Net aangemeld

1
Hallo, ik heb me net aangemeld op dit forum. Mijn naam is Jurgen Nijhuis, 48 jaar, sinds het prilste begin actief op internet (en daarvoor al op bulletin boards, in zekere zin de voorlopers van internet). Ik ben webdesigner en schrijver en heb sinds 2004 mijn eigen bureau Argos Media, in Heiloo.

In 2005 heb ik het boek "Handboek Webwinkel" geschreven, waarvan in 2008 een aangepaste druk is verschenen. Door de snelle ontwikkelingen op e-commercegebied is ook die druk voor een flink deel achterhaald en volgens mij ligt het boek alleen nog in de ramsj en is het niet meer gewoon te koop. De behoefte aan boeken over dit onderwerp is inmiddels flink minder geworden en alle informatie staat op vele honderden, zo niet duizenden sites. Dus een nieuwe druk zal er wel niet van komen.

Sinds 2005 ben ik ook vaste medewerker van Twinkle Magazine, het vakblad voor de web- en thuiswinkelbranche. Elke maand verzorg ik daarin de 'mystery review' van een webwinkel, meestal de winkel waar het hoofdartikel over gaat. In het blad staan ingekorte versies van mijn besprekingen. De originele versies kun je vinden op de Twinkle-website, als je zoekt op mijn naam. Ook staan daar talloze oudere artikelen van mijn hand, met praktische tips gebaseerd op mijn boek.

Zoals gezegd ben ik webdesigner en ik maak dus sites voor anderen. Een flink aantal klanten is werkzaam in de customer service en klantcontact branche. Zelf heb ik een flink aantal affiliate webshops in beheer, waarin ik oa. templates, tijdschriften en hotelboekingen (weder)verkoop.

Ik kende dit forum nog niet, maar ik hoop hier interessante informatie te kunnen vinden en delen en wellicht nieuwe contacten en ideeën op te doen.
Vriendelijke groet,
Jurgen Nijhuis
Argos Media