Voorstellen: maxkleinhorloges.nl (Armani en Roberto Cavalli)

1
Beste lezer,

dit jaar ben ik een webshop begonnen voor de verkoop van horloges. Het bedrijf heet Maxkleinhorloges en ik verkoop op dit moment modellen van de merken Emporio Armani en Roberto Cavalli. Ik heb voor deze merken gekozen, omdat ik ze vooral zelf heel mooi vind. Dit is natuurlijk wel een valkuil, omdat ik ook weet dat mijn smaak niet hetzelfde hoeft te zijn als de massa.

Ik heb dus gekozen voor kwaliteithorloges en ik bied gegarandeerd de laagste prijs aan op het internet. Ik wil wel producten waar de consument echt iets aan heeft. Zo probeer ik mijn bedrijf te onderscheiden van anderen. In de toekomst wil ik mijn assortiment uitbreiden met meer modellen en meer merken. Eerst probeer ik met lage kosten winst te draaien. Dit is een mooie uitdaging.

Ik studeer zelf aan de Erasmus Universiteit. Ik zit in het derde van de bachelor economie en bedrijfseconomie. Ik was altijd al geinteresseerd in horloges en het beginnen van een bedrijf zat al langer in mijn gedachte. Ik probeer het goed te combineren, want ik heb ook nog andere interesses. Ik ben lid van een studentenvereniging (rsv Laurentius) en ik poker graag. Daarnaast speel ik af en toe tennis en volg ik intensief de voetbalwereld. Ik ben verder nog geinteresseerd in de politiek.

Volgend jaar begin ik waarschijnlijk als alles goed gaat een master. Dit wordt Finance of Health Economics. Dit is een nieuw vakgebied (10 a 20 jaar oud) om het budget van de overheid zo goed mogelijk te verdelen over de patienten, zodat je genoeg 'health' creeert. Een hele interessante uitdaging, gezien de crisis en de stijgende zorgkosten in Nederland. Ook een gevoelig en maatschappijk betrokken onderwerp, dat nog lang niet opgelost is.

Ik zou het leuk vinden als u een kijkje neemt op mijn website,
http://www.maxkleinhorloges.nl

Max Klein