Re: [Stuiterballen.com] Feedback

31
Ik val hier soms van verbazing van mijn stoel. Geweldig :D Stuiterballen (zelfs mijn spellingscontrole kent het woort niet :D )

Maar er zal daar vast een markt voor zijn. Ik wil die dingen niet in huis!

Ga mondiaal. En verhoog je prijs! er zijn overal verzamelaars!

Site is erg leuk.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [Stuiterballen.com] Feedback

39
Wouterjan schreef:Haha, nee stuiterballen houd ik het bij =) Nog genoeg te groeien.


Maar wees welkom om andere op stuiterballen.com te wijzen =)
Heb ik gedaan en ze vonden het allemaal erg leuk. Nu moeten ze ook nog gaan bestellen....

Re: [Stuiterballen.com] Feedback

41
Doelgroep zijn ouders | Leraren | Mensen die met kinderen werken

Maar voor 6,25. 25 stuiterballen. Kun je af en toe aan de kinderen geven bijvoorbeeld als beloning. En er zullen er af en toe wel een paar kwijt raken.

Re: [Stuiterballen.com] Feedback

42
veke schreef:Als je ooit de Belgische markt wilt veroveren, ga je wel "springballen" moeten zeggen :-).
Springballen? Hier in het Antwerpse zeggen ze 'botsballen' :lol:

Ik vind het er ook zeer simpel uit zien. Ik zou ook gaan voor iets kleuriger maar wel de strakke look behouden om het overzichtelijk te houden...

Je kan je stuitersballen (zo'n grappig woord zeg :-)) ook aanbieden in een plexibal met eventueel snoepjes in (weet niet of dat mag ivm voedselveiligheid?). Maar dat lijkt me een leuke verjaardagstraktatie voor de kids.

Als je ze bedrukt in kleine hoeveelheden (niet per 250 maar per 25 bv) kan aanbieden dan heb ik alvast interesse! Dus als je ooit zo ver moest komen dan stuur je me maar een pb.

Re: [Stuiterballen.com] Feedback

45
Erg leuk idee! Alleen blijft het haast niet te doen om stuiterballen te bedrukken. Ik ben er nog niet achter welke machine daar uberhaupt voor nodig is. Maar reken maar dat dat een hele grote en dure is.

Re: [Stuiterballen.com] Feedback

48
Als geboortetraktaties :D

Dat probleem kom je overal tegen met die grote aantallen. Bedrukte strandballen e.d. zouden ook leuk zijn maar beginnen ook pas bij 250st.
Jammer...

Re: [Stuiterballen.com] Feedback

49
Zo eens even updaten.

Het gaat best goed nu. De omzet die ik voor de kvk had opgegeven als verwachte jaar omzet al binnen 2 weken gehaald. (Was ook bizar laag)
Lijkt haast nu laatste dagen iets minder hard te gaan, maar is moeilijk te meten natuurlijk als je op zulk klein niveau net 2 weken bezig ben.

Merk ook dat het erg verleidelijk is om veel bezoekers te willen hebben. Maar dat je juist moet gaan kijken naar goede bezoekers dan veel bezoekers.

Maar het bevalt wel :)

Re: [Stuiterballen.com] Feedback

51
Wouterjan schreef: De omzet die ik voor de kvk had opgegeven als verwachte jaar omzet al binnen 2 weken gehaald. (Was ook bizar laag)
Even off topic...
Hoe zit dat eigenlijk in elkaar bij jullie in Nederland? Die kvk enzo? Betalen jullie ook sociale lasten e.d.? Waarschijnlijk wel natuurlijk :)

Re: [Stuiterballen.com] Feedback

53
In België is dat idd verplicht, maar in Nederland is dat (bij mijn weten) anders geregeld. Daar verzeker je jezelf naar eigen inzicht voor ziekte ed.
Dat dat in België verplicht is en best heel duur in hoofdberoep, heeft mij doen besluiten in bijberoep te gaan beginnen op termijn. (Ik wil al heel lang beginnen, maar pfff.... ik wil alles zelf doen, dus het gaat traag).
http://aagjedoeken.wordpress.com/

Re: [Stuiterballen.com] Feedback

54
Mieke schreef:In België is dat idd verplicht, maar in Nederland is dat (bij mijn weten) anders geregeld. Daar verzeker je jezelf naar eigen inzicht voor ziekte ed.
Dat dat in België verplicht is en best heel duur in hoofdberoep, heeft mij doen besluiten in bijberoep te gaan beginnen op termijn. (Ik wil al heel lang beginnen, maar pfff.... ik wil alles zelf doen, dus het gaat traag).
De vraag is dan wel of ze in Nederland goekoper af zijn?
Hier in België kost het oprichten van een eenmanszaak 145 euro, voor een vennootschap met onbeperkte aansprakelijkheid moet je 400 euro opzij houden en voor een vennootschap met beperkte aanspakelijkheid 1000 euro...
In hoofd beroep moet je nog eens minstens 645 euro sociale lasten betalen. En neem je best nog een extra pensioenspaarplan want als je van het pensioen van een zelfstandige je oude dag goed wil rondkomen...

Bij mij duurt het ook lang hoor Mieke. Ik zou ook liefst in bijberoep beginnen maar dit kan niet omdat ik huisvrouw ben en niet gehuwd ben, wel wettelijk samenwonend maar dat is dus niet voldoende... Kan je er nog aan uit hier :roll:
In bijberoep heb je toch wat meer ademruimte als starter vind ik...

Re: [Stuiterballen.com] Feedback

55
De productomschrijvingen zijn erg mager. Hang bij elk product een leuk verhaal op, al dan niet met de nodige fantasie. Denk aan iets als

Code: Selecteer alles

Deze planet stuiterballen stuiteren met het gemak door het heelal heen. Is het heelal buiten bereik, dan doet je woonkamer of het speelplein het ook prima! Gooi er een paar in de rondte om je eigen planetenstelsel te maken!

De planets zijn verkrijgbaar in de kleuren:
Mars rood
Neptunus blauw
Saturnus geel


Dus lekker informeel en met veel afwisseling. Is niet alleen leuk voor je bezoeker, maar ook naar de zoekmachines toe.

Re: [Stuiterballen.com] Feedback

56
Is zeker een goed idee! Geweldige tekst trouwens! :P

Alleen moet ik even denken over hoe ik de tekst precies ga laten overkomen. Want de doelgroep is bij ons besteld ect zijn geen kinderen. Maar zijn mensen die iets voor kinderen willen kopen. Kunnen ouders zijn. Maar ook bedrijven die willen uitdelen. Dus moet het dan niet te kinderachtig overkomen.

Re: [Stuiterballen.com] Feedback

57
Informeel en kinderachtig zijn niet hetzelfde ;)
Wij leveren ook aan grote bedrijven en bij ons op de site staat ergens letterlijk "Met 10 meter lengte is hij geschikt voor grotere podiums of voor gebruik in de oefenruimte. Je kan er dus flink mee rond rennen, over het podium dansen en vooral keihard rocken!". Werkt prima hoor.

Re: [Stuiterballen.com] Feedback

58
ik geef Wouter Hol 100% gelijk, zeker gaan toepassen met een nichemarkt als die springballen.
Ik ben zelf mijn website zo volledig aan het opbouwen, met compleet unieke/grappige teksten.(maar ook eigengemaakte informatieve teksten)
Om zo een website te maken die anders is dan de rest, met unieke zelfgemaakte producten.
Het probleem is dat ik het zo druk heb met huis verbouwen/baby/mijn zaak als meubelrestaurateur, dat ik pas online zal zijn in 2012.

Re: [Stuiterballen.com] Feedback

59
Voorlopig blijf ik het nog even bij stuiterballen houden. Is genoeg markt voor en kan nog genoeg uitbreiden.

Nog even update over de site:
De mails die verzonden worden zijn wat mooier. Dus echt met layout ipv platte tekst.
En mensen kunnen nu ook kvk en btw nummer invullen. En dat komt dan ook op de factuur te staan.


Ga binnenkort ook experimenteren met mailings verzenden naar doelgroepen. Bijvoorbeeld tandartsen of kinderdagverblijven ect. Wie weet wat dat oplevert!