Hallo allemaal,
Mijn naam is Marc van Raai en ik ben van de webwinkel Inktweb.nl (http://www.inktweb.nl).
Zoals de naam wellicht al doet vermoeden verkopen wij onder andere (printer)inkt, cartridges, toners, papier en andere randartikelen omtrent het printen. Het is bij ons mogelijk originele artikelen aan te schaffen, daarnaast bieden wij een zeer kwalitatief huismerk product aan waar in deze lastige economische tijden voor veel bedrijven en particulieren een interessante besparing te realiseren valt.
Vanaf 2007 verkopen wij circa 5000 producten via onze webshop en in 2010 zijn we ook een afhaal locatie begonnen in een nieuw kantoor gevestigd in Heerhugowaard.
Onze klanten bestaan voornamelijk uit particulieren en bedrijven die voordeliger willen printen, daarnaast proberen wij zo objectief en transparant mogelijk te zijn richting onze klanten en potentiële klanten, dit doen wij door onder andere; brede mogelijkheid om ons te bereiken, heldere prijzen, bekwame medewerkers en een gebruikersvriendelijke website.
We hebben inmiddels tienduizenden klanten mogen verwelkomen en leveren en hopen dat dit in 2013 nog vele malen meer gaat worden!
Ik wens iedereen veel succes met zijn of haar webwinkel en zal zoveel mogelijk proberen te reageren op dit forum!
Vriendelijke groet,
Marc van Raai
Inktweb.nl
Re: Even voorstellen - Inktweb.nl / Cartridges, Toners & Pap
2Hoi Marc, welkom hier!
Versturen jullie alles vanuit de locatie in HHW?
Versturen jullie alles vanuit de locatie in HHW?
Re: Even voorstellen - Inktweb.nl / Cartridges, Toners & Pap
3Hi Wouter,
Ja, we versturen momenteel vrijwel alles vanuit de shop in HHW.
Ja, we versturen momenteel vrijwel alles vanuit de shop in HHW.