Magento

1
Ik ben van plan een webwinkel te maken, ik heb interesse in magento.
Ik hen al eens gaan opzoeken, maar weet niet direct waar ik aanpassingen van html kan terug vinden.
Kan iemand mij wat tips bezorgen.
Ik heb gelezen dat magento een succes formule is voor webshops.

Re: Magento

2
Hi,

Ligt eraan welke aanpassingen je gaat maken. Magento heeft PHP bestanden waar je het eea. in kunt aanpassen. Ook in je stylesheet.css kom je al een heel eind. Als je geen basiskennis van PHP hebt wordt het wel een stuk lastiger om te begrijpen wat je aan het doen bent en waar je dat doet.
Actief in webshopontwikkeling

3
Waar vind ik deze php bestanden en stylesheet terug?
Dan bekijk ik dit eens voor ik verder ga?

4
Wat wil je aanpassen? .PHP bestanden staan overal. en ik gok dat bij Magento (Weinig ervaring) je stylesheet.css ergens staat in includes/theme/default.
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

5
Ik wil gewoon woorden veranderen, zoals, vb: offerte aanvragen wil ik veranderen naar bekijk onze opties.
Maar ik weet niet waar ik dit terug kan vinden.
Zo heb ik nog enkele woorden die ik wil wijzigen.

6
Starterke schreef:Ik wil gewoon woorden veranderen, zoals, vb: offerte aanvragen wil ik veranderen naar bekijk onze opties.
Maar ik weet niet waar ik dit terug kan vinden.
Zo heb ik nog enkele woorden die ik wil wijzigen.
Ik zou een afbeelding willen invoegen, maar hoe doe ik dit?

7
Ik raad je aan om eens contact op te nemen met een webwinkelontwikkelaar.
Als je de kennis niet zelf in huis hebt dan is het vrij lastig om een stabiele nette shop neer te zetten.