Re: Nieuwe webwinkel

3
Hallo,

Om maar meteen met de deur in huis te vallen, er staan wel heel veel letters op je home page. Ik denk dat dit, in combinatie met je achtergrond (druk) mensen afschrikt.

Verder is het leuk als mensen eerst de kleding zien die je aanbiedt met daaronder de tekst.

De kleur van sommige kopjes is bijna gelijk aan de kleur van de achtergrond waardoor dit onduidelijk is.

Ook vind ik dat er nogal slordig is omgegaan met de tekst op je website.
Overal verschillende lettertypen en ook verschillende groottes.

Veel succes verder met je webshop
http://www.phonebags.nl
more protection, less money

Re: Nieuwe webwinkel

4
mvanalphen schreef:Hallo,

Om maar meteen met de deur in huis te vallen, er staan wel heel veel letters op je home page. Ik denk dat dit, in combinatie met je achtergrond (druk) mensen afschrikt.

Verder is het leuk als mensen eerst de kleding zien die je aanbiedt met daaronder de tekst.

De kleur van sommige kopjes is bijna gelijk aan de kleur van de achtergrond waardoor dit onduidelijk is.

Ook vind ik dat er nogal slordig is omgegaan met de tekst op je website.
Overal verschillende lettertypen en ook verschillende groottes.

Veel succes verder met je webshop
Dank je voor je reactie de tekst kreeg ik maar niet voor elkaar, maar is inmiddels gelukt.
De kleur is ook aangepast, en wat foto's op de homepage gezet
Met vriendelijke groet Marie-Anne
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [winkelenbijmar.nl] ervaringen

6
vampirelord schreef:Ik zou het grijs weghalen en een daar een andere kleur voor kiezen. Misschien kun je meer met het roze en wit doen van de banner.
Het grijs heb ik weggehaald.
Met vriendelijke groet Marie-Anne

Re: [winkelenbijmar.nl] ervaringen

8
vampirelord schreef:Dit ziet er al een stuk beter naar mijn mening. Van mij mogen die laatste grijzen blokken ook een andere kleur hebben.

Haha, ja dat ben ik ook van plan, maar dat is iets meer werk.
Dank je voor je feedback.
Met vriendelijke groet Marie-Anne

Re: [winkelenbijmar.nl] ervaringen

9
De webshop zou je eens kunnen testen in Firefox, IE en Chrome en in diverse resoluties. De header vind ik wat groot en het totale scherm is iets te breed in sommige resoluties. Het gastenboek zou ik verplaatsen naar het rechterkader. Linkerkader zo overzichtelijk mogelijk houden.

Qua SEO zou ik per pagina een langere maar wel unieke titel plaatsen. Bij de resultaten van een zoekopdracht kan je ook verwijzen naar de sitemap en contactformulier.
http://www.zoektermen.nl webmarketing bureau Breda
http://www.seomarktplaats.nl matcht opdrachtgevers met opdrachtnemers

Re: [winkelenbijmar.nl] ervaringen

10
Zoektermen.nl schreef:De webshop zou je eens kunnen testen in Firefox, IE en Chrome en in diverse resoluties. De header vind ik wat groot en het totale scherm is iets te breed in sommige resoluties. Het gastenboek zou ik verplaatsen naar het rechterkader. Linkerkader zo overzichtelijk mogelijk houden.

Qua SEO zou ik per pagina een langere maar wel unieke titel plaatsen. Bij de resultaten van een zoekopdracht kan je ook verwijzen naar de sitemap en contactformulier.
Heb wat dingen veranderd, maar testen in firefox? Seo?
Ik weet niet wat dat inhoud.
Met vriendelijke groet Marie-Anne

Re: [winkelenbijmar.nl] ervaringen

11
het kado paleis schreef:
Zoektermen.nl schreef:De webshop zou je eens kunnen testen in Firefox, IE en Chrome en in diverse resoluties. De header vind ik wat groot en het totale scherm is iets te breed in sommige resoluties. Het gastenboek zou ik verplaatsen naar het rechterkader. Linkerkader zo overzichtelijk mogelijk houden.

Qua SEO zou ik per pagina een langere maar wel unieke titel plaatsen. Bij de resultaten van een zoekopdracht kan je ook verwijzen naar de sitemap en contactformulier.
Heb wat dingen veranderd, maar testen in firefox? Seo?
Ik weet niet wat dat inhoud.
Meerdere internet programma's gebruiken om te testen.
SEO: zoekmachine-optimalisatie.

Voor basiskennis kun je eens enkele webinars bij Eduvision volgen; leer je veel van.

Wij zijn recentelijk zelfs zover gegaan om ook een tablet voor testwerk te kopen; eea functioneerde daar niet lekker op terwijl dat juist de snelst groeiende groep is.
Videosysteem voor webwinkeliers om seriematig en betaalbaar video te produceren

Re: [winkelenbijmar.nl] ervaringen

12
Meerdere internet programma's gebruiken om te testen.
SEO: zoekmachine-optimalisatie.

Voor basiskennis kun je eens enkele webinars bij Eduvision volgen; leer je veel van.

Wij zijn recentelijk zelfs zover gegaan om ook een tablet voor testwerk te kopen; eea functioneerde daar niet lekker op terwijl dat juist de snelst groeiende groep is.
Ondanks dat je gelijk heb zou ik eerst bij het begin beginnen: namelijk research en later pas wat meer technische invulling aan je shop geven.

Wat punten die mij opgevallen zijn:

* Hier staat alles dubbel?
http://www.winkelenbijmar.nl/c-1035945/ ... orwaarden/

* Uit de algemene voorwaarden:
Volgens Europese regelgeving is een koop, gesloten via elektronische weg
(internet) een rechtsgeldige koop overeenkomst waarop betaling dient te
volgen.

Alle prijzen zijn in Euro’s (inclusief BTW en exclusief verzendkosten). De bestelling
moet vooraf worden betaald. Pas als de betaling door ons is ontvangen staat
de bestelling vast. De besteldatum is daardoor gelijk aan de betaaldatum.
100% vooruitbetaling eisen is bij wet verboden. Je mag wel om een aanbetaling vragen.
In de markt bestaat veel onduidelijkheid of dit eigenlijk wel kan. Artikel 7:26 lid 1 BW bepaalt immers dat, in geval van consumentenkoop, geen volledige vooruitbetaling verlangd mag worden
Bron: http://dirkzwagerieit.nl/2011/09/19/voo ... tellingen/

* Wijze van betalen:
Heeft u gekozen voor vooruit betaling dan kunt het verschuldigde bedrag overmaken op Rabobank rekeningnummer 156627418 t.n.v M. van Berkel te Sassenheim o.v.v uw bestelnummer
Hoezo keuze? Er wordt een alinea daarvoor gezegd dat ik vooruit moet betalen.

Wat handige informatie:
http://www.mkbservicedesk.nl/1070/wat-w ... g-voor.htm

Re: [winkelenbijmar.nl] ervaringen

13
Jamievs schreef:
Meerdere internet programma's gebruiken om te testen.
SEO: zoekmachine-optimalisatie.

Voor basiskennis kun je eens enkele webinars bij Eduvision volgen; leer je veel van.

Wij zijn recentelijk zelfs zover gegaan om ook een tablet voor testwerk te kopen; eea functioneerde daar niet lekker op terwijl dat juist de snelst groeiende groep is.
Ondanks dat je gelijk heb zou ik eerst bij het begin beginnen: namelijk research en later pas wat meer technische invulling aan je shop geven.

Wat punten die mij opgevallen zijn:

* Hier staat alles dubbel?
http://www.winkelenbijmar.nl/c-1035945/ ... orwaarden/

* Uit de algemene voorwaarden:
Volgens Europese regelgeving is een koop, gesloten via elektronische weg
(internet) een rechtsgeldige koop overeenkomst waarop betaling dient te
volgen.

Alle prijzen zijn in Euro’s (inclusief BTW en exclusief verzendkosten). De bestelling
moet vooraf worden betaald. Pas als de betaling door ons is ontvangen staat
de bestelling vast. De besteldatum is daardoor gelijk aan de betaaldatum.
100% vooruitbetaling eisen is bij wet verboden. Je mag wel om een aanbetaling vragen.
In de markt bestaat veel onduidelijkheid of dit eigenlijk wel kan. Artikel 7:26 lid 1 BW bepaalt immers dat, in geval van consumentenkoop, geen volledige vooruitbetaling verlangd mag worden
Bron: http://dirkzwagerieit.nl/2011/09/19/voo ... tellingen/

* Wijze van betalen:
Heeft u gekozen voor vooruit betaling dan kunt het verschuldigde bedrag overmaken op Rabobank rekeningnummer 156627418 t.n.v M. van Berkel te Sassenheim o.v.v uw bestelnummer
Hoezo keuze? Er wordt een alinea daarvoor gezegd dat ik vooruit moet betalen.

Wat handige informatie:
http://www.mkbservicedesk.nl/1070/wat-w ... g-voor.htm
Dank je wel voor je reactie.
Het valt niet mee die AV in orde te krijgen, maar ik ga me er weer op storten.
Met vriendelijke groet Marie-Anne