggi en Ideal (verkoop je ook Ideal?). De rest lees ik niet en vraag me af wat het nut er dan van is (less is more).
Als laatste zal ik nog een tip geven over mijn vakgebied; fotografie. Ik zie veel mooie vrouwen met lingerie ziet er goed uit (nogmaals, ik ben een man, maar ik denk dat veel vrouwen dit ook willen zien)! Waarschijnlijk komen deze afbeeldingen van de leverancier? Dat is erg handig! Wat me daarna opvalt is dat er ook foto's tussen staan die je zelf hebt gemaakt. Ik vind het altijd belangrijk dat er een vaste lijn in fotografie moet zitten. Komt het van een andere leverancier? Vraag dan of zij ook foto's hebben met mensen erin. Consumenten willen zien hoe het staat bij iemand, voordat ze iets kopen (ja, het werkt echt!). Heeft de leverancier geen foto's? Misschien is het een idee voor ze om die foto's eens te laten maken (ik neem aan dat jij niet de enige klant bij ze bent)... Zijn ze niet overtuigd van het nut daarvan? Maak ze zelf of laat ze maken, het gaat wel om jouw product!
Over de zwemkleding; het idee van het stukje advies vind ik geweldig! Alleen zet ik mijn vraagtekens bij de plek van het verhaal. Maak hiervoor een blog aan en ga meer adviezen geven! Dat werkt minder verwarrend en je creëert dan een platform voor jezelf (als mensen toch al zien dat jij achter deze webshop zit, laat je dan zien!). Een stukje personal branding; jij bent de kenner!
Voor nu lijkt me dit wel even genoeg; ik hoop dat ik je iets verder heb kunnen helpen!
Re: Graag feedback, tips en adviezen http://www.senisana.nl
4Dank jullie wel voor jullie reacties Instinct en Fabian!
Zal beginnen met jou feedback, Instinct.
Duidelijk geen fan van het concept mijnwebwinkel geloof ik
De hele vormgeving heb ik zelf gemaakt en daar was ik eigenlijk best al trots op, maar tuurlijk zie ik dat het nog veel beter, mooier en strakker kan. Helaas niet de financien om er een professional op los te laten, maar wie weet komt dat er ooit alsnog van.
Wat bedoel je met groot aantal rommelige knoppen? De categorieen met de roosjes ervoor?
Heb eens op jou site gekeken, erg mooi! Met die USP's ga ik aan de slag.
Wat is er niet betrouwbaar aan de plaatjes? Het zijn exact de afbeeldingen van de artikelen die binnenkort leverbaar zullen zijn? Hoe kan ik dat in jou ogen anders doen?
Toevallig gisteren hier even het topic zitten lezen over wel of geen 'over ons" pagina in je webwinkel. Wat is belangrijk dat daar in staat dan? Als ik op jou pagina over ons kijk, verteld me dat toch ook niet wie er achter de website zit?
In het gastenboek staan onderaan reacties van bekenden inderdaad, maar dat zie ik bij veel mensen met een webwinkel, dat familie, vrienden etcetera je succes wensen met je webwinkel?
Oke, ik snap denk ik wel wat je bedoeld, kwam onlangs voor prive-aankoop bij een webwinkel terecht en dat gastenboek bestond uit allemaal soortgelijke positieve uiteraard ervaringen van zogenaamde klanten, allemaal geschreven in zwaar belabberde turbotaal, met jawel, bij iedere reactie dezelfde spelfouten etcetera. Ik ben niet zo iemand die zichzelf voor de gek gaat houden en dus de reacties van klanten zijn ook ECHT van klanten. Helaas valt het me op, dat van de inmiddels al vele kopers er maar weinig zijn die een berichtje achterlaten in het gastenboek. Ontvang bijvoorbeeld dan wel een mailtje met "bedankt voor de goede service" etcetera, en mensen die aangeven zeer tevreden te zijn, maar niet de behoefte hebben berichten achter te laten in het gastenboek... Zelf vind ik dat wat jammer, omdat het ook anoniem kan. Heeft misschien te maken met hetgeen ik verkoop? Ik weet het niet....
Het verschil met de lettertypes ga ik ook aan werken, dat merk je ook zeer terecht op.
Kortom, al je tips etcetera blijven van harte welkom !!!
Groetjes,
Jeanine
Zal beginnen met jou feedback, Instinct.
Duidelijk geen fan van het concept mijnwebwinkel geloof ik

De hele vormgeving heb ik zelf gemaakt en daar was ik eigenlijk best al trots op, maar tuurlijk zie ik dat het nog veel beter, mooier en strakker kan. Helaas niet de financien om er een professional op los te laten, maar wie weet komt dat er ooit alsnog van.
Wat bedoel je met groot aantal rommelige knoppen? De categorieen met de roosjes ervoor?
Heb eens op jou site gekeken, erg mooi! Met die USP's ga ik aan de slag.
Wat is er niet betrouwbaar aan de plaatjes? Het zijn exact de afbeeldingen van de artikelen die binnenkort leverbaar zullen zijn? Hoe kan ik dat in jou ogen anders doen?
Toevallig gisteren hier even het topic zitten lezen over wel of geen 'over ons" pagina in je webwinkel. Wat is belangrijk dat daar in staat dan? Als ik op jou pagina over ons kijk, verteld me dat toch ook niet wie er achter de website zit?
In het gastenboek staan onderaan reacties van bekenden inderdaad, maar dat zie ik bij veel mensen met een webwinkel, dat familie, vrienden etcetera je succes wensen met je webwinkel?
Oke, ik snap denk ik wel wat je bedoeld, kwam onlangs voor prive-aankoop bij een webwinkel terecht en dat gastenboek bestond uit allemaal soortgelijke positieve uiteraard ervaringen van zogenaamde klanten, allemaal geschreven in zwaar belabberde turbotaal, met jawel, bij iedere reactie dezelfde spelfouten etcetera. Ik ben niet zo iemand die zichzelf voor de gek gaat houden en dus de reacties van klanten zijn ook ECHT van klanten. Helaas valt het me op, dat van de inmiddels al vele kopers er maar weinig zijn die een berichtje achterlaten in het gastenboek. Ontvang bijvoorbeeld dan wel een mailtje met "bedankt voor de goede service" etcetera, en mensen die aangeven zeer tevreden te zijn, maar niet de behoefte hebben berichten achter te laten in het gastenboek... Zelf vind ik dat wat jammer, omdat het ook anoniem kan. Heeft misschien te maken met hetgeen ik verkoop? Ik weet het niet....
Het verschil met de lettertypes ga ik ook aan werken, dat merk je ook zeer terecht op.
Kortom, al je tips etcetera blijven van harte welkom !!!
Groetjes,
Jeanine
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Re: Graag feedback, tips en adviezen http://www.senisana.nl
5Ik weet niet of je de oude cu2 pagina's nog kent? Hier kon je een pagina aanmaken, de voorloper van Hyves enzo. Zo ziet jouw webwinkel er ook een beetje uit. Met de plaatjes op de frontpage enzo. Beetje ouderwets en dat is denk ik ook wat hierboven bedoeld wordt 

Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
Re: Graag feedback, tips en adviezen http://www.senisana.nl
6Hoi, nee, die ken ik niet.......
Zou er zo graag een wat exclusieve, luxere uitstraling aan willen geven.
Wil me onderscheiden van de vele webwinkels die vooral de erotische lingeriekant op neigen. Daar zijn in mijn ogen al genoeg shops van....
Ga mijn uiterste best doen!
Dank je wel voor je reactie!
Zou er zo graag een wat exclusieve, luxere uitstraling aan willen geven.
Wil me onderscheiden van de vele webwinkels die vooral de erotische lingeriekant op neigen. Daar zijn in mijn ogen al genoeg shops van....
Ga mijn uiterste best doen!
Dank je wel voor je reactie!
Re: Graag feedback, tips en adviezen http://www.senisana.nl
7Nogmaals Fabian, ook jij hartelijk bedankt voor je reactie!
Wij zijn inmiddels voornemens om het gedeelte boeddha's etcetera via een aparte shop te gaan verkopen. Dat was het stukje waar mijn man zich voornamelijk op richtte, maar hebben ook al vanaf het begin het idee dat dat verwarring kan scheppen. Al schijnt het klanten er niet van te weerhouden om naast een exclusief lingeriesetje ook wat pakjes wierook te bestellen, dat is dan wel weer een plus.
Heb gekozen voor het rood omdat ik dat mooi vond passen bij de header, maar zal het eens proberen met wit ofzo?
Zelf vind ik ook dat de logo's een rommeltje maken van de homepage, dus daar ga ik wat aan doen.
Ben het helemaal met je eens, de foto's die ik krijg van de leverancier zijn schitterend. De foto's die ik zelf gemaakt heb van mijn nog eigen aanwezige voorraad slecht. Ook maar niet gebruiken voor in de map uitverkoop of proberen die er helemaal vanaf te halen?
Een blog , met dat idee was ik inmiddels al bezig, dus leuk dat je dat aanhaalt, ga ik ook zeker aan werken!
Hartstikke bedankt en tips blijven welkom!!!
Groetjes,
Jeanine
Wij zijn inmiddels voornemens om het gedeelte boeddha's etcetera via een aparte shop te gaan verkopen. Dat was het stukje waar mijn man zich voornamelijk op richtte, maar hebben ook al vanaf het begin het idee dat dat verwarring kan scheppen. Al schijnt het klanten er niet van te weerhouden om naast een exclusief lingeriesetje ook wat pakjes wierook te bestellen, dat is dan wel weer een plus.
Heb gekozen voor het rood omdat ik dat mooi vond passen bij de header, maar zal het eens proberen met wit ofzo?
Zelf vind ik ook dat de logo's een rommeltje maken van de homepage, dus daar ga ik wat aan doen.
Ben het helemaal met je eens, de foto's die ik krijg van de leverancier zijn schitterend. De foto's die ik zelf gemaakt heb van mijn nog eigen aanwezige voorraad slecht. Ook maar niet gebruiken voor in de map uitverkoop of proberen die er helemaal vanaf te halen?
Een blog , met dat idee was ik inmiddels al bezig, dus leuk dat je dat aanhaalt, ga ik ook zeker aan werken!
Hartstikke bedankt en tips blijven welkom!!!
Groetjes,
Jeanine
Re: Graag feedback, tips en adviezen http://www.senisana.nl
8Ik vind de navigatie wat chaotisch. Is er een mogelijkheid om 4 tot 5 topgroepen te selecteren en daaronder een subnavigatie te bouwen? Bijvoorbeeld: Heren, dames, jongens, meisjes en daaronder de subnavigatie.
Ook zou ik het design echt opschonen. Rood op grijs leest bijvoorbeeld niet prettig en ik merk dat ik wel erg veel moet scrollen. Als je het simpel en schoon houdt, wordt de navigatie prettiger en dat komt je verkoop weer ten goede.
Bertram
Ook zou ik het design echt opschonen. Rood op grijs leest bijvoorbeeld niet prettig en ik merk dat ik wel erg veel moet scrollen. Als je het simpel en schoon houdt, wordt de navigatie prettiger en dat komt je verkoop weer ten goede.
Bertram
Re: Graag feedback, tips en adviezen http://www.senisana.nl
9Hoi,
Het valt me op dat je geen achteraf betaalmethode aanbiedt. Dit is wettelijk verplicht.
Denk aan verzending onder rembours.
Je geeft de klant 7 dagen bedenktijd om een pakket retour te zenden (afkoelperiode.)
Dit is inmiddels aangepast naar 14 dagen.
Verder geeft je aan dat mensen het contactformulier kunnen invullen bij een klacht. Of ze kunnen een brief schrijven
Kom, we leven niet meer in de middeleeuwen. Is bellen geen mogelijkheid?
Ik zie geen btw nummer op de site?
Ook is er geen melding over het gebruik van cookies?
Het gastenboek oogt erg amateuristisch. Beter is gebruik te maken van een beoordelingssite. Deze bieden ook gratis pakketten aan.
Nog iets wat ik niet begrijp: De links naar de andere websites. Je stuurt zo de klanten weg van je eigen site. Ze moeten toch bij jou kopen.
Betreft de uitstraling en kleurgebruik sluit ik mij volledig aan bij mijn voorgangers.
Succes.
Het valt me op dat je geen achteraf betaalmethode aanbiedt. Dit is wettelijk verplicht.
Denk aan verzending onder rembours.
Je geeft de klant 7 dagen bedenktijd om een pakket retour te zenden (afkoelperiode.)
Dit is inmiddels aangepast naar 14 dagen.
Verder geeft je aan dat mensen het contactformulier kunnen invullen bij een klacht. Of ze kunnen een brief schrijven

Ik zie geen btw nummer op de site?
Ook is er geen melding over het gebruik van cookies?
Het gastenboek oogt erg amateuristisch. Beter is gebruik te maken van een beoordelingssite. Deze bieden ook gratis pakketten aan.
Nog iets wat ik niet begrijp: De links naar de andere websites. Je stuurt zo de klanten weg van je eigen site. Ze moeten toch bij jou kopen.

Betreft de uitstraling en kleurgebruik sluit ik mij volledig aan bij mijn voorgangers.
Succes.
Re: Graag feedback, tips en adviezen http://www.senisana.nl
10Als je jezelf wilt onderscheiden waarom kies je dan voor Mijnwebwinkel? Kies dan voor Seoshop.nl (stukje duurder) maar daar kan je voor 500 euro een uniek design laten maken.NiNa41 schreef:Hoi, nee, die ken ik niet.......
Zou er zo graag een wat exclusieve, luxere uitstraling aan willen geven.
Wil me onderscheiden van de vele webwinkels die vooral de erotische lingeriekant op neigen. Daar zijn in mijn ogen al genoeg shops van....
Ga mijn uiterste best doen!
Dank je wel voor je reactie!
Vanwaar de naam SeniSana trouwens?
Re: Graag feedback, tips en adviezen http://www.senisana.nl
11Punten die mij opvallen:
- Die plaatjes en bewegende ''LED banner'' zou ik sowieso weghalen.
Dat kan tegenwoordig echt niet meer als je professioneel wilt overkomen.
- Plaatje in de header past totaal niet in je logo.
- Ik zie nergens je KvK & BTW nummer en adresgegevens.
- iDEAL Logo zou ik weghalen bij je merklogo's en even een apart plaatsen samen met PostNL logo.
Succes.
- Die plaatjes en bewegende ''LED banner'' zou ik sowieso weghalen.
Dat kan tegenwoordig echt niet meer als je professioneel wilt overkomen.
- Plaatje in de header past totaal niet in je logo.
- Ik zie nergens je KvK & BTW nummer en adresgegevens.
- iDEAL Logo zou ik weghalen bij je merklogo's en even een apart plaatsen samen met PostNL logo.
Succes.
Actief in webshopontwikkeling
Re: Graag feedback, tips en adviezen http://www.senisana.nl
12Dank je wel voor je reactie, wat bedoel je met plaatje header past niet in logo?Punten die mij opvallen:
- Die plaatjes en bewegende ''LED banner'' zou ik sowieso weghalen.
Dat kan tegenwoordig echt niet meer als je professioneel wilt overkomen.
- Plaatje in de header past totaal niet in je logo.
- Ik zie nergens je KvK & BTW nummer en adresgegevens.
- iDEAL Logo zou ik weghalen bij je merklogo's en even een apart plaatsen samen met PostNL logo.
Succes.
KVK en BTW nummer onder contact.
Afkoelingsperiode aangepast naar de 14 dagen.
Groetjes,
Jeanine
Re: Graag feedback, tips en adviezen http://www.senisana.nl
13Betalen onder rembours zal ik gaan toevoegen.Het valt me op dat je geen achteraf betaalmethode aanbiedt. Dit is wettelijk verplicht.
Denk aan verzending onder rembours.
Je geeft de klant 7 dagen bedenktijd om een pakket retour te zenden (afkoelperiode.)
Dit is inmiddels aangepast naar 14 dagen.
Verder geeft je aan dat mensen het contactformulier kunnen invullen bij een klacht. Of ze kunnen een brief schrijven Kom, we leven niet meer in de middeleeuwen. Is bellen geen mogelijkheid?
Ik zie geen btw nummer op de site?
Ook is er geen melding over het gebruik van cookies?
7 dagen is aangepast naar 14 dagen.
BTW nummer staat nu bij contact vermeldt onder KVK nummer.
Telefoonnummer vermeld bij retourbeleid.
Re: Graag feedback, tips en adviezen http://www.senisana.nl
14Ik bedoelde die witte met geen verzendkosten bij 50 Euro of hoger.
Actief in webshopontwikkeling
Re: Graag feedback, tips en adviezen http://www.senisana.nl
15Oke, dank je wel, ga eraan werken!
Ben ook bezig met een over ons pagina maar dat valt nog niet mee.....
Wie nog even wil lezen hoe een en ander begonnen is, hierbij de link naar mijn "even voorstellen" topic:
http://www.webwinkelforum.nl/viewtopic.php?f=30&t=6038
Groetjes,
Jeanine
En wat betrefd de cookies, daar is mijnwebwinkel mee bezig, wij als verkopers hoeven daar (vooralsnog) zelf niets aan te doen volgens hen...
Ben ook bezig met een over ons pagina maar dat valt nog niet mee.....
Wie nog even wil lezen hoe een en ander begonnen is, hierbij de link naar mijn "even voorstellen" topic:
http://www.webwinkelforum.nl/viewtopic.php?f=30&t=6038
Groetjes,
Jeanine
En wat betrefd de cookies, daar is mijnwebwinkel mee bezig, wij als verkopers hoeven daar (vooralsnog) zelf niets aan te doen volgens hen...
Re: Graag feedback, tips en adviezen http://www.senisana.nl
16Dat kan bruintje dus helaas echt nu niet trekkenAls je jezelf wilt onderscheiden waarom kies je dan voor Mijnwebwinkel? Kies dan voor Seoshop.nl (stukje duurder) maar daar kan je voor 500 euro een uniek design laten maken.

Re: Graag feedback, tips en adviezen http://www.senisana.nl
17Met alle respect maar waarom ben je dan met deze shop begonnen? Ik snap niet dat mensen met half werk starten. Ik zou zeggen kijk eens hoe de grote jongens het doen.NiNa41 schreef:Dat kan bruintje dus helaas echt nu niet trekkenAls je jezelf wilt onderscheiden waarom kies je dan voor Mijnwebwinkel? Kies dan voor Seoshop.nl (stukje duurder) maar daar kan je voor 500 euro een uniek design laten maken.
PS vanwaar de naam SeniSana?
Re: Graag feedback, tips en adviezen http://www.senisana.nl
18Nou de shop loopt toch al behoorlijk lekker en er zit een zeer stijgende lijn in het aantal verkopen en terugkerende klanten, vindbaarheid via google etcetera etcetera dus dat ga ik zeker doorzetten natuurlijk.Met alle respect maar waarom ben je dan met deze shop begonnen? Ik snap niet dat mensen met half werk starten. Ik zou zeggen kijk eens hoe de grote jongens het doen.
PS vanwaar de naam SeniSana?
Seni staat voor kunst of mooi, sana afkorting van Indonesisch woord busana wat fashion/kleding betekend.
Re: Graag feedback, tips en adviezen http://www.senisana.nl
19Goed gegokt...NiNa41 schreef:Duidelijk geen fan van het concept mijnwebwinkel geloof ik

Je kunt zelf ook heel erg ver komen hoor. En hulp hoeft helemaal niet zo duur te zijn. Probeer voor simpele dingen eens iets als Fiverr.NiNa41 schreef:Helaas niet de financien om er een professional op los te laten, maar wie weet komt dat er ooit alsnog van.
Hiermee bedoel ik onder andere deze:NiNa41 schreef:Wat bedoel je met groot aantal rommelige knoppen? De categorieen met de roosjes ervoor?
UITVERKOOP OP=OP !!! - veel te schreeuwerig
Hollywood Curves ! - waarom een uitroepteken?
Dames grote maten - kun je hier niet beter een subcategorie van maken?
Tarieven Postnl - het moet PostNL zijn
Ondergoed Baby`s Mt 56 t/m 80 - je moet hier een apostrof gebruiken
De kaders vind ik behoorlijk amateuristisch en kitscherig overkomen, ook hebben de foto's niet hetzelfde formaat en zoals Fabian al zei, de foto's matchen niet met de stijl die je bij je andere foto's hanteert.NiNa41 schreef:Wat is er niet betrouwbaar aan de plaatjes? Het zijn exact de afbeeldingen van de artikelen die binnenkort leverbaar zullen zijn? Hoe kan ik dat in jou ogen anders doen?
Hier ga ik dan ook zeker wat aan doen.NiNa41 schreef:Als ik op jou pagina over ons kijk, verteld me dat toch ook niet wie er achter de website zit?
Nogmaals succes gewenst...

Re: Graag feedback, tips en adviezen http://www.senisana.nl
20Dank je wel! Alweer wat aanpassingen gedaan.
Tips blijven welkom! Wil de komende tijd ook eens proberen de hele vormgeving drastisch te gaan veranderen, zal jullie op de hoogte houden
Fijn weekend!
Groetjes,
Jeanine
Tips blijven welkom! Wil de komende tijd ook eens proberen de hele vormgeving drastisch te gaan veranderen, zal jullie op de hoogte houden

Fijn weekend!
Groetjes,
Jeanine
Re: Graag feedback, tips en adviezen http://www.senisana.nl
21Die foto's op je homepage weghalen.
Dat is leuk voor op je Hyves, maar het komt alles behalve professioneel over.
Dus ik raad je echt aan om ze weg te halen want het jaagt klanten weg.
Je kunt ze beter vervangen door een motiverende tekst waarom ik juist bij jou moet bestellen.
Dat is leuk voor op je Hyves, maar het komt alles behalve professioneel over.
Dus ik raad je echt aan om ze weg te halen want het jaagt klanten weg.
Je kunt ze beter vervangen door een motiverende tekst waarom ik juist bij jou moet bestellen.
Actief in webshopontwikkeling
Re: Graag feedback, tips en adviezen http://www.senisana.nl
22Daar ga ik even over nadenken........ Krijg juist reacties van klanten dat ze het leuk vinden om te zien welke artikelen er in een volgende update beschikbaar zijn en die zelfs al gereserveerd worden, maar die kerstfrutsels eromheen is dus NOT DONE haha
Had laatst een hele mooie, professioneel ogende slideshow, maar weet niet meer waar ik deze gemaakt had (beperkt in de keuze omdat MWW geen HTML ondersteund..).
Was ik maar rijk en niet zo knap! Geintje!!!!!
Had laatst een hele mooie, professioneel ogende slideshow, maar weet niet meer waar ik deze gemaakt had (beperkt in de keuze omdat MWW geen HTML ondersteund..).
Was ik maar rijk en niet zo knap! Geintje!!!!!

Re: Graag feedback, tips en adviezen http://www.senisana.nl
23Haha, Tuurlijk mag je laten zien wat je binnenkort in je assortiment hebt, maar dat kan ook anders in plaats van die foto's en banners etc.
Trouwens ik zie op de contactpagina een @home e-mail adres staan.
Maak gewoon eventjes een Info@JeDomein.nl aan, komt een stuk netter over.
Ook kun je eens overwegen om een lokaal doorschakelnummer aan te schaffen in plaats van je 06 nummer.
Dit kost volgens mij rond de 15 euro per jaar en komt een stuk professioneler over.
Kijk hier maar eens:
https://shop.budgetphone.nl/index.php?a ... d=voip_uno
Succes!
Trouwens ik zie op de contactpagina een @home e-mail adres staan.
Maak gewoon eventjes een Info@JeDomein.nl aan, komt een stuk netter over.
Ook kun je eens overwegen om een lokaal doorschakelnummer aan te schaffen in plaats van je 06 nummer.
Dit kost volgens mij rond de 15 euro per jaar en komt een stuk professioneler over.
Kijk hier maar eens:
https://shop.budgetphone.nl/index.php?a ... d=voip_uno
Succes!
Actief in webshopontwikkeling
Re: Graag feedback, tips en adviezen http://www.senisana.nl
24Op de een of andere manier krijgen we dat info@senisana.nl niet extra toegevoegd, iets met mijn incredimail........zal er nog eens naar laten kijken, want dat gaat mij zelf boven de pet 

Re: Graag feedback, tips en adviezen http://www.senisana.nl
25Oke, vertel!!!Haha, Tuurlijk mag je laten zien wat je binnenkort in je assortiment hebt, maar dat kan ook anders in plaats van die foto's en banners etc.

Heb de lichtkrantjes in ieder geval al weggehaald en de roos, nu dus al wat minder gescroll op de homepage

Re: Graag feedback, tips en adviezen http://www.senisana.nl
26Hoi!
Ik lees veel feedback maar wanneer ik je webshop open, lijkt het alsof er nog niet veel gedaan is? Hier nog een paar tips, hopelijk kun je er wat mee.
1. knipperende banner 'coming soon' moet weg, totaal niet professioneel. Deze is zelfs onscherp.
2. Underfashion (is dat weleens een goed engels woord? Geloof het niet...) & lifestyle helemaal opdelen in twee aparte menu's en de tekst weglaten uit je homepage.
3. Ik lees dat je een luxe uitstraling wilt. Dat is echt nog niet gelukt. Ik zou zeggen: kijk naar de webshop van Victoria's Secret. Maak je hele webshop wit en verander je lettertype in een schreefloze (arial/helvetica etc). Dan is die luxe uitstraling al iets meer in zicht...
Succes!
Ik lees veel feedback maar wanneer ik je webshop open, lijkt het alsof er nog niet veel gedaan is? Hier nog een paar tips, hopelijk kun je er wat mee.
1. knipperende banner 'coming soon' moet weg, totaal niet professioneel. Deze is zelfs onscherp.
2. Underfashion (is dat weleens een goed engels woord? Geloof het niet...) & lifestyle helemaal opdelen in twee aparte menu's en de tekst weglaten uit je homepage.
3. Ik lees dat je een luxe uitstraling wilt. Dat is echt nog niet gelukt. Ik zou zeggen: kijk naar de webshop van Victoria's Secret. Maak je hele webshop wit en verander je lettertype in een schreefloze (arial/helvetica etc). Dan is die luxe uitstraling al iets meer in zicht...
Succes!
AUkO sjaals http://www.auko.nl