Tips n feedback [dampertje.nl]

1
Goede morgen en gelukkig nieuwjaar.

Ik ben sinds 2 maanden bezig met dampertje.nl
En ben nu de shop toch iets netter aan het proberen te maken.

Hierin is alle feedback welkom.
(Ik ga nog overstappen van provider maar wat ik hier heb opgebouwd wil ik daar weer door zetten)

Ik heb flink last van dyslectie, en heb iemand in de arm genomen die de spelling en taal aan het controleren is voor me. Natuurlijk mag hier feedback over gegeven worden. Maar er word al aan gewerkt.

Ik hoor graag de eerlijke mening van ieder. En ben nog volop in de stijgers, Dus voor mij het perfecte moment om te vragen om feedback van de profs.

Met vriendelijke groet martijn

Re: Tips n feedback [dampertje.nl]

2
- ik zou even hoofdletters in je paginatitel zetten. Dus je hebt nu home | dampertje. Maak er even Home | Dampertje van.
- Je biedt gratis verzending aan, laat het dan ook duidelijk zien. Het staat nu een een zinnetje op je homepaginatekst.
- ''Brievenbuszendingen worden met postnl verzonden'' -> PostNL
- Ik mis BTW & Telefoonnummer.
Actief in webshopontwikkeling

Re: Tips n feedback [dampertje.nl]

4
Hoi! Wat me direct opvalt als ik de webshop open: mooie afbeelding van gekleurd rook. Dit geeft je site een mooie style. Kun je deze rook niet nog wat vergroten?

- Ik dat je teveel tekst hebt op de homepagina. Deze zou ik verplaatsten naar contact.
- De afbeeldingen en tekst aan de linkerkant en rechterkant zijn onscherp, dit stoort. Kun je deze niet in het midden zetten, gepaard met de kleurige afbeeldingen van de smaken? In dit geval kun je de links naar artikelpagina's linksboven plaatsen. Nu moet een bezoekers immers helemaal naar beneden scrollen...
- De afbeelding met link naar een pdf is te klein voor deze plek. Misschien in het midden van de shop zetten?
AUkO sjaals http://www.auko.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Tips n feedback [dampertje.nl]

6
Dank je wel, ik ga direct kijken wat ik hiermee kan gaan doen, (heb het ontwerp van de banner uitbesteed, dus ga die persoon gelijk vragen of ze hier iets mee kan)

De knoppen met onscherpe texten, ga ik kijken of ik hier mooie knoppen/foto's van kan plaatsen.

En dat rook effect, kan wel heel leuk zijn ja.

De text van de home page, die kan ik zeker wel eens opspitsen, dat het wat rustiger leesbaar word.

Dank je wel. (Ook voor de plus punten dan weet ik dat ik op de goedé weg ben)

Re: Tips n feedback [dampertje.nl]

7
Leuk lijnenspel bovenin :) neemt wel erg veel (dure) ruimte in.

Stukje in engels;waarom?
+Shipping to other countries. E-mail us for the shipping costs

Ik verwacht links bovenin een categorie overzicht; nu moet ik hier tekens voor scrollen, niet fijn.

Als ik wil weten wat je nou bedoelt met dampen dan stuur je me naar een forum; misschien blijf ik daar wel weg en verkoop je niets aan mij.

Op naar de starters-sets.
Hier lees ik:
Starter-sets

De Startersets zijn compleet voor de beginnende damper.

Vergeet geen liquid mee te bestellen bij de startersets.


Is toch niet compleet dan? Wanneer is het wel compleet dan?
Graag wat duidelijkheid.

ff naar SEO gekeken; kan nog wat aandacht krijgen; oa headings:
H1 H2 H3 H4 H5 H6
2 0 6 0 0 0

Je title verteld niets extra's dan je bedrijfsnaam en de meta discription staat:

Welkom op de site dampertje ALS DECEMBER ACTIE ONTVANGT U BIJ IEDERE BESTELLING OP DE SITE VANAF 12,50 EEN FLESJE MENTHOL FLASH. Wij zijn de


Nog van alles te doen denk ik dus ;)
Videosysteem voor webwinkeliers om seriematig en betaalbaar video te produceren

Re: Tips n feedback [dampertje.nl]

8
Dank je wel.
Een paar punten zijn ook de beperking van mijnwebwinkel, en mede de rede dat ik over stap.

De meta is bijvoorbeeld niet aan te passen, in dusverre dat hij daar gewoon de zinnen uit de home page pakt. (Wanneer ik eerder had geweten dat det deze zinnen waren, dan had ik het op een andere plaats gezet)

Het starterset startersset is zeker slordig. Hier ga ik gelijk een uniform stuk in pakken.


Dat er vloeistoffen bij toe gevoegd moeten worden, zal ik even tijdelijk nog aanpassen.
(Is met het e-roken te vanzelfsprekend geworden maar dat moet ik wel doorbreken)

Ook dit is weer een stukje waardoor ik wil over stappen van provider en software.
Ik wil het liefste met vloeistof bij leveren,

Alleen loop ik dan weer tegen het punt van voorraad beheer.
Het is te omslachtig bij mijnwebwinkel om dit netjes er in te verwerken.

Ik heb zeker weer wat werk aan de winkel, dank je wel.

Die zin in het engels vind ik zelf ook dubbel.
Dit had ik eerst nog op zijn nederlands staan, maar dan krijg je de buitenlanders amerika, zuid amerika en afrika. Die via google translate kijken. (Kan met mijnwebwinkel ook geen meerdere talen gebruiken)
En google translate maakt niet duidelijk dat ze contact op moeten nemen, maar altijd gratis verzending is.
Heb hier al een paar keer wat lastige mail contacten over gehad. (Verkoop wel door gegaan, maar wel eerst frustratie gehad over de extra verzending)

Wanneer er een betere oplossing voor is (behalve dat ik over ga stappen van software) hoor ik dit graag.