Aanmelden gedeelde Webshopfolder

1
Hallo Allemaall,

Ik weet niet goed of ik het in het juiste topic zet (zo niet mijn excuses).

Ik ben zelf in het bezit van een webshop en daarnaast heb ik ook een bedrijf in Grafisch Design voor gedrukte en digitale media.

Nu ben ik gestart met het maken van een gedeelde webshopfolder. Zo kun je op een betaalbare en andere manier ook een grote doelgroep bereiken. Het is de bedoeling dat deelnemende webshops, deze folder mee sturen met de bestellingen naar hun klanten. Of zelf rondsturen in hun woonplaats of iets dergelijks.

Deze webshopfolder zal ongeveer iedere maand gemaakt kunnen worden. Dat ligt natuurlijk
ook geheel aan het aantal aanmeldingen.

De webshopfolders zullen zo ingedeeld worden dat er geen webwinkels worden geplaatst
met een grote overeenkomst in hun assortiment. En aanmelden kan alleen met een geldig Kvk.

Info over de folder zelf :

Webshopfolder formaat : 21 cm x 9,9 cm (A4 gevouwen tot een harmonica)

Papiersoort : 115 grams, gesatineerd (glanzend) papier, full collour gedrukt

Oplage : 7500 stuks in totaal (iedere deelnemer krijgt 500 folders toegestuurd)

Advertentieformaat : 9.5 cm x 6.7 cm (breedte x hoogte)

Prijs : 45 euro excl. btw



Wil je je meer info stuur dan even een persoonlijk bericht of hier in het topic.Maar kan ook via email info(@)tialis.nl
Muurstickers & Sjablonen

Re: Aanmelden gedeelde Webshopfolder

4
Het is een leuke manier van adverteren, maar is er ooit naar gekeken wat de effecten zijn van dit soort flyers voor de deelnemende webshops? Je weet natuurlijk nooit of hoeveel procent van de oplage van de flyer terecht komt bij jouw doelgroep.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Aanmelden gedeelde Webshopfolder

5
FeetT schreef:Hoe ga je het voor elkaar krijgen dat alle deelnemende partijen gelijkwaardig zijn? de ene partij is in een maand door zijn folders heem en de andere partij doet er een jaar over. Check je de orderaantallen ?

Nee ik check helemaal niets. De kosten om mee te doen zijn vrij laag namelijk 45 excl btw en excl verzenden (van de folders naar de deelnemende shops).

Het klopt inderdaad dat de ene shop snel door de folders heen is en de andere niet. Ik zelf heb ook nog geen 500 verkopen per maand, maar ik heb wat folders neergelegd bij de supermarkt en de rest heb ik zelf rond gebracht deur aan deur en een gedeelte door iemand anders laten doen.

Het is gewoon een extra manier om je winkel aan andere potentiële klanten te laten zien. Veel mensen zijn namelijk geneigd om iets te bestellen bij de bekende winkels omdat ze niet weten wat er verder nog allemaal te vinden is (of doen geen moeite om verder te zoeken). Met zo'n folder als deze hoeven ze niet te zoeken.

Sommige mensen die mij bezig zagen om de folders rond e brengen spraken mij aan over de folder en heb wel leuke reacties gehad. Aangezien de afgelopen folder pas op 21 dec ( en mijn eerste) klaar was, kan ik nog niet echt een oordeel geven over meer verkopen.
Muurstickers & Sjablonen

Re: Aanmelden gedeelde Webshopfolder

11
serviesonline schreef:Ben ook wel geïnteresseerd.
Vraag me alleen af hoe de inhoud en de opzet gaat en wie dat bepaald.

De inhoud zijn alleen de advertenties van de deelnemende webshops. De opzet ... dat bepaal ik. Ik verander niets aan de advertenties, ik kijk alleen wat kwa kleur het mooiste past bij elkaar.

Niet dat op 1 zijde alleen maar hele bonte advertenties staan etc.
Muurstickers & Sjablonen