Hallo Allemaal,
Na ruim een half jaar aan voorbereidingen is mijn webshop afgelopen donderdag online gezet.
In dat half jaar heb ik dit forum regelmatig bezocht als ik vragen had.
Vaak door het lezen van de vragen en antwoorden kwam ik al een heel eind.
Ik hoop dat ik met mijn ervaringen over een tijdje ook een bijdrage kan leveren op dit forum!
Maar nu zou ik graag van jullie willen weten wat jullie van de webshop vinden. Hij is te vinden op www.diversitijd.nl
Gebruiksvriendelijkheid staat bij mij hoog in het vaandel, en ik hoop dat dit ook naar voren komt!
Groeten,
Rianne
2
Bij deze dan een officieel welkom! Je webwinkel ziet er prima uit. Leuke naam, leuke opmaak. Jammer dat het blog het nog niet doet. Dat komt bij mij vrij nieuw over. Juist doordat hij er nu wel staat maar niet werkt zou ik minder snel er kopen. Terwijl als hij er niet zou staan ik hem waarschijnlijk ook niet zou missen.
Maar een blog is voor mij altijd wel een pre. Een leuk blog met wat dagelijkse zaken is voor mij zeker een extra reden om ergens te bestellen. Het komt toch actueler, levendiger over!
Verder mooie webwinkel.
Maar een blog is voor mij altijd wel een pre. Een leuk blog met wat dagelijkse zaken is voor mij zeker een extra reden om ergens te bestellen. Het komt toch actueler, levendiger over!
Verder mooie webwinkel.
3
Bedankt voor de snelle reactie, en de complimenten!
Ja, het is inderdaad jammer dat het blog nog niet werkt.
Daar wordt nog aan gesleuteld. Moet volgende week wel werken.
Heb ook bewust voor een blog gekozen om het wat vertrouwder te maken. Het is en blijft toch "koop op afstand".. hoop de afstand wat kleiner te maken daardoor.
Als ik een webshop bezoek ben ik ook altijd erg nieuwsgierig wie er achter zit.
Ja, het is inderdaad jammer dat het blog nog niet werkt.
Daar wordt nog aan gesleuteld. Moet volgende week wel werken.
Heb ook bewust voor een blog gekozen om het wat vertrouwder te maken. Het is en blijft toch "koop op afstand".. hoop de afstand wat kleiner te maken daardoor.
Als ik een webshop bezoek ben ik ook altijd erg nieuwsgierig wie er achter zit.
Diversitijd
Vintage, retro & Eigentijds!
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
5
Ziet er supermooi uit. Ik vind je foto's ook leuk, verrassende hoeken genomen. Het ziet er voor mij aantrekkelijk genoeg uit om te kopen.
Wat ik zelf niet zo mooi vind is het verschil in lettertype in header en menu.
En de eerste regel moet zijn: je bent één van de eersteN die hier komt kijken. (Volgens mij tenminste).
Wat ik zelf niet zo mooi vind is het verschil in lettertype in header en menu.
En de eerste regel moet zijn: je bent één van de eersteN die hier komt kijken. (Volgens mij tenminste).
6
Oh ja, in de sectie over ons:
Ach, hij verdiend het in ieder geval niet om onderop het rek in de kringloop te hangen.
VerdienD moet met een T.
Ach, hij verdiend het in ieder geval niet om onderop het rek in de kringloop te hangen.
VerdienD moet met een T.
8
Vind het een verschrikkelijk mooie site! Mooie foto's ook. Is dat eigen werk of professioneel laten doen?? Kan bijna de vezels tellen op de kleding. 
2 kleine dingetjes die mijn opvielen: Een termijn van max 5 dagen voor een overschrijving betaling binnen is, vind ik zelf wat kort. Ik heb zelf regelmatig betalingen die langer dan een week duren.
En de optie tot verzekerd verzenden begrijp ik nooit zo. ik zie dat wel vaker.. Maar als webwinkelier ben je gewoon altijd verantwoordelijk voor je zending naar de klant toe.
Veel succes verder. Aan het design zal het iig niet liggen!

2 kleine dingetjes die mijn opvielen: Een termijn van max 5 dagen voor een overschrijving betaling binnen is, vind ik zelf wat kort. Ik heb zelf regelmatig betalingen die langer dan een week duren.
En de optie tot verzekerd verzenden begrijp ik nooit zo. ik zie dat wel vaker.. Maar als webwinkelier ben je gewoon altijd verantwoordelijk voor je zending naar de klant toe.
Veel succes verder. Aan het design zal het iig niet liggen!
9
Prachtige webwinkel zeg!
Krijg nog wel even naar de Titel-tags en de H1 tags. Die ontbreken op enkele pagina's. Is toch een must have voor SEO.
Krijg nog wel even naar de Titel-tags en de H1 tags. Die ontbreken op enkele pagina's. Is toch een must have voor SEO.
Download het rapport "Webwinkel Tactieken Onthult" en ontvang gratis tips en geheimen:
http://www.webwinkelsucces.nl/gratis-rapport.html
http://www.webwinkelsucces.nl/gratis-rapport.html
10
@ Verkoper : Bedankt! De foto's heb ik zelf gemaakt. Door de zoom functie op de site kan je de details inderdaad goed bekijken 
De termijn van 5 dagen: ik zal nog eens rondkijken wat andere webwinkels hiervoor hanteren. Het is wel zo dat mijn producten allemaal enkele stuks zijn en gelijk van de site zijn wanneer de bestelling is geplaatst. Dus als de klant zich bedacht heeft is 5 dagen nog wel te overzien, maar dan zet ik natuurlijk het product zo snel mogelijk weer online.
Wat betreft het verzekerd verzenden: de winkelier is inderdaad sowiezo zelf verantwoordelijk. Hier komt in mijn geval weer bij kijken dat alle producten uit mijn webshop enkele stuks zijn. Mocht er iets kwijtraken kan ik ze het product niet nog een keer toezenden. Vandaar die optie.
@ Webwinkelsucces : Bedankt, ik zal het even nagaan.

De termijn van 5 dagen: ik zal nog eens rondkijken wat andere webwinkels hiervoor hanteren. Het is wel zo dat mijn producten allemaal enkele stuks zijn en gelijk van de site zijn wanneer de bestelling is geplaatst. Dus als de klant zich bedacht heeft is 5 dagen nog wel te overzien, maar dan zet ik natuurlijk het product zo snel mogelijk weer online.
Wat betreft het verzekerd verzenden: de winkelier is inderdaad sowiezo zelf verantwoordelijk. Hier komt in mijn geval weer bij kijken dat alle producten uit mijn webshop enkele stuks zijn. Mocht er iets kwijtraken kan ik ze het product niet nog een keer toezenden. Vandaar die optie.
@ Webwinkelsucces : Bedankt, ik zal het even nagaan.
Diversitijd
12
Kijk eens aan, een van de mooiere webshops die ik hier voorbij heb zien komen!
Er is nog wel een en ander te verbeteren qua SEO zoals hierboven al verteld maar de basis is goed
Er is nog wel een en ander te verbeteren qua SEO zoals hierboven al verteld maar de basis is goed

Zeke Internet Services - www.zeke.nl
Wij leveren [url=http://www.zeke.nl/webwinkels/index.html]professionele webwinkel software[/url] op maat en hosting. Kwaliteit, service en betrouwbaarheid staan bij ons voorop!
Wij leveren [url=http://www.zeke.nl/webwinkels/index.html]professionele webwinkel software[/url] op maat en hosting. Kwaliteit, service en betrouwbaarheid staan bij ons voorop!
13
Goede titels en H-tags kunnen helpen in zoekmachines, maar je opmerking dat ze een must zijn, is niet waar. Ten eerste heeft de webwinkel title tags maar gewoon met een andere tag code omschreven, daarnaast is H1 enkel een manier om belangrijke zaken te attenderen. Als zoekmachines geen H1 tegenkomen zullen ze teksten die groter, strong of de eerste tekst bovenaan de pagina meer waarde geven. Ik gebruik een H1 tag alleen als dat handiger is door gebruik te maken van een CSS bestand maar bij allemaal verschillende unieke paginas is dat niet altijd mogelijk.webwinkelsucces schreef:Prachtige webwinkel zeg!
Maar op het gebied van SEO kan de website wel meer verbetering gebruiken.
14
1 Ding kan al heel snel worden aangepakt als we het over SEO hebben. Natuurlijk klopt alles als het over H1 tags, titels zoekwoorden gebruiken etc, maar het belangrijkste is waardevolle, unieke content en liefst veel.
Dat ontbreekt in de site nog wel, zoals trouwens in heel veel webwinkels of er wordt gebruik gemaakt van content van anderen.
Ik zou je productbeschrijvingen zo uitgebreid mogelijk maken en flink wat zoekwoorden er in verwerken. In dit geval geldt echt: meer is beter. Het is wat meer werk, maar het is iets waar je direct mee kunt beginnen en het levert zeker resultaten op. Je producten zijn uniek, dus je hebt een prachtig uitgangspunt voor unieke content.
En als je er ook nog lekker over kunt bloggen dan gaat het vast goed komen.
Dat ontbreekt in de site nog wel, zoals trouwens in heel veel webwinkels of er wordt gebruik gemaakt van content van anderen.
Ik zou je productbeschrijvingen zo uitgebreid mogelijk maken en flink wat zoekwoorden er in verwerken. In dit geval geldt echt: meer is beter. Het is wat meer werk, maar het is iets waar je direct mee kunt beginnen en het levert zeker resultaten op. Je producten zijn uniek, dus je hebt een prachtig uitgangspunt voor unieke content.
En als je er ook nog lekker over kunt bloggen dan gaat het vast goed komen.
360-spin.nl
[url]http://www.360-spin.nl[/url]
[url]http://www.360-spin.nl[/url]
15
Een paar weken, en een hoop social media uurtjes, verder.
Hier dan weer een reactie
Om terug te komen op de laatste berichten is het dus goed om meer teksten op de site te zetten? Meer info per product etc.?
Waar ik dan wel bang voor ben is dat het rommellig wordt en er info komt te staat wat er eigenlijk niet toe doet en onnodig de aandacht trekt.
Hier dan weer een reactie
Om terug te komen op de laatste berichten is het dus goed om meer teksten op de site te zetten? Meer info per product etc.?
Waar ik dan wel bang voor ben is dat het rommellig wordt en er info komt te staat wat er eigenlijk niet toe doet en onnodig de aandacht trekt.
Diversitijd
17
Hoi Jennifer,
Bedankt voor je complimenten!
Mijn webshop is tot stand gekomen door een samenwerking tussen Vermedian en Studio DeD.
www.vermedian.nl & www.studioded.nl
Aangezien ik er zelf te weinig verstand van had, en geen standaard webwinkel wilde heb ik er voor gekozen om het uit te besteden.
Bedankt voor je complimenten!
Mijn webshop is tot stand gekomen door een samenwerking tussen Vermedian en Studio DeD.
www.vermedian.nl & www.studioded.nl
Aangezien ik er zelf te weinig verstand van had, en geen standaard webwinkel wilde heb ik er voor gekozen om het uit te besteden.
Diversitijd