Maar er zal daar vast een markt voor zijn. Ik wil die dingen niet in huis!
Ga mondiaal. En verhoog je prijs! er zijn overal verzamelaars!
Site is erg leuk.
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
Heb ik gedaan en ze vonden het allemaal erg leuk. Nu moeten ze ook nog gaan bestellen....Wouterjan schreef:Haha, nee stuiterballen houd ik het bij =) Nog genoeg te groeien.
Maar wees welkom om andere op stuiterballen.com te wijzen =)
Springballen? Hier in het Antwerpse zeggen ze 'botsballen'veke schreef:Als je ooit de Belgische markt wilt veroveren, ga je wel "springballen" moeten zeggen.
Even off topic...Wouterjan schreef: De omzet die ik voor de kvk had opgegeven als verwachte jaar omzet al binnen 2 weken gehaald. (Was ook bizar laag)
De vraag is dan wel of ze in Nederland goekoper af zijn?Mieke schreef:In België is dat idd verplicht, maar in Nederland is dat (bij mijn weten) anders geregeld. Daar verzeker je jezelf naar eigen inzicht voor ziekte ed.
Dat dat in België verplicht is en best heel duur in hoofdberoep, heeft mij doen besluiten in bijberoep te gaan beginnen op termijn. (Ik wil al heel lang beginnen, maar pfff.... ik wil alles zelf doen, dus het gaat traag).
Code: Selecteer alles
Deze planet stuiterballen stuiteren met het gemak door het heelal heen. Is het heelal buiten bereik, dan doet je woonkamer of het speelplein het ook prima! Gooi er een paar in de rondte om je eigen planetenstelsel te maken!
De planets zijn verkrijgbaar in de kleuren:
Mars rood
Neptunus blauw
Saturnus geel