Gezocht: Designer / ontwikkelaar onderdelen webshop

1
Wij hebben al geruime tijd een shop. Maar ook kennen wij veel andere ondernemers.

Een van die ondernemers is een echte klassieke ondernemer en die heeft jaren geleden ooit eens een shop laten bouwen.
Was een beheerd systeem waarbij ze zelf heel beperkt dingen konden doen.

De prijs blijkt schrikbarend geweest te zijn en ze betalen op dit moment nog steeds maandelijkse kosten.
Ondertussen zijn ze aan een compleet nieuwe shop toe eigenlijk.
Het zijn veel onderdeeltjes, 2 talen.

Er moet goed in gezocht kunnen worden, en uiteraard is SEO belangrijk. (nu worden ze eigenlijk totaal niet gevonden)

Daarnaast is er ook een informatie website nodig. Niet zozeer een shop, maar informatie over wie, wat waar en dergelijke.
Ook dit moet compleet nieuw gemaakt worden. Ik dacht voor dat gedeelte aan Wordpress bijvoorbeeld.

Echter, deze mensen hebben aan mij overgelaten om op zoek te gaan voor ze. Dit omdat ze totaal niet thuis zijn in deze materie en ik iets meer.

Ze zoeken een partij waarmee ze jaren en jaren weer verder kunnen.
Ze willen alles bij 1 partij neerleggen, dus hosting, onderhoud, ontwerp en het bouwen.

De producten bijhouden doen ze uiteraard zelf.
Maar ze willen simpelweg 1 aanspreekpunt hebben voor aanpassingen en uitbreidingen.
Maar ook als ze iets willen regelen met email adressen en domeinnamen.

Ze weten dat het niet goedkoop is, en dat hoeft dus ook niet.
Maar wel in het redelijke houden.

Kortom, ik moet ze enkele partijen kunnen aanraden.
Wie weet hierin raad?
Groeten,
Dennis van Orsouw
Stickerland / Signers

Stickerland.nl - Online stickers bestellen
Check ook mijn blog over stickers en reclame dingen

Re: Gezocht: Designer / ontwikkelaar onderdelen webshop

3
Even een kleine kanttekening.

Ik krijg op dit moment veel emails en PM's binnen.
Dank daarvoor.

Maar deze mensen zullen enkel en alleen met een bedrijf in zee gaan die:

- Vervoer hebben om naar hun toe te komen
- Waar ook zij naartoe kunnen gaan en dan in een kantoor ontvangen kunnen worden
- Waar een backup is voor de programmeur / designer zodat er altijd iemand is die snel kan reageren
- Niet alleen via de email bereikbaar is

Klinkt misschien raar allemaal bij de meesten van ons, maar ze willen echt alleen maar zaken doen met een ander bedrijf die in hun ogen 'degelijk', 'groot genoeg' en 'gesettled' is.

We hebben het ook niet over een heel low-budget iets natuurlijk.
Initieel mag het een paar duizend kosten en dan uiteraard nog de jarenlange commitment die er van hun kant uit is.
Groeten,
Dennis van Orsouw
Stickerland / Signers

Stickerland.nl - Online stickers bestellen
Check ook mijn blog over stickers en reclame dingen
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

Re: Gezocht: Designer / ontwikkelaar onderdelen webshop

5
Misschien breder zoeken? De topictitel "Gezocht: Designer / ontwikkelaar onderdelen webshop" dekt de lading niet. Je zoekt eigenlijk een oplossing voor een compleet nieuwe webwinkel + website, niet slechts "onderdelen" van een webshop. Bovendien zijn "designer / ontwikkelaar" in de meeste webteams twee verschillende functies. Enne... een "ontwikkelaar" is ook niet iemand die weinig meer doet dan Magento unzippen.

Er zijn voldoende middelgrote webbureaus met circa 5 tot 20 man personeel die het complete traject voor je kunnen uitvoeren. Op naar de Gouden gids en in de omgeving gaan rondbellen.
StoreCore.io