Hallo,
Ik lees al een tijdje mee, maar vond het nu wel tijd om mijn shop een keertje te laten 'reviewen'.
Onze website is ondertussen al een jaartje online. Het vreemde is dat de resultaten achteruit lijken te gaan. We zitten gemiddeld rond de 30-40 bezoekers per dag. Een tijdje geleden konden we toch op 1 bestelling per dag rekenen, maar dat is ondertussen een pak minder.
We hebben al wat technische en SEO-feedback gekregen, maar alle opmerkingen zijn meer dan welkom!
Je vindt ons op http://www.womanespace.be.
2
Ziet er prima uit. Ik mis even het ideal logo bij betaalmethoden, en ik zou de buttons van facebook etc allemaal even breed maken. Verloop van kleuren in buttons ben ik nooit zo fan van en het is me wat roze allemaal. Lijkt wel een vrouwenwinkel. 
Ziet er gewoon prima uit dus weinig op aan te merken op het eerste gezicht.
Een tip die ik elke webwinkelier kan meegeven is dat de zomermaanden gewoonlijk altijd minder traffic opleveren. Als je traffic van juni gelijk is aan dat van april, en je geen seizoensgebonden producten verkoopt (of je extreem richt op vaderdag) dan ben je dus eigenlijk gegroeid met dezelfde bezoekersaantallen. Zo rond oktober zul je zien dat je weer meer bezoekers krijgt, en rond november, met de feestdagen die eraan komen, dat de conversie ook weer wat stijgt. Eigenlijk is het pas goed mogelijk zelfverzekerd te ondernemen met een webwinkel als je al een jaartje of 3-4 meegaat zodat je de cyclus wat beter kent.

Ziet er gewoon prima uit dus weinig op aan te merken op het eerste gezicht.
Een tip die ik elke webwinkelier kan meegeven is dat de zomermaanden gewoonlijk altijd minder traffic opleveren. Als je traffic van juni gelijk is aan dat van april, en je geen seizoensgebonden producten verkoopt (of je extreem richt op vaderdag) dan ben je dus eigenlijk gegroeid met dezelfde bezoekersaantallen. Zo rond oktober zul je zien dat je weer meer bezoekers krijgt, en rond november, met de feestdagen die eraan komen, dat de conversie ook weer wat stijgt. Eigenlijk is het pas goed mogelijk zelfverzekerd te ondernemen met een webwinkel als je al een jaartje of 3-4 meegaat zodat je de cyclus wat beter kent.

3
De "winkelwagen button' vind ik niet erg opvallen. Dit is toch de belangrijkste button van je website.
Verder kan ik geen adres gegevens vinden. Dit zou voor mij een reden zijn om niet te kopen.
Persoonlijk zou ik in de header, waar veel wit ruimte is, nog extra communiceren wat de webwinkel verkoopt.
Verder ziet het er erg goed uit!

Verder kan ik geen adres gegevens vinden. Dit zou voor mij een reden zijn om niet te kopen.
Persoonlijk zou ik in de header, waar veel wit ruimte is, nog extra communiceren wat de webwinkel verkoopt.
Verder ziet het er erg goed uit!
Download het rapport "Webwinkel Tactieken Onthult" en ontvang gratis tips en geheimen:
http://www.webwinkelsucces.nl/gratis-rapport.html
http://www.webwinkelsucces.nl/gratis-rapport.html
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.