2
door Ilonajoy
Hoi Marleen,
Een paar dingen vallen op:
- je geeft aan dat levering binnen 2-5 werkdagen zal plaatsvinden. Dat is wel ruim. Ik zou zelf geen 5 dagen willen wachten op een levering dat duurt te lang. Verwarrend: in de algemene voorwaarden staat 3 werkdagen.
- Nog meer verwarring: Je geeft aan bij Verzenden en retourneren dat het retourneren binnen 10 werkdagen dient te geschieden, maar in de klantenservice staat 7 werkdagen?
Tevens vraag je om een reden van retour: die hoeven klanten niet op te geven.
- Je geeft aan dat klanten de bestelling niet kunnen annuleren, omdat deze direct wodt verwerkt? Hier spreek je jezelf tegen, want je geeft net aan dat het ca 2-5 dagen duurt voordat de bestelling wordt geleverd. Tijd genoeg om te annuleren lijkt me.
- Je biedt geen achteraf betaalmethode aan, dit is verplicht.
- Goeie foto's. Ze zijn helder en duidelijk.
- Bij de betaalmethoden staat dat je kunt betalen met bankoverschrijving. Wellicht verstandig om daar ook je bankgegevens bij te zetten? Klanten houden niet van zoeken.
- De algemene voorwaarden zou ik ook nog eens nalezen; bijvoorbeeld artikel 6, daar staan een aantal producten die niet geretourneerd kunnen worden zoals tijdschriften e.d. Maar die verkoop je helemaal niet. Ik denk dat je er meer aan hebt gesleuteld, want er zijn wel meer dingen die niet kloppen of zijn weggelaten.
Genoeg voor nu, denk ik zo. Succes!