Momenteel ben ik 3 dagen actief waarbij ik voor gemiddeld 6 euro per dag adverteer op Google Adwords. Ja, dat zijn inderdaad geen spectaculaire bedragen;)
In deze 3 dagen heb ik ongeveer 350 bezoekers gehad, waarvan 30% terugkerend is. Ik heb tot nu toe 2 klanten gehad die totaal 5 producten hebben aangeschaft.
Persoonlijk ben ik verbaasd over het lage aantal aankopen. Ik had meer verwacht. Naar mijn idee is het grootste probleem dat ik een product verkoop waar verder geen andere handelaren mee bezig zijn, behalve de fabrikant zelf. Echter zijn mijn producten wel goedkoper (ruim 20%) dan dat de fabrikant in zijn filialen levert. Dit is dan ook de reden dat ik meer verkopen had verwacht, aangezien ik beduidend goedkoper ben.
Mijn idee is dan ook dat de 'fanbase' vrij trouw is aan de fabrikant en ons ziet als een indringer? Ik heb dan ook al redelijk veel gedaan om zo helder mogelijk naar de consument te zijn. Extra informatie pagina's, uitleg over ons handelen, retourbeleid, 50% lagere verzendkosten etc
Toch heb ik het idee dat ik dingen over het hoofd zie en dat ik wel feedback en tips kan gebruiken van jullie ervaren webwinkeliers!

Mocht je graag een directe link naar de website willen, dat kan, maar dan graag via privebericht!