2
Op het eerste gezicht een leuke webwinkel, uitgebreid assortiment met leuke producten.

Wat me opvalt is dat je geen productpagina's gebruikt, maar dat de producten alleen in categorie overzichten worden getoond. Dat vind ik persoonlijk jammer, want juist met dit soort producten wil je de klant tonen hoe mooi ze zijn en er veel over vertellen. Dat levert ook goede rankings op. Ik weet niet of dit aan shopfactory ligt, maar toch.

Verder kun je nog wat meer aandacht geven aan consumenten vertrouwen door bv aan te geven dat je veilig kunt betalen, gebruik maakt van iDEAL, contactgegevens duidelijk vermelden, enz.

Overigens nog een tip: kijk kritisch naar je productfoto's, veel producten komen niet goed tot hun recht en juist bij deze producten is dat erg belangrijk. Consumenten zullen op basis van de aangeboden informatie moeten beslissen of ze tot aankoop overgaan en dan is alles wat daar toe bijdraagt een verbetering van de conversie.

Hopelijk heb je iets aan de tips, succes met de shop.
360-spin.nl
[url]http://www.360-spin.nl[/url]

3
bedankt voor je reactie,

IDEAL is aangevraagd, als dit functioneerd zijn de betalingsmogelijkheden mijns inziens in orde.

Wat bedoel je met 'productpagina's' en dat de producten nu alleen in categorie overzichten vertoond worden?

In Shopfactory heb ik de mogelijkheid om 2 indexen te gebruiken, 1 horizontaal voor de contactgegevens, alg. voorwaarden, etc en 1 verticaal, welke ik nu gebruik om de producten in onder te brengen. Deze pagina's kan ik wel een naam geven, en meta tags meegeven, ook per product.
www.glastrends.nl
geschenken van glas