Verzekeringen producten

1
Ik ben aan het kijken of/hoe ik mijn producten wil verzekeren, ik heb eea thuis liggen wat weliswaar niet bepaald gevoelig is voor diefstal maar brand- of waterschade zou erg veel (financiële) ellende opleveren.
Heeft iemand een goeie tip, hoe hebben jullie je producten verzekerd (of niet) als je vanuit huis verkoopt?

Re: Verzekeringen producten

2
Ik heb een bedrijfsverzekering, en die verzekering dekt ook de producten die ik in huis heb liggen. Het is een totaal pakket, zit ook een aansprakelijkheidsverzekering bij, rechtsbijstand etc .

Anders even met de bank rond de tafel voor wat ze je kunnen bieden.
Muurstickers & Sjablonen

Re: Verzekeringen producten

4
ik heb geen verzekeringsagent, heb ik prive nooit nodig gehad. Inmiddels bij Interpolis info gevraagd maar die willen je alleen als klant als je je rekeningen bij de Rabobank onderbrengt, daar heb ik geen trek in. mijn bank (Triodos) doet niet aan verzekeringen volgens mij, kan er niks over vinden.

kan mijn zakelijke goederen in ieder geval wel extra verzekeren waar ik mijn inboedel verzekerd heb voor een redelijk bedrag. nu nog verder kijken wat ik nodig heb, bedrijfsaansprakelijkheid en rechtsbijstand denk ik, verder weet ik zo gauw niet.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.