[www.ledworld.nl] Feedback gezocht!

1
Beste forumleden,

Onlangs hebben wij onze (reeds draaiende) webshop in een nieuw jasje gestoken. Het bezoekers aantal is goed stabiel gebleven en zelfs al iets gestegen, het bounce percentage is aanzienlijk minder, echter zijn de conversies wel iets achteruit gelopen. De reden hiervan? Wie zal het zeggen.

Wat voor ons vanzelfsprekend lijkt kan voor andere weer zeer onduidelijk zijn. Daarom ben ik op zoek naar voornamelijk kritische feedback op onze webshop van zowel de experts als de leken onder ons. Positieve feedback is uiteraard ook meer dan welkom.

De webshop in kwestie http://www.ledworld.nl

Gr, Fred
Online retailer van LED lampen & LED verlichting

Re: [www.ledworld.nl] Feedback gezocht!

2
LEDworld schreef:Beste forumleden,

Onlangs hebben wij onze (reeds draaiende) webshop in een nieuw jasje gestoken. Het bezoekers aantal is goed stabiel gebleven en zelfs al iets gestegen, het bounce percentage is aanzienlijk minder, echter zijn de conversies wel iets achteruit gelopen. De reden hiervan? Wie zal het zeggen.

Wat voor ons vanzelfsprekend lijkt kan voor andere weer zeer onduidelijk zijn. Daarom ben ik op zoek naar voornamelijk kritische feedback op onze webshop van zowel de experts als de leken onder ons. Positieve feedback is uiteraard ook meer dan welkom.

De webshop in kwestie http://www.ledworld.nl

Gr, Fred
Het eerste wat me opvalt is dat de foto's niet uitvergroot willen. In ieder geval die ik getest heb.

Verder vind ik het er goed uitzien, misschien wat minder tekst? Persoonlijk heb ik een hekel aan lappen tekst op de home page. Maar dat ben ik.
http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.

Re: [www.ledworld.nl] Feedback gezocht!

3
Bij binnenkomst in ieder geval snel duidelijk waar het over gaat; goed werk.

Nu ben ik (toevallig..) op zoek naar Led strips. (we hebben leveringsproblemen met de huidige leverancier, maakt ze niet meer..)
Afbeelding


We zijn benieuwd dus :)

Ah, kopje led strips zelfs, fijn.
De IP 20 lijkt me ok, maar 1 meter of meer? Wij willen ze van 30cm?
Misschien bij de plug&pray, makkelijk naar toe te navigeren.
Hm, inkoop begint bij 40,- Euro dat gaat 'em niet worden, jammer.

Je site ziet er verder prettig uit, als je zou kunnen leveren wat ik zoek dan ging ik gewoon bestellen bij je.

SEO ziet er ook goed uit; URL's , headings en ALT teksten zijn er gewoon, goed werk.

Succes en hopelijk pak je mijn doorzichtige koopvraag op ;)
Videosysteem voor webwinkeliers om seriematig en betaalbaar video te produceren

Re: [www.ledworld.nl] Feedback gezocht!

4
Op de home pagina staat naar mijn mening erg veel tekst. Voor de rest ziet de website zelf er betrouwbaar uit. complimenten voor het winkelmandje, zo goed als alles op 1 pagina.

alleen 1 opmerking bij aanmelding voor de nieuwsbrief moet ik een lijst uitkiezen en ik kan kiezen uit 1 lijst. gewoon aanmelden voor de nieuwsbrief is misschien duidelijker hier.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.