Graag zou ik wat feedback willen over mijn webwinkel.
Ik ben in januari begonnen met het opstarten van een webwinkel in baby artikelen en ben al aardig op weg, maar ik zou graag wat feedback ontvangen voor dat ik reclame ga maken voor mijn webwinkel. De webwinkel is te vinden op http://www.kaboebaby.nl
Helaas heb ik nog niet bij alle categorie producten staan, deze worden nog geleverd.
Ik hoor graag van jullie,
Wendy Stolp
Re: Feedback webwinkel
2Als ik naar de website ga, zie ik vrijwel alleen maar de banner. Deze mag naar mijn idee wel wat kleiner.
Ik vind de naam erg leuk, evenals de banner.
Gastenboek zou ik weghalen. Ik vind dat altijd erg onprofessioneel staan. Gebruik dan liever iets als Kiyoh.
Ik zie duidelijke foto's, maar weinig omschrijving van de producten. Van welk materiaal is het gemaakt? Dat kan ik bij veel producten niet terug vinden.
Onderaan bij "Klantenservice" zou ik klachten weghalen. Nu lijkt het net of je veel klachten binnen krijgt. Als iemand een klacht heeft, mailen of bellen ze toch wel.
Tip: haal je bankrekeningnummer, BTW-nummer en IBAN van de site af. Dit gaat niemand wat aan totdat ze iets besteld hebben en moeten betalen.
Ik mis een telefoonnummer. Ik zou zelf nergens bestellen waar geen telefoonnummer wordt vermeld.
Stuur een email naar info@kaboebaby.nl Hierin dient de reden van retour vermeldt te worden
Je mag niet eisen van de klant dat ze de reden van retour vermelden.
Ik zie geen achteraf betaalmethode. Dat is verplicht!!!
Misschien Ideal toevoegen aan de betalingsmogelijkheden. Deze wordt bij ons in 60% van de bestellingen gebruikt.
Ik vind de naam erg leuk, evenals de banner.
Gastenboek zou ik weghalen. Ik vind dat altijd erg onprofessioneel staan. Gebruik dan liever iets als Kiyoh.
Ik zie duidelijke foto's, maar weinig omschrijving van de producten. Van welk materiaal is het gemaakt? Dat kan ik bij veel producten niet terug vinden.
Onderaan bij "Klantenservice" zou ik klachten weghalen. Nu lijkt het net of je veel klachten binnen krijgt. Als iemand een klacht heeft, mailen of bellen ze toch wel.
Tip: haal je bankrekeningnummer, BTW-nummer en IBAN van de site af. Dit gaat niemand wat aan totdat ze iets besteld hebben en moeten betalen.
Ik mis een telefoonnummer. Ik zou zelf nergens bestellen waar geen telefoonnummer wordt vermeld.
Stuur een email naar info@kaboebaby.nl Hierin dient de reden van retour vermeldt te worden
Je mag niet eisen van de klant dat ze de reden van retour vermelden.
Ik zie geen achteraf betaalmethode. Dat is verplicht!!!
Misschien Ideal toevoegen aan de betalingsmogelijkheden. Deze wordt bij ons in 60% van de bestellingen gebruikt.
3Vanaf volgende week heb ik ook omni-kassa van de rabobank zodat er ook via ideal betaald kan worden.
De rest van de tips zal ik doorvoeren op mijn site dank je wel daarvoor.
De rest van de tips zal ik doorvoeren op mijn site dank je wel daarvoor.
4Zoals mijn voorgangster al meldde: De achteraf betaalmethode is verplicht. In je algemene voorwaarden is het hele stuk over de betaling weggelaten? Zou ik nog even nakijken en aanpassen volgens de Nederlandse Wetgeving.
Je geeft aan niet verantwoordelijk te zijn voor het zoekraken van de zendingen. Dit ben je helaas wel. Wanneer een zending verloren gaat of er is een breuk zul jij dit op moeten lossen.
Het extra rekenen voor een verzekerde of aangetekende zending is dus onzin.
Verder geef je aan in de algemene voorwaarden aan dat klanten een zichttermijn hebben van 14 dagen, maar bij de retouren/klachten staat 7 dagen?
Ik zie nog diverse taal/spel fouten. Sommige zinnen hebben een rare opbouw.
Wat betreft het vermelden van je btwnummer: volgens mij is dit wel verplicht om te vermelen, omdat het om een webshop gaat.
Daarnaast zou ik het banknummer gewoon laten staan, zodat klanten altijd kunnen terugvinden hoe ze kunnen betalen. Je komt regelmatig klanten tegen die de orderbevestiging 'kwijt' zijn en zich afvragen hoe ze dan kunnen betalen.
Succes!
Je geeft aan niet verantwoordelijk te zijn voor het zoekraken van de zendingen. Dit ben je helaas wel. Wanneer een zending verloren gaat of er is een breuk zul jij dit op moeten lossen.
Het extra rekenen voor een verzekerde of aangetekende zending is dus onzin.
Verder geef je aan in de algemene voorwaarden aan dat klanten een zichttermijn hebben van 14 dagen, maar bij de retouren/klachten staat 7 dagen?
Ik zie nog diverse taal/spel fouten. Sommige zinnen hebben een rare opbouw.
Wat betreft het vermelden van je btwnummer: volgens mij is dit wel verplicht om te vermelen, omdat het om een webshop gaat.
Daarnaast zou ik het banknummer gewoon laten staan, zodat klanten altijd kunnen terugvinden hoe ze kunnen betalen. Je komt regelmatig klanten tegen die de orderbevestiging 'kwijt' zijn en zich afvragen hoe ze dan kunnen betalen.
Succes!
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
5Voorop gesteld; ik ben totaal niet je doelgroep 
Maar goed; valt me op dat je enorm veel witruimte bovenin heb; je betaald ook voor dat witte stuk huur dus doe er iets leuk mee.
Idee wellicht is je USP's op een kindvriendelijke manier te benoemen.
Wat weinig tekst op je homepage; waar moet google op zoeken? Wellicht onderin wat SEO en bezoekersvriendelijke tekst.
Zinniger kan ik het niet maken; succes met je shop !

Maar goed; valt me op dat je enorm veel witruimte bovenin heb; je betaald ook voor dat witte stuk huur dus doe er iets leuk mee.
Idee wellicht is je USP's op een kindvriendelijke manier te benoemen.
Wat weinig tekst op je homepage; waar moet google op zoeken? Wellicht onderin wat SEO en bezoekersvriendelijke tekst.
Zinniger kan ik het niet maken; succes met je shop !
6Bedankt voor alle reacties,
De meeste dingen heb ik al doorgevoerd, alle correcte betaalmethodes daar ben ik mee bezig.
Nu heb ik nog even een vraag over het telefonisch bereikbaar zijn, ik heb namelijk naast de site nog een baan en zal daarom alleen in de avond uren bereikbaar zijn. Nu lees ik daar veel negatieve reacties over. Is het beter om wel of geen telefoon nummer te plaatsen als je toch maar beperkt bereikbaar bent?
De meeste dingen heb ik al doorgevoerd, alle correcte betaalmethodes daar ben ik mee bezig.
Nu heb ik nog even een vraag over het telefonisch bereikbaar zijn, ik heb namelijk naast de site nog een baan en zal daarom alleen in de avond uren bereikbaar zijn. Nu lees ik daar veel negatieve reacties over. Is het beter om wel of geen telefoon nummer te plaatsen als je toch maar beperkt bereikbaar bent?
Re: [kaboebaby.nl] Feedback webwinkel
7Ik zou het wel vermelden en dan bijvoorbeeld erbij zetten dat je tussen bepaalde tijden bereikbaar bent. Is net wat vertrouwelijker voor klanten.