2
Duidelijke webwinkel, alleen jammer dat er geen vestigingsgegevens op je site staan (is dat trouwens niet één van de eisen van het "webshop keurmerk"?

Een echt adres straalt meer vertrouwen uit dan alleen een 06 nummer en de vermelding dat er een showroom is in een <insert woonplaats> zonder adres gegevens.

De aankoopbedragen liggen toch wat hoger dan gemiddeld, een echt adres straalt dan echt meer vertrouwen uit.

3
vince75 schreef:Duidelijke webwinkel, alleen jammer dat er geen vestigingsgegevens op je site staan (is dat trouwens niet één van de eisen van het "webshop keurmerk"?
Ik dacht dat een andere eis van het keurmerk was dat er een optie is voor (gedeeltelijk) achteraf betalen. Is wettelijk trouwens ook verplicht. Alleen verkopen via vooruitbetaling is verboden. Je zou onder rembours kunnen overwegen.

Andere zaken die vertrouwen uitstralen is even een foto van de zaak bij "over Fietsuniek". Als ik dan een foto van een fietsenwinkel in een winkelstraatje zie, of een foto van de eigenaar, voelt het minder alsof deze zich verstopt.

Het KVK nummer zou ik direct linken naar de KVK pagina van jullie. Daar zie ik opeens Partijhandel de Jong. Dat zou ik ook bij Fietsuniek omschrijven. Dat het onderdeel is van De Jong. Nu zie ik een andere naam bij de KVK en dat geeft me toch even te denken. Je hebt het wel bij de contactinfo staan maar niet bij over ons. Vertel iets meer over hoelang je bezig bent, historie van het bedrijf of iets anders dan alleen een lage prijs?

Even in een mooi lettertype ergens op de voorpagina of in een button rechts zetten dat bij niet tevreden er geld terug kan worden gestort met een link naar de algemene voorwaarden erachter. Bij een fiets is dat toch wel prettig om te zien en je bent het wettelijk toch verplicht dus kan de optie net zo goed als marketing aspect gebruiken.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.