Hallo allemaal
Als kleine webshop zijnde kan ik een aantal dingen niet inkopen omdat de aantallen hiervoor (en dus ook de bedragen) voor mij te hoog zijn. Wat ik mij afvroeg is of ik bijvoorbeeld bij een andere reguliere winkel het product kan kopen en dan in mijn eigen webshop weer verkopen. De marge is dan wel heel klein maar dan heb ik toch dat product in mijn assortiment. Mag dat?
Groeten
Pink
4
Ja je mag in principe alles wederverkopen...
je mag je misschien geen officiële dealer noemen maar dat is een ander verhaal...
je mag je misschien geen officiële dealer noemen maar dat is een ander verhaal...
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
http://www.getzenned.nl
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
6
Een 'merk' kan wel moeilijk gaan doen met zijn afnemers indien ze ontdekt dat de producten worden weder verkocht (bijvoorbeeld met Bose). Echter is dit niet jouw probleem maar die van de afnemer. 

Download het rapport "Webwinkel Tactieken Onthult" en ontvang gratis tips en geheimen:
http://www.webwinkelsucces.nl/gratis-rapport.html
http://www.webwinkelsucces.nl/gratis-rapport.html
7
Oké. Dus toch nog één keer de bevestiging. Ik mag dus ook merkspullen gaan verkopen die ik niet officieel bij het bedrijf heb ingekocht zoals bijvoorbeeld het servies van Oilily?
(ben blond en hardleers dus wellicht stom dat ik het nog eens vraag maar kan me zo moeilijk voorstellen dat dit officieel mag...)
Pink
(ben blond en hardleers dus wellicht stom dat ik het nog eens vraag maar kan me zo moeilijk voorstellen dat dit officieel mag...)
Pink
8
Ja, jij mag alle op legale wijze door jou in bezit zijnd gekomen goederen (weder)verkopen.
Wat niet mag:
Je mag de waar niet aanprijzen als nieuw, want dat is het technisch gesproken niet.
Wat je wel mag zeggen is dat het "nieuw in doos" of "origineel verpakt" is.
Wat niet mag:
Je mag de waar niet aanprijzen als nieuw, want dat is het technisch gesproken niet.
Wat je wel mag zeggen is dat het "nieuw in doos" of "origineel verpakt" is.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
http://www.getzenned.nl
9
Amen. Denk wel goed na over de service die je nog kunt bieden. Met leveranciers kun je goede afspraken maken over foute, mislukte of kappotte artikelen en hoe snel dit opgelost wordt. Op die manier kun jij een klant verzekeren dat het binnen x dagen is opgelost. De vraag is of dit ook kan als je het via een wederverkoper lukt.eentje schreef:Ja, jij mag alle op legale wijze door jou in bezit zijnd gekomen goederen (weder)verkopen.
Wat niet mag:
Je mag de waar niet aanprijzen als nieuw, want dat is het technisch gesproken niet.
Wat je wel mag zeggen is dat het "nieuw in doos" of "origineel verpakt" is.
Download het rapport "Webwinkel Tactieken Onthult" en ontvang gratis tips en geheimen:
http://www.webwinkelsucces.nl/gratis-rapport.html
http://www.webwinkelsucces.nl/gratis-rapport.html