[www.vomasports.nl] Graag jullie mening

1
Beste mensen,

Graag zou ik jullie mening willen ontvangen over mijn website.
Ik heb de webshop gemaakt met het programma Mijnwebwinkel. Ben al een behoorlijke tijd bezig om de website continu aan te passen. Inmiddels heb ik het voor elkaar om op een aantal zoekwoorden hoog in google te komen d.m.v. SEO.
Op dit moment merk ik dat me website redelijk wordt gevonden op de zoekwoorden voetbaldoelen, voetbaldoel, dug out, dug outs etc.
Echter merk ik ook dat klanten niet snel contact opnemen om een offerte hiervoor op te vragen (lage conversie)

Graag zou ik daarom dus ook willen vragen of jullie tips hebben om de conversie van mijn website te verhogen en dan op dit moment voornamelijk voor de pagina's voetbaldoel en dug out.
Het gaat om de website http://www.vomasports.nl

Ik hoor het graag van jullie!
Voetbaldoel, dug out en teamkleding

Teamkleding, sportkleding, handbal, basketbal, volleybal, hardloop en wielerkleding, bedrukken is mogelijk

Re: [www.vomasports.nl] Graag jullie mening

3
Het eerste wat me opvalt is dat de foto's erg klein zijn. Zij geven geen duidelijk beeld van het product.

Ik kan nergens vinden wat de verzendkosten zijn? (denk aan een kopje met 'veelgestelde vragen')

Je kan pas bestellen na inloggen, dat kost je klanten.

Verder biedt je geen achteraf betaalmethode aan, dit is wettelijk verplicht. Straat trouwens wel vermeld in de algemene voorwaarden?!

Je gebruikt als subcategorie in veel gevallen een link ipv een afbeelding. Een afbeelding werkt volgens mij beter en staat ook verzorgder.

Header is onduidelijk.

Op de homepage geef je aan 24 uur per dag bereikbaar te zijn via telefoon, mail en skype, maar wanneer ik verder lees, ben je niet 24 uur per dag telefonisch bereikbaar. Misschien anders formuleren?

Succes.

4
Mijn eerste indruk: Lekkere frisse website.

Helaas past hij niet bij mij in beeld waardoor ik (heel erg veel) naar rechts moet scrollen. Ik haat dat dus klik ik normaal gesproken weg.

Header is erg wazig.

De slideshow op de homepages geeft gigantisch groot reclame weer in het midden. Dat is erg jammer.

Ik kijk even bij de SAMBA Paulo. Geen afbeelding. Wel duidelijk maat en gewicht. Dat is erg fijn.
Levertijd 3 - 7 dagen. Dat is erg ruim. Het kortingsschema snap ik niet helemaal:
1 = Euro 17.95
10 = Euro 19.95
20 = Euro 17.95
http://www.horsetopshop.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
Mijn opmerkingen:

'V' logo in header is wazig. Wat moet het voorstellen?

Je verzendmethode is wel erg omslachtig.
Hoe weet ik als consument nou welke van de 5 ik moet aanklikken? Aangezien ik niet weet wat onder een groot voetbal doel valt, een klein voetbal doel en trainingsmaterialen kies ik voor het gemak maar postpakket.

Wat zie ik hier onder nou? Bestelling annuleren? Ik heb nog niet eens een bestelling geplaatst. Dat is wel erg weinig vertrouwen in je klanten hebben als je ze de bestelling al direct wilt laten annuleren.

Ik bestel een voetbal van 14,95 euro, en ik zie in de checkout een met prijskorting, van 14,95 voor 14,95. Dat is balen! Nou krijg ik geen korting? Misschien de korting maar weglaten als je geen korting geeft ;)

Goed, ik ga weer terug naar je categorieen en bekijk een voetbal. Een voetbal ballen? Wat is dat? Nogal dubbelop lijkt mij. Tenzij je voetballen verkoopt die kunnen 'ballen'.

Nu kom ik een maattabel tegen die patrick heet? Dat is speciaal. Is die maattabel alleen voor mensen die Patrick heten?

Conclusie: veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeels te rommelige site. Ik zou na 10 seconden als potentiele consument gewoon al verdwijnen omdat ik niet weet wat ik er mee aan moet. Het ontbreekt aan structuur en is een rommeltje. Daarnaast straalt het geen betrouwbaarheid uit, je wazige header is een goede start om je potentiele klant weg te jagen.

Maar misschien is alles ook wel te benoemen met het feit wat je op je homepagina hebt staan. 'Free slide show'. Ik vraag me af hoe je er bij komt om dit te gebruiken?

Succes met verbeteringen.

6
Ilonajoy schreef: Verder biedt je geen achteraf betaalmethode aan, dit is wettelijk verplicht. Straat trouwens wel vermeld in de algemene voorwaarden?!
Aangezien TS alleen b2b verkoopt is achteraf betalen volgens mij geen verplichting. Zijn algemene voorwaarden zijn wellicht dan gericht op consumenten, wat weer aangeeft dat hij geen idee heeft waar hij mee bezig is.

7
RicardoV schreef:
Ilonajoy schreef: Verder biedt je geen achteraf betaalmethode aan, dit is wettelijk verplicht. Straat trouwens wel vermeld in de algemene voorwaarden?!
Aangezien TS alleen b2b verkoopt is achteraf betalen volgens mij geen verplichting. Zijn algemene voorwaarden zijn wellicht dan gericht op consumenten, wat weer aangeeft dat hij geen idee heeft waar hij mee bezig is.
Op de homepage staat dat er ook geleverd wordt aan particulieren.
Kan inderdaad allemaal wat duidelijker. (=hint voor Robbert)

8
RicardoV schreef:
Ilonajoy schreef: Aangezien TS alleen b2b verkoopt is achteraf betalen volgens mij geen verplichting. Zijn algemene voorwaarden zijn wellicht dan gericht op consumenten, wat weer aangeeft dat hij geen idee heeft waar hij mee bezig is.
Op de homepage staat dat er ook geleverd wordt aan particulieren.
Kan inderdaad allemaal wat duidelijker. (=hint voor Robbert)
Tja, in de checkout wordt een 'bedrijfsnaam' verplicht gesteld. :roll: