Webshop aan het opzetten, wat vindt u er van?

1
Hallo Iedereen

Ik zal me eerst even voorstellen ik ben Ferry, en heb samen met mijn vader een behoorlijk grote (4000m2) meubel/bedden/verlichtings zaak (outlet achtige setting) in Brielle. Sinds enige tijd ben ik ook bezig met het opzetten van een uitgebreide webshop met artikelen die goed verkopen in onze huidige real time winkel. De artikelen die ik ook online wil gaan verkopen zijn:

- boxsprings, matrassen, bedden, lattenbodems, stoelen, fauteuils, alle soorten lampen en woon deco.

De nadruk van onze shop (en realtime winkel) ligt op goedkope prijzen, trendy artikelen en snelle leveringen (wij houden ook alles op voorraad).

De site in nog steeds in aanbouw en nog niet echt live, maar de shop kunt u al zien op www.maxumshop.nl wij zijn nog steeds bezig met het verfijnen en nakijken/aanpassen van de teksten en content, ook zullen er nog veel meer artikelen geplaatst gaan worden.

Graag hoor ik van jullie een reactie wat jullie er van vinden betreft uitstralling, opbouw en content. En misschien heeft u nog tips op of aan merkingen.

Groeten en BVD, Ferry

2
Valt mij op dat de link naar de designer al een fout geeft...

-puntje voor de designer... :P
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

4
Ferry,

Ik vind persoonlijk de overzichtspagina's wat kill, geen emotie, geen sfeer uitstralen.

Maar ook zeker niet duidelijk. Boven zijn 3 aanbiedingen die elke keer rouleren, daaronder nog 3 producten? Zo maar vanuit het niets?
En daaronder alle rubrieken?

Verder, de zoekbox staat verkeerd, die moet in theorie altijd boven de vouwlijn van het beeldscherm staan.
Het breedste assortiment laptops op maat.Bekijk ook ons Partnerprogramma
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

reactie op bericht

5
Hallo Laptop plus

Leuk dat je even gereageerd hebt, ik ben het met sommige punten eens met je mening zoals de zoekbox en foute link (worden aangepast). Ook wordt er nog een tekst geplaatst boven de aanbieden iets van '' hier onze Mega prijs toppers''

Maar de insteek van onze realtime en webshop is juist niet te veel poes pas maar echt alleen (goede) producten en beste prijs, dus ik denk dat sfeer zoals die nu is dat echt uitstraalt.

Verder lijkt mij een landing pagina met meer optie's te veel afleid van de kern waar de bezoeker voor komt, ik denk dat de bezoeker zoals de site nu is snel bij zijn soort product kan komen, en een overzichtelijk inzicht krijgt, wat de prijs en tech. info betreft.

Dat is mijn visie, of denken jullie hier toch echt anders over?

graag hoor ik veel meningen, in iedergeval bedankt :lol:

6
Wellicht kun je de "Koop Nu" button wat meer button looks geven. Het lijkt nu een beetje op een banner ipv een button. Denk dat het de conversie ten goede komt.

Daarnaast je website ook even langslopen in FireFox, Safari, IE enz. De uitlijning van de tekst klopt soms niet helemaal. :)
Download het rapport "Webwinkel Tactieken Onthult" en ontvang gratis tips en geheimen:
http://www.webwinkelsucces.nl/gratis-rapport.html

Re: Webshop aan het opzetten, wat vindt u er van?

7
Ferry schreef:Hallo Iedereen

Ik zal me eerst even voorstellen ik ben Ferry, en heb samen met mijn vader een behoorlijk grote (4000m2) meubel/bedden/verlichtings zaak (outlet achtige setting) in Brielle. Sinds enige tijd ben ik ook bezig met het opzetten van een uitgebreide webshop met artikelen die goed verkopen in onze huidige real time winkel. De artikelen die ik ook online wil gaan verkopen zijn:

- boxsprings, matrassen, bedden, lattenbodems, stoelen, fauteuils, alle soorten lampen en woon deco.

De nadruk van onze shop (en realtime winkel) ligt op goedkope prijzen, trendy artikelen en snelle leveringen (wij houden ook alles op voorraad).

De site in nog steeds in aanbouw en nog niet echt live, maar de shop kunt u al zien op http://www.maxumshop.nl wij zijn nog steeds bezig met het verfijnen en nakijken/aanpassen van de teksten en content, ook zullen er nog veel meer artikelen geplaatst gaan worden.

Graag hoor ik van jullie een reactie wat jullie er van vinden betreft uitstralling, opbouw en content. En misschien heeft u nog tips op of aan merkingen.

Groeten en BVD, Ferry

Site ok, mis echter de social media buttons!!
Super belangrijk (mits je er wat mee doet) kan enorme boost geven.
Gratis seminars via kun je jezelf opgeven voor deze gratis meeting en krijg je veel tips om er het maximale uit te halen.
Succes met de business.
grtn
Laatst gewijzigd door Wouter Hol op 11 maart 2011, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link geknipt.

8
SuperSocial schreef:
Ferry schreef:Hallo Iedereen

De site in nog steeds in aanbouw en nog niet echt live, maar de shop kunt u al zien op http://www.maxumshop.nl wij zijn nog steeds bezig met het verfijnen en nakijken/aanpassen van de teksten en content, ook zullen er nog veel meer artikelen geplaatst gaan worden.

Groeten en BVD, Ferry

Gratis seminars via YIW (op http://www.yourinstantwebshop.nl) kun je jezelf opgeven voor deze gratis meeting en krijg je veel tips om er het maximale uit te halen.
Succes met de business.
grtn
@SuperSocial Spam ergens anders! Of geef wat voorbeelden van je super successen!

Ik lees hier alleen maar dat je belangrijk bent maar waarom? Weer tijd voor het Frustie topic :?

Sorry: Neem al de tijd niet meer om de eerdere berichten te lezen...
Wellicht een lijst op dit forum met spammers (met link) om deze onzin te voorkomen..

9
Gratis seminars via <> kun je jezelf opgeven voor deze gratis meeting en krijg je veel tips om er het maximale uit te halen.
Succes met de business.
grtn[/quote]

@SuperSocial Spam ergens anders! Of geef wat voorbeelden van je super successen!

Ik lees hier alleen maar dat je belangrijk bent maar waarom? Weer tijd voor het Frustie topic :?

Sorry: Neem al de tijd niet meer om de eerdere berichten te lezen...
Wellicht een lijst op dit forum met spammers (met link) om deze onzin te voorkomen..[/quote]

Heel simpel ik ken een aantal personen / organisaties die erg geholpen zijn door de uitleg van gebruik van social media. Is dat zo raar?
Degene die ik ken (ander vakgebied maar het idee is gelijk). Maken met succes gebruik van hun soc.m / netwerk.
Ik ben vertegenwoordiger horeca en kom dus veel ondernemers tegen (op alle gebied). Ik ben sinds vorig jaar (eigenlijk 2jaar) met heel andere ogen gaan kijken naar de kracht van social media. Als voorbeeld kan ik wel een aantal evenementen opsommen die zonder één poster of advertentie te plaatsen toch: resp. 800 / 1800 / 2500 kaarten wisten te verkopen (Juist via SM). Andere voorbeelden zijn mogelijk als u wenst. (Er worden nl in mijn gebied nu online kaarten verkocht voor evenement met 15K en optie tot 20K bezoekers (reeds 52% van kaarten verkocht in no time!!!)
grtn.
Laatst gewijzigd door Wouter Hol op 11 maart 2011, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: link geknipt