Ik wil graag mijn webshop overzetten naar een kant en klaar "winkel";
Ik ben absoluut niet tevreden met mijn net nieuwe maar half geopende shop en de manier hoe het gaat en is gegaan en wil daarom alles overzetten op en in een kant en klaar pakket zodat ik daar geen omkijken naar heb.
Het grootste probleem is het overzetten van de producten. Kan dat automatisch gedaan worden of moet alles handmatig ingevoerd worden?
Weet iemand wie zo'n pakket aanbied?
2
Het omzetten van verschillende webwinkels naar elkaar is een specifieke klus. De gegevens moeten van de ene naar de andere database worden omgezet en daar zijn meestal geen standaarden voor.
Als het alleen gaat om het omzetten van productinformatie dan wordt het omzetten al wel iets makkelijker, omdat deze informatie in de meeste webwinkels wel ongeveer hetzelfde is.
Afhankelijk van het vorige en het nieuwe pakket is er misschien al wel iets mogelijk, of moet u misschien een programmeur of databaseadmin inhuren om dit voor u te doen.
Als het alleen gaat om het omzetten van productinformatie dan wordt het omzetten al wel iets makkelijker, omdat deze informatie in de meeste webwinkels wel ongeveer hetzelfde is.
Afhankelijk van het vorige en het nieuwe pakket is er misschien al wel iets mogelijk, of moet u misschien een programmeur of databaseadmin inhuren om dit voor u te doen.
Peter Stuifzand
[url=http://stuifzandwebwinkels.nl/]Stuifzand Webwinkels[/url]
[url=http://stuifzandwebwinkels.nl/]Stuifzand Webwinkels[/url]
3
Als het "eenvoudig" en "standaard" overgezet moet kunnen worden, zijn er 2 vragen:
- Beschikt uw huidige oplossing over een export (bijv. naar CSV of Excel) mogelijkheid ?
- Beschikt uw toekomstige oplossing over een import mogelijkheid ?
De eerste is natuurlijk de allerbelangrijkste, want hier kunt u niet meer kiezen.
Bij uw keuze voor uw toekomstige oplossing zal het dus belangrijk zijn om te kijken of deze over een import (en export) functie beschikt.
- Beschikt uw huidige oplossing over een export (bijv. naar CSV of Excel) mogelijkheid ?
- Beschikt uw toekomstige oplossing over een import mogelijkheid ?
De eerste is natuurlijk de allerbelangrijkste, want hier kunt u niet meer kiezen.
Bij uw keuze voor uw toekomstige oplossing zal het dus belangrijk zijn om te kijken of deze over een import (en export) functie beschikt.
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.