2
Sorry maar ik haak al af als ik zie dat ik probeer artiekelen te bestele. Zelfs als test durf ik niet mijn aderes gegevens achter te laten. Als je net zoveel kennis hebt van de programmeertaal als van de Nederlandse taal dan begrijp ik dat je mailformulier inderdaad niet werkt.

3
tog bedankt het was toch nog ergens goed voor nu is bestele weer bestellen en artikelen is ook weer aangepast ben nooi goed geweest in nederlants maar deze was wel erg
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

5
Beste bezoeker moet je weer krekels kopen
Me so sorry :cry:

6
heb net naar de taal fouten gekeken en aangepast
weet nu ook dat ik een mailform.pl bestand in de map cgi-bin moet zetten
maar ik heb geen bestand mailform.pl ????
en nu :roll:

en meer tips zijn altijd welkom :D

7
Het eerste wat bij mij opkomt is waarom het wiel opnieuw uitvinden als er zoveel gratis ecommerce software is? Waarom gebruik je die niet gewoon?
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

8
Deze had ik liggen maar ik denk dat ik dat wel ga doen maar er zijn er zo veel welke is het beste en waar kan ik zelf het meest aan aanpassen daarom vind ik deze leuk omdat je het kan maken zo als je zelf wil weet jij welk ik het best kan pakken