Hallo,
Momenteel heb ik een huis op 't oog met een bijgebouw waar ik een kantoor/opslagruimte van wil maken.
Het huis zelf wil ik gewoon gebruiken als woning.
Weten jullie of er een constructie is voor de hypotheek? Ik lees dat je langer dan 3 jaar ondernemer moet zijn om in aanmerking te komen voor een bedrijfsfinanciering?
Wanneer ik alles onderbreng in een 'gewone' hypotheek, mag je dan de eerste jaaromzet meenemen in de financiering?
bedankt alvast
Re: Financiering bedrijfspand(je)
2Dit gaat niet altijd op. Ze kijken naar de cijfers.Mar schreef:
Weten jullie of er een constructie is voor de hypotheek? Ik lees dat je langer dan 3 jaar ondernemer moet zijn om in aanmerking te komen voor een bedrijfsfinanciering?
Wij hebben een financiering gekregen toen wij 1,5 bezig waren.
Op de rest kan ik je helaas geen antwoord geven.
3Was dat een soortgelijke situatie horsetopshop?
Dus een huis+pand?
Dus een huis+pand?
4Het is interessanter om alles in een gewone hypotheek te krijgen, omdat de rente lager is voor consumenten.
Vaak worden er bij bedrijfs hypotheken eigen in breng en extra garanties gevraagd + een hogere rente.
Vaak worden er bij bedrijfs hypotheken eigen in breng en extra garanties gevraagd + een hogere rente.
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
5Het was voor alleen een winkelpand Mar.
En naderhand (nadat we 2,5 jaar bestonden) voor een bedrijfsbus.
En naderhand (nadat we 2,5 jaar bestonden) voor een bedrijfsbus.
6Dank je wel horsetopshop.
Dus een gewone hypotheek is voordeliger? Ook fiscaal gezien? (Er zal in het kantoortje een wc komen en eigen deur etc.)
Dus een gewone hypotheek is voordeliger? Ook fiscaal gezien? (Er zal in het kantoortje een wc komen en eigen deur etc.)