Hallo
Voor een nieuwe webwinkel ben ik op zoek naar Nederlandse groothandels in huidverzorgingsproducten van bekende commerciële merken zoals: Nivea, L'oreal, Dove, Therme enz. We horen graag te weten waar wij deze producten of andere huidverzorgingsproducten kunnen inkopen.
Groeten,
Joeri
Re: Groothandel/leverancier huidverzorgingsproducten
2Ik ken dit probleem, ben ook op zoek naar groothandels.... Ze willen direct in volume praten, maar aangezien ik net ben begonnen kan ik dit nog niet waarmaken... Weet iemand nog een goede groothandel voor verzorgingsproducten cq cosmetica?
3Hallo,
Wij zijn een groothandel en Marokkaanse kleding en Biologische cosmetica artikelen gemaakt van Arganolie, Zwarte zaden olie en Olijfolie.
U kunt ons vrijblijven mailen: tiyaarah@hotmail.com
mvg,
H. Hlimi
Tiyaarah
Wij zijn een groothandel en Marokkaanse kleding en Biologische cosmetica artikelen gemaakt van Arganolie, Zwarte zaden olie en Olijfolie.
U kunt ons vrijblijven mailen: tiyaarah@hotmail.com
mvg,
H. Hlimi
Tiyaarah
4heb het laast bij spam arganolie gekocht samen met een arganmask.
Ik zou het iedreen aanraden
groetjes zara
Ik zou het iedreen aanraden
groetjes zara
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
5Dus je komt even langs om reclame te maken voor een merk. En dan vraag ik mij werkelijk af of je het daar gekocht hebt, want er valt geen prijs te zien.
Nevermind! Zie al dat je werkelijk overal op fora zit te spammen.
Nevermind! Zie al dat je werkelijk overal op fora zit te spammen.