Voorstellen: Niels Arts

1
Dag heren en dames,

Dacht zal mezelf weer eens opnieuw voorstellen. Ik bekijk het forum vrij vaak maar lees vaak alleen ipv berichtjes te sturen of te beantwoorden. Wilde daar in dit jaar maar s verandering in brengen. Vandaar het nieuwe even voorstellen dus. Ook omdat mijn activiteiten wat veranderd zijn de laatste tijd...

Wat doe ik zoal:

- Online marketing op commissiebasis als partner van diverse webwinkels, o.a. voor Horloge-Bandjes.nl en Chocoladepakketten.nl. Ik krijg een percentage van de omzet en zorg dat de webwinkel zo goed mogelijk loopt. Bij Horloge-Bandjes.nl lukt dat heel aardig met ruim 35.000 per maand :D
- Interim online marketing, projectmanagement en advies: voor diverse klanten als UNICEF, KNMP, CWI Van Maanen, TiasNimbas Business School, IT University en Rabobank Nederland.
- Eigen projecten: o.a. een zoekmachine voor cursussen en opleidingen: cursusvoor.nl
- Recent heb ik ook een tool ontwikkeld om productfeeds voor Mijnwebwinkels te genereren, omdat dat niet mogelijk was. Leek me wel handig namelijk.

Ofwel... leuke dingen die me de hele week bezig houden :D

Mocht je meer informatie willen benader me dan gerust of vraag hier op het forum!
mvg. Niels Arts

http://www.nielsarts.nl - Over mijzelf

Re: Voorstellen: Niels Arts

4
Leuk om te zien waar je je zoal mee bezig houdt Niels!

Even een kanttekening; het voorstelforum is vooral bedoeld om meer te leren over de mensen achter de bedrijven, en niet de bedrijven zelf. Toch worden dit soort topics regelmatig misbruikt door linkbuilders die denken dat voorstellen betekent veel links achterlaten. Die verwijderen we meestal, en om consequent te zijn heb ik dit ook bij jou gedaan.
Nu op mijn weblogs:
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

Re: Voorstellen: Niels Arts

5
Dirkjan schreef:Leuk om te zien waar je je zoal mee bezig houdt Niels!

Even een kanttekening; het voorstelforum is vooral bedoeld om meer te leren over de mensen achter de bedrijven, en niet de bedrijven zelf. Toch worden dit soort topics regelmatig misbruikt door linkbuilders die denken dat voorstellen betekent veel links achterlaten. Die verwijderen we meestal, en om consequent te zijn heb ik dit ook bij jou gedaan.
Haha, nou daar is het niet om te doen. Dus verwijder vooral hoor ;-)
mvg. Niels Arts

http://www.nielsarts.nl - Over mijzelf