De volgende punten kan ik zo vinden:
- Er staat dat bestellen niet mogelijk is.
Een potentiële klant keert bijna nooit meer terug als hij het product nu wilt aanschaffen.
Door alleen al dat op je shop te zetten loop je klanten mis.
- Die categorieën onderaan in je footer zou ik weghalen, heeft geen enkele meerwaarde.
- Op de contactpagina staat het telefoonnummer en de tijden wanneer je te bereiken bent.
Er staan tijden, maar geen dagen.
Kan de klant ook op zaterdag bellen?
-Je disclaimer is niet zelf geschreven, of gemaakt door een generator of gejat maar in ieder geval niet origineel.
Zorg voor een eigen geschreven disclaimer die voldoet aan de wettelijke eisen.
- Ik moest zoeken naar je KvK nummer + BTW nummer, plaats deze ook op de contactpagina & Algemene verkoopvoorwaarden samen met je adres, die ik trouwens ook niet zie.
- Je plaatst een iDEAL logo maar ik kan niet betalen met iDEAL.
- De tekst op de informatiepagina schrok ik een beetje van:
Code: Selecteer alles
Ruim 15 jaar geleden ooit een inschrijving bij de Kamer van Koophandel gedaan, maar nooit de 'stoute schoenen' aangetrokken om daadwerkelijk iets voor mijzelf te gaan beginnen.
Het lijkt alsof je maar wat gaat proberen en dat komt voor de klant een beetje vaag over.
Ben zeker van je concept en laat dat ook zien.
- Op de nieuwspagina vermeldt je dat je eerste positie op Google hebt.
Dat zou de klant zeer weinig uitmaken.
Dit zijn niet echt nieuwsitems voor klanten, want ze zijn inmiddels al op je shop terecht gekomen.
- Ook moet ik er maar achterkomen bij het uitchecken wat de verzendkosten zijn en dat jij transactiekosten doorberekend aan je klanten.
- Ik zou een aparte box maken met de pagina's zoals Bestellen, Betalen, Verzenden, retourneren en dergelijke.
Ik moest namelijk 5 minuten zoeken naar die informatie.
Zijn aardig wat puntjes die me zo opvielen, heb je besteldproces niet doorlopen.
Ik houd dit topic in de gaten, ben benieuwd hoe je de punten oppakt.
Succes!