Even voorstellen (shop-gigant.nl)

1
Hallo Ik ben Sander en pas gestart met het starten van een webwinkel.
De website is over een paar weken te gebruiken het is nu nog wachten op de bank.
Ik heb me aangemeld omdat ik benieuwd ben hoe je het beste reclame enzo kan maken.

Re: Even voorstellen (shop-gigant.nl)

4
''Tussen u en ons bestaat een zakelijke, B2B relatie. De Wet Koop op Afstand is van toepassing op een B2C relatie.''
''Verkoop uitsluitend aan particulieren.''

B2B is een internationale aanduiding voor Business-to-Business: bedrijven aan bedrijven.
Actief in webshopontwikkeling
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
In dat geval zou ik je bestelinformatie eens helemaal herzien. Besef wel dat je voor B2C moet voldoen aan de wet koop op afstand (Hoe krom deze dan ook is)
Retouren, garantie en afwikkeling:
Tussen u en ons bestaat een zakelijke, B2B relatie. De Wet Koop op Afstand is van toepassing op een B2C relatie.
Als uw klant af ziet van een door ons verzonden artikel op basis van de Wet Koop op Afstand, dient het naar u geretourneerd te worden. U kunt dit artikel niet retourneren naar ons.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

7
shop-gigant schreef:Hallo Ik ben Sander en pas gestart met het starten van een webwinkel.
De website is over een paar weken te gebruiken het is nu nog wachten op de bank.
Ik heb me aangemeld omdat ik benieuwd ben hoe je het beste reclame enzo kan maken.
Luxe Chesterfield gekocht? Prachtig, ondernemers die anno vandaag gewoon inzien dat ondernemen vooral betekent comfortabel bezig zijn.

Of toch wat startkapitaal nodig gehad? Ben benieuwd hoe de bank reageert naar startende webwinkeliers! Mocht je daar dus je gevoel / ervaringen over willen delen, al dan niet anoniem, houd ik me aanbevolen!
Nu op mijn weblogs:

8
Lees je bestel info eens goed door. Bijvoorbeeld: verzendkosten Belgie 7.50. Staat geen Euro teken of zo bij. Zo lees ik ook verzendemail. Het is e-mail. Email is een glazuurlaag. En zo zijn er nog een aantal dingen.