Nog ter aanvulling op bovenstaande.
Ik vind je blauwe kleur echt TE fel, wellicht ligt dat aan mijn monitor instellingen maar ik vind het ronduit onprettig en zal dus niks kopen simpelweg omdat ik niet prettig winkel.
Neem een midden tussen wat je nu hebt en de achtergrond blauw van het beertje bijvoorbeeld. Die vind ik namelijk weer wel heel erg leuk.
En ik zou ook de datum van toevoegen van je artikelen weghalen, daardoor laat je klanten zien dat je shopje er nog niet heel erg lang is en dat schept minder vertrouwen. Mensen zien immers anders toch niet hoelang je shopje al bestaat, geef ze beter een indruk van een goedlopende lang bestaande shop
Sommige foto's laden traag.
Op de home pagina valt de naam en aanbieding voor gratis verzending niet op tegen de drukke beertjes achtergrond, ik denk als je de achtergrond half transparant maakt het al veel beter opvalt.
Op dit moment is het zo dat vrouwen vaak binnen 2 seconden en mannen binnen 4 seconden beslissen of ze langer op je site willen blijven of niet. Je moet ze dus direct vangen met iets.
De home pagina vind ik ook wat rommelig en niet met de standaard indeling, men moet teveel nadenken/zoeken. Rommelig vooral door de vele kleurtjes en verschillende lettertype/lettergrootte. Ik zou dit hele stuk niet eens vermelden, of naar beneden verplaatsen:
"Uiteraard vindt u bij ons de bekende merken kinderkleding, zoals Dirkje, Vinrose, Ton Tin en andere exclusieve merken, maar wij bieden u ook een ruim assortiment betaalbare kinderkleding van uitstekende kwaliteit. Bij ons kunt u 24 uur per dag terecht voor al uw kinderkleding, babykleding en kinderschoenen. Makkelijk vanuit uw luie stoel."
Hier moeten mensen nadenken, dat willen ze niet:
"Wij verzenden uw aankopen met TNT, maar u kunt ook afhalen in Oostvoorne. Daarnaast bezorgen wij voor maar € 2,50 in Oostvoorne, Brielle, Tinte en Rockanje!" Het hoeft ook niet bovenaan, de doelgroep daarvoor is immers klein vergeleken met heel nederland. En je levert al voor 3,50 je orders, ik zou dat hele stuk laten vervallen, ook in je 'over ons'. Gewoon 1 tarief.
Verwachte artikelen... Tja persoonlijk heb ik daar helemaal niks mee, als ik aan het shoppen ben wil ik het nu, ik ga geen maand wachten tot je het hebt. Voor mij mag dat geheel weg.
Dit is ook een reden voor mij om nooit te kopen:
"U moet het dan wel binnen 8 dagen naar ontvangst retourneren" Zover ik weet is het volgens de wet dat men 30 dagen de tijd heeft om het terug te sturen. Ze moeten het wel in de tijd van 7 dagen melden, of een langere tijd als jij dat aangeeft. Ook is vragen naar een 'gegronde' reden onzinnig. De klant is koning, willen ze het niet dan komt het retour. En je bent zelf al in strijd met je eigen voorwaarden: "
Artikel 6b - Herroepingsrecht bij levering van diensten 1. Bij levering van diensten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende zeven werkdagen, ingaande op de dag van het aangaan der overeenkomst."
En ik vraag me af van welke site je de algemene voorwaarden hebt gekopieerd en blind op je site hebt gezet.... Dit kan echt niet:
Artikel 8 - Uitsluiting herroepingsrecht
1. Indien de consument niet over een herroepingsrecht beschikt, kan dit door de ondernemer alleen worden uitgesloten indiende ondernemer dit duidelijk in het aanbod, althans tijdig voor het sluiten van de overeenkomst, heeft vermeld.
2. Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:
1. die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
2. die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
3. die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
4. die snel kunnen bederven of verouderen;
5. waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;
6. voor losse kranten en tijdschriften;
7. voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.
3. Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor diensten:
a) betreffende logies, vervoer, restaurantbedrijf of vrijetijdsbesteding te verrichten op een bepaalde datum of tijdens een bepaalde periode;
b) waarvan de levering met uitdrukkelijke instemming van de consument is begonnen voordat de bedenktijd is verstreken;
c) betreffende weddenschappen en loterijen.
Buiten dat vele onderdelen niet van toepassing zijn mag een klant zijn spulletjes dus ook niet terugsturen als ze het niet mooi vinden, want dat is immers van persoonlijke aard... etc. etc.
Ik ben verder maar opgehouden, die voorwaarden slaan als een kip op een geit.
In de FAQ staat trouwens weer
"U kunt binnen 14 dagen na ontvangst een artikel ruilen." Dat klopt ook weer niet met de rest...
Ook hier overtreed je de wet, dit mag niet. Je mag nooit de verzendkosten in rekening brengen bij retouren, dat is je bedrijfsrisico.
"U mag een artikel ook retour sturen. Wij storten, na ontvangst van het artikel, het aankoopbedrag excl. verzendkosten zo spoedig mogelijk aan u terug"
Alle knoppen zijn te onopvallend. Iets klikbaars mag eruit springen, graag zelfs.
Bij het aanmaken van het account kan je dus elk land ter wereld invullen. Ik wil dus graag mijn bestelling in Angola krijgen, zorg je daar ook voor?
De site bleef vrij lang hangen na het aanmaken van een account.
De verzend soorten zijn mij ook abracadabra, wat zijn de verschillen? weegt het pakje maar 3 gram? En je bezorgt voor 9 euro aangetekend naar Angola

Wat is ook het nut voor de klant om aangetekend te laten versturen? Weet je wel dat jij verantwoordelijk bent voor je goederen tot aan de aflevering? De klant zal dat dus (als het goed is) nooit kiezen. Waarom zouden ze ook? Dus ik kan ook het pakje gratis laten versturen naar Angola op dit moment.
TNTPakket: (1x3 gr)
Pakketpost Priority €0.00
Pakketpost Priority Plus
Aangetekend €9.00
Aangetekend €9.00
Bij de volgende stap koos ik voor betaling onder rembours, hier komen echter geen extra kosten voor bij. Al staat dit in de algemene voorwaarden, je laat me nergens deze voorwaarden accepteren. Dus mag je er ook niets voor rekenen en dien je dit dus voor de standaard verzendkosten te doen.
Ik zie je onderstaande order niet graag krijgen, maar het kan gewoon:
Verzendadres (Wijzig)
Meesleep beest
Eikenboom 2
Sprookjesbos, 3700ZZ
Angola
Verzendmethode (Wijzig)
TNTPakket: (1x3 gr) (Aangetekend)
Artikelen (Wijzig)
1 x Kort broekje
- Maat: 74 €3.00
Factuurinformatie
Factuuradres (Wijzig)
Meesleep beest
Eikenboom 2
Sprookjesbos, 3700ZZ
Angola
Betaalwijze (Wijzig)
Rembours
Ik hoop dat je nu niet boos op me bent, maar ik schrok hier toch wel van. Ik hoop dat je jezelf goed in kunt dekken nu je de valkuilen uit je shop hopelijk kan ondervangen. Veel succes gewenst, het komt vast goed
ps. je kan mijn account verwijderen hé