Waar kan je het beste de klanten revieuws laten schrijven over je webshop.
Mijn webshop is bij beslist.nl aangemeld. Is dat een goed idee? Of zijn er nog andere mogelijkheden?
Re: Waar de webshop laten beoordelen
2Wij zitten bij Kiyoh.nl. Kijk maar eens op onze site
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
Re: Waar de webshop laten beoordelen
3En wat is het voordeel daarvan? Er is zoveel keus, zie door de bomen het bos niet meer.
Re: Waar de webshop laten beoordelen
4Voor reviews bestaan er mooie tools zoals:
eKomi of KiYoh
Deze zijn onafhankelijk en worden daarom door potentiële klanten hoger gewaardeerd en vertrouwd dan een eigen review systeem van je eigen software.
eKomi of KiYoh
Deze zijn onafhankelijk en worden daarom door potentiële klanten hoger gewaardeerd en vertrouwd dan een eigen review systeem van je eigen software.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
http://www.getzenned.nl
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Re: Waar de webshop laten beoordelen
5Het is gratis t/m 20 reviews per maandWouterjan schreef:En wat is het voordeel daarvan? Er is zoveel keus, zie door de bomen het bos niet meer.
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
Re: Waar de webshop laten beoordelen
6Voordelen,
als er reviews komen, dan is Google hier ook gek op.
Ze zullen de rating sterren er zelfs bijplaatsen , je creert er een onafhankelijke feedback platform voor welke de betrouwbaarheid van je webwinkel (bij veel goede referenties) zal versterken wat uiteindelijk weer tot leads/sales kan leiden
als er reviews komen, dan is Google hier ook gek op.
Ze zullen de rating sterren er zelfs bijplaatsen , je creert er een onafhankelijke feedback platform voor welke de betrouwbaarheid van je webwinkel (bij veel goede referenties) zal versterken wat uiteindelijk weer tot leads/sales kan leiden
Re: Waar de webshop laten beoordelen
9In navolgong op hetgeeen hier boven vermeld heb ik ook nog een vraag.
Wanneer en hoe vragen jullie klanten een review te plaatsen.
Sturen jullie na bezorging bijvoorbeeld nog een e-mail met link om een review te plaatssen of nadat een order is geplaatst?
Ik ben hier wel benieuwd naar, aangeizen wij met onze shop dit nog op een juiste manier willen invullen. Klanten kunnen dit nu via onze site doen, maar daar komt weinig tot geen respons. Dit zal uiteraard een andere aanpak vergen, maar hoe vullen jullie die in?
Wanneer en hoe vragen jullie klanten een review te plaatsen.
Sturen jullie na bezorging bijvoorbeeld nog een e-mail met link om een review te plaatssen of nadat een order is geplaatst?
Ik ben hier wel benieuwd naar, aangeizen wij met onze shop dit nog op een juiste manier willen invullen. Klanten kunnen dit nu via onze site doen, maar daar komt weinig tot geen respons. Dit zal uiteraard een andere aanpak vergen, maar hoe vullen jullie die in?
Online kaarsen via http://www.kaarswinkel.nl
Re: Waar de webshop laten beoordelen
10Ik verstuur het niet naar iedere klant omdat wij er maar 20 per maand kunnen doen ivm gratis
Eens in de zoveel tijd sturen we naar willekeurige klanten een uitnodiging. Wel zeker weten dat ze het pakket al hebben ontvangen.
Ik denk dat nog geen 50% ook de moeite neemt om het daadwerkelijk in te vullen. Maar je hebt er echt wat aan. Ze sturen je opbouwende kritiek waar nodig.
Eens in de zoveel tijd sturen we naar willekeurige klanten een uitnodiging. Wel zeker weten dat ze het pakket al hebben ontvangen.
Ik denk dat nog geen 50% ook de moeite neemt om het daadwerkelijk in te vullen. Maar je hebt er echt wat aan. Ze sturen je opbouwende kritiek waar nodig.
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
Re: Waar de webshop laten beoordelen
11Als je KiYoh kan koppelen aan de software stuurt KiYoh automatisch de eerste 20 klanten x dagen na bijvoorbeeld bestelling een uitnodiging.
Je kan het natuurlijk ook in de email zetten die klanten krijgen.
Je kan het natuurlijk ook in de email zetten die klanten krijgen.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
http://www.getzenned.nl
Re: Waar de webshop laten beoordelen
12Ik wacht meestal een dag of 3 a 4 en stuur ze dan een uitnodeging. Heb de ervaring als je te lang wacht dat er maar zelden op gereageerd word.
Hun ervaring met jou shop is dan ook nog fris, en als die positief is resulteerd dit meestal in hele leuke reacties en een goede beoordeling.
Hun ervaring met jou shop is dan ook nog fris, en als die positief is resulteerd dit meestal in hele leuke reacties en een goede beoordeling.
Webshop Beginnen Startpagina ---> Uitgebreid Link Overzicht
Dropshiping Startpagina ---> Gratis Dropship Leverancier Overzicht
Dropshiping Startpagina ---> Gratis Dropship Leverancier Overzicht
Re: Waar de webshop laten beoordelen
13Ik heb het nu achterop de bestellingbief/factuur. Waar ook info staat over retouren en contact.
Re: Waar de webshop laten beoordelen
14en dat word zelden gelezen,
Wij willen er ook mee starten, en gaan 3 dagen na verzending (geautomatiseerd) een emailtje sturen met nogmaals een dankje, en de vraag naar.. -> link review.
dit zelfde systeem gaan we ook gebruiken voor koppelverkoop om alsnog een nieuwsbrief inschrijving te krijgen mochten we die niet hebben.
Wij willen er ook mee starten, en gaan 3 dagen na verzending (geautomatiseerd) een emailtje sturen met nogmaals een dankje, en de vraag naar.. -> link review.
dit zelfde systeem gaan we ook gebruiken voor koppelverkoop om alsnog een nieuwsbrief inschrijving te krijgen mochten we die niet hebben.
Re: Waar de webshop laten beoordelen
15Wij plaatsen de link in het mailtje dat verzonden wordt zodra de bestelling is verzonden. Dit is ook het mailtje waar, in het geval een pakketlevering is, de barcode in komt te staan.
Ik ervaar ook dat er maar weinig klanten de moeite nemen om te reviewen. Aangezien ik dit wel belangrijk vind, zoek ik eigen nog tips hoe je je klanten meer kan laten reviewen. Iemand enig idee?
Ik ervaar ook dat er maar weinig klanten de moeite nemen om te reviewen. Aangezien ik dit wel belangrijk vind, zoek ik eigen nog tips hoe je je klanten meer kan laten reviewen. Iemand enig idee?
Re: Waar de webshop laten beoordelen
16Hmm je kan proberen met een prijs:
Schrijf een review over ... en maak kans op ...
of met korting:
Schrijf een review over .. en krijg 10% korting op uw volgende bestelling..
met een link
Schrijf een review over .. en plaats een gratis link naar uw website
etc.
Schrijf een review over ... en maak kans op ...
of met korting:
Schrijf een review over .. en krijg 10% korting op uw volgende bestelling..
met een link
Schrijf een review over .. en plaats een gratis link naar uw website
etc.
Re: Waar de webshop laten beoordelen
17Mag dit wel? Is dit well-done? Kan me voorstellen dat anderen gaan twijfelen aan de objectiviteit van de reviewers....Rbunskoeke schreef: Schrijf een review over .. en krijg 10% korting op uw volgende bestelling..
Re: Waar de webshop laten beoordelen
18Ik heb 2 weken geleden iets online gekocht. Ontving gisteren een email met een directe link en 5% korting op de volgende bestelling indien ik een review zou plaatsen.
De 5% korting interesseert me weinig (prijs was al laag ) maar heb wel de review ingevuld omdat ik het leuk vond.
Volgens mij richt de reviews/feedback zich voornamelijk op nieuwe klanten en die weten dan niet dat de reviewers 5% korting ontvangen bij een volgende bestelling.
Zo verloot een concurrent van mij een product van € 500,- aan personen die na aankoop een review plaatsen... Als ik daar iets gekocht zou hebben dan zou ik zeer zeker geen negatieve review plaatsen uit angst om niet te kunnen winnen.
De 5% korting interesseert me weinig (prijs was al laag ) maar heb wel de review ingevuld omdat ik het leuk vond.
Volgens mij richt de reviews/feedback zich voornamelijk op nieuwe klanten en die weten dan niet dat de reviewers 5% korting ontvangen bij een volgende bestelling.
Zo verloot een concurrent van mij een product van € 500,- aan personen die na aankoop een review plaatsen... Als ik daar iets gekocht zou hebben dan zou ik zeer zeker geen negatieve review plaatsen uit angst om niet te kunnen winnen.