Hallo mede webshop eigenaren, of mensen die zich oriënteren. Mijn naam is Jeroen Koppenol en heb nu net iets langer dan een jaar een eigen webwinkel, nu dit eindelijk allemaal op de rit is en goed draait dacht ik laat ik eens gek doen en mezelf aan melden! Voor de mensen die nieuwsgierig zijn het adres van de winkel is: http://www.deweektopper.nl tips en feedback is altijd welkom.
Daarnaast mijn verontschuldigingen voor het geval dat ik dyslectisch ben en daardoor spellingsfouten maak, maar hoop hier mijn eigen creatieve ideeen met jullie te kunnen delen, en van jullie creatieve ideeen te krijgen. Maar over mezelf, ik ben 21 jaartjes jong en studeer een studie vestiging manager groothandel. Voor de mensen die willen weten wat het is: Een handelsopleiding waar ze een mooie naam aan moesten geven en hierop gekomen zijn dat is mijn omschrijving.
Verder ben ik heel erg bezig met duurzaam ondernemen, als mensen hier meer over willen weten hoor ik het graag. Vraag wat je wilt weten zou ik zeggen hoor het graag!
Re: Even voorstellen
2Hallo en welkom.
Je webwinkel ziet er op het eerste gezicht netjes uit, alleen het winkelmandje overlapt een gedeelte van je tekst.
Laat hem anders feedbacken in het daarvoor bestemde topic.
Ik wil wel weten op welke manieren je duurzaam onderneemt?
Je webwinkel ziet er op het eerste gezicht netjes uit, alleen het winkelmandje overlapt een gedeelte van je tekst.
Laat hem anders feedbacken in het daarvoor bestemde topic.
Ik wil wel weten op welke manieren je duurzaam onderneemt?
Re: Even voorstellen
3Aller eerst bedankt voor het welkom heten op dit forum en bedankt voor de feedback die u zo geeft. Ik zou een topic maken voor feedback dat is idd een goed idee. Qua duurzaam heb ik onder anderen voor shoppagina gekozen omdat hun servers duurzaam draaien. De warmte die van de servers afkomen verwarmd het pand waar de servers staan.
Hiernaast is een voorbeeld dat ik alles naar LED om gezet heb, in kopen doe ik ook alleen maar bij bedrijven die duurzaam onder nemen, want ik vraag me altijd af als je kosten kan besparen en nog eens goed voor het mileu bent waarom zou je dat niet doen dan? Uiteraard zal ik hier niemand anders op aankijken als ze dit niet doen.
Verder al mijn verpakkingsmaterialen zijn te recyclen. Dit is voor mij duurzaam ondernemen. Misschien is dit voor iemand anders niet duurzaam ondernemen maar persoonlijk voel ik me hier goed bij. Hopelijk is dit een antwoord op uw vraag en nogmaals bedankt.
Hiernaast is een voorbeeld dat ik alles naar LED om gezet heb, in kopen doe ik ook alleen maar bij bedrijven die duurzaam onder nemen, want ik vraag me altijd af als je kosten kan besparen en nog eens goed voor het mileu bent waarom zou je dat niet doen dan? Uiteraard zal ik hier niemand anders op aankijken als ze dit niet doen.
Verder al mijn verpakkingsmaterialen zijn te recyclen. Dit is voor mij duurzaam ondernemen. Misschien is dit voor iemand anders niet duurzaam ondernemen maar persoonlijk voel ik me hier goed bij. Hopelijk is dit een antwoord op uw vraag en nogmaals bedankt.