Wie doet wat en waarom om zijn klanten te behouden?

1
Beste mede webwinkeliers,

Ik vraag mij af wie wat en waarom doet om zijn klanten te behouden?

Ik zie b.v dat:
Men vraagt reviews te schrijven (maar komt dan zelfs de meest tevreden klant terug)?
Hoe genereert men re-orders?
Welke andere methodes worden er toegepast?

Groeten,

Rob
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Wie doet wat en waarom om zijn klanten te behouden?

6
Ik heb regelmatig acties waarbij mensen een gratis product ontvangen bij hun bestelling. Dit maak ik dan bekend via de nieuwsbrief en via Adwords.

Verder heb ik ook een soort verzendabonnement. Dan 'kopen' mensen 3 maal gratis verzendkosten, maar het scheelt hen minimaal E. 3,50 aan verzendkosten bij 3 bestellingen. Tot nu toe goed resultaat.