Ik heb voor mijn shop een nieuwe naam moeten verzinnen, omdat hij al bestond.
Ik heb alles veranderd, nieuwe naam , nieuwe kleuren, etc.
Graag jullie mening of ik nog iets zou moeten veranderen.
Dank jullie wel.
http://www.winkelenbijmar.nl
Re: Nieuwe webwinkel
2Sorry als ik het zeg maar ik vind het meer een cu2 pagina van vroeger. Qua layout totaal niet mijn smaak en veel te druk.
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
Re: Nieuwe webwinkel
3Hallo,
Om maar meteen met de deur in huis te vallen, er staan wel heel veel letters op je home page. Ik denk dat dit, in combinatie met je achtergrond (druk) mensen afschrikt.
Verder is het leuk als mensen eerst de kleding zien die je aanbiedt met daaronder de tekst.
De kleur van sommige kopjes is bijna gelijk aan de kleur van de achtergrond waardoor dit onduidelijk is.
Ook vind ik dat er nogal slordig is omgegaan met de tekst op je website.
Overal verschillende lettertypen en ook verschillende groottes.
Veel succes verder met je webshop
Om maar meteen met de deur in huis te vallen, er staan wel heel veel letters op je home page. Ik denk dat dit, in combinatie met je achtergrond (druk) mensen afschrikt.
Verder is het leuk als mensen eerst de kleding zien die je aanbiedt met daaronder de tekst.
De kleur van sommige kopjes is bijna gelijk aan de kleur van de achtergrond waardoor dit onduidelijk is.
Ook vind ik dat er nogal slordig is omgegaan met de tekst op je website.
Overal verschillende lettertypen en ook verschillende groottes.
Veel succes verder met je webshop
http://www.phonebags.nl
more protection, less money
more protection, less money
Re: Nieuwe webwinkel
4Dank je voor je reactie de tekst kreeg ik maar niet voor elkaar, maar is inmiddels gelukt.mvanalphen schreef:Hallo,
Om maar meteen met de deur in huis te vallen, er staan wel heel veel letters op je home page. Ik denk dat dit, in combinatie met je achtergrond (druk) mensen afschrikt.
Verder is het leuk als mensen eerst de kleding zien die je aanbiedt met daaronder de tekst.
De kleur van sommige kopjes is bijna gelijk aan de kleur van de achtergrond waardoor dit onduidelijk is.
Ook vind ik dat er nogal slordig is omgegaan met de tekst op je website.
Overal verschillende lettertypen en ook verschillende groottes.
Veel succes verder met je webshop
De kleur is ook aangepast, en wat foto's op de homepage gezet
Met vriendelijke groet Marie-Anne
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Re: [winkelenbijmar.nl] ervaringen
5Ik zou het grijs weghalen en een daar een andere kleur voor kiezen. Misschien kun je meer met het roze en wit doen van de banner.
Re: [winkelenbijmar.nl] ervaringen
6Het grijs heb ik weggehaald.vampirelord schreef:Ik zou het grijs weghalen en een daar een andere kleur voor kiezen. Misschien kun je meer met het roze en wit doen van de banner.
Met vriendelijke groet Marie-Anne
Re: [winkelenbijmar.nl] ervaringen
7Dit ziet er al een stuk beter naar mijn mening. Van mij mogen die laatste grijzen blokken ook een andere kleur hebben.
Re: [winkelenbijmar.nl] ervaringen
8vampirelord schreef:Dit ziet er al een stuk beter naar mijn mening. Van mij mogen die laatste grijzen blokken ook een andere kleur hebben.
Haha, ja dat ben ik ook van plan, maar dat is iets meer werk.
Dank je voor je feedback.
Met vriendelijke groet Marie-Anne
Re: [winkelenbijmar.nl] ervaringen
9De webshop zou je eens kunnen testen in Firefox, IE en Chrome en in diverse resoluties. De header vind ik wat groot en het totale scherm is iets te breed in sommige resoluties. Het gastenboek zou ik verplaatsen naar het rechterkader. Linkerkader zo overzichtelijk mogelijk houden.
Qua SEO zou ik per pagina een langere maar wel unieke titel plaatsen. Bij de resultaten van een zoekopdracht kan je ook verwijzen naar de sitemap en contactformulier.
Qua SEO zou ik per pagina een langere maar wel unieke titel plaatsen. Bij de resultaten van een zoekopdracht kan je ook verwijzen naar de sitemap en contactformulier.
http://www.zoektermen.nl webmarketing bureau Breda
http://www.seomarktplaats.nl matcht opdrachtgevers met opdrachtnemers
http://www.seomarktplaats.nl matcht opdrachtgevers met opdrachtnemers
Re: [winkelenbijmar.nl] ervaringen
10Heb wat dingen veranderd, maar testen in firefox? Seo?Zoektermen.nl schreef:De webshop zou je eens kunnen testen in Firefox, IE en Chrome en in diverse resoluties. De header vind ik wat groot en het totale scherm is iets te breed in sommige resoluties. Het gastenboek zou ik verplaatsen naar het rechterkader. Linkerkader zo overzichtelijk mogelijk houden.
Qua SEO zou ik per pagina een langere maar wel unieke titel plaatsen. Bij de resultaten van een zoekopdracht kan je ook verwijzen naar de sitemap en contactformulier.
Ik weet niet wat dat inhoud.
Met vriendelijke groet Marie-Anne
Re: [winkelenbijmar.nl] ervaringen
11Meerdere internet programma's gebruiken om te testen.het kado paleis schreef:Heb wat dingen veranderd, maar testen in firefox? Seo?Zoektermen.nl schreef:De webshop zou je eens kunnen testen in Firefox, IE en Chrome en in diverse resoluties. De header vind ik wat groot en het totale scherm is iets te breed in sommige resoluties. Het gastenboek zou ik verplaatsen naar het rechterkader. Linkerkader zo overzichtelijk mogelijk houden.
Qua SEO zou ik per pagina een langere maar wel unieke titel plaatsen. Bij de resultaten van een zoekopdracht kan je ook verwijzen naar de sitemap en contactformulier.
Ik weet niet wat dat inhoud.
SEO: zoekmachine-optimalisatie.
Voor basiskennis kun je eens enkele webinars bij Eduvision volgen; leer je veel van.
Wij zijn recentelijk zelfs zover gegaan om ook een tablet voor testwerk te kopen; eea functioneerde daar niet lekker op terwijl dat juist de snelst groeiende groep is.
Re: [winkelenbijmar.nl] ervaringen
12Ondanks dat je gelijk heb zou ik eerst bij het begin beginnen: namelijk research en later pas wat meer technische invulling aan je shop geven.Meerdere internet programma's gebruiken om te testen.
SEO: zoekmachine-optimalisatie.
Voor basiskennis kun je eens enkele webinars bij Eduvision volgen; leer je veel van.
Wij zijn recentelijk zelfs zover gegaan om ook een tablet voor testwerk te kopen; eea functioneerde daar niet lekker op terwijl dat juist de snelst groeiende groep is.
Wat punten die mij opgevallen zijn:
* Hier staat alles dubbel?
http://www.winkelenbijmar.nl/c-1035945/ ... orwaarden/
* Uit de algemene voorwaarden:
100% vooruitbetaling eisen is bij wet verboden. Je mag wel om een aanbetaling vragen.Volgens Europese regelgeving is een koop, gesloten via elektronische weg
(internet) een rechtsgeldige koop overeenkomst waarop betaling dient te
volgen.
Alle prijzen zijn in Euro’s (inclusief BTW en exclusief verzendkosten). De bestelling
moet vooraf worden betaald. Pas als de betaling door ons is ontvangen staat
de bestelling vast. De besteldatum is daardoor gelijk aan de betaaldatum.
Bron: http://dirkzwagerieit.nl/2011/09/19/voo ... tellingen/In de markt bestaat veel onduidelijkheid of dit eigenlijk wel kan. Artikel 7:26 lid 1 BW bepaalt immers dat, in geval van consumentenkoop, geen volledige vooruitbetaling verlangd mag worden
* Wijze van betalen:
Hoezo keuze? Er wordt een alinea daarvoor gezegd dat ik vooruit moet betalen.Heeft u gekozen voor vooruit betaling dan kunt het verschuldigde bedrag overmaken op Rabobank rekeningnummer 156627418 t.n.v M. van Berkel te Sassenheim o.v.v uw bestelnummer
Wat handige informatie:
http://www.mkbservicedesk.nl/1070/wat-w ... g-voor.htm
Re: [winkelenbijmar.nl] ervaringen
13Dank je wel voor je reactie.Jamievs schreef:Ondanks dat je gelijk heb zou ik eerst bij het begin beginnen: namelijk research en later pas wat meer technische invulling aan je shop geven.Meerdere internet programma's gebruiken om te testen.
SEO: zoekmachine-optimalisatie.
Voor basiskennis kun je eens enkele webinars bij Eduvision volgen; leer je veel van.
Wij zijn recentelijk zelfs zover gegaan om ook een tablet voor testwerk te kopen; eea functioneerde daar niet lekker op terwijl dat juist de snelst groeiende groep is.
Wat punten die mij opgevallen zijn:
* Hier staat alles dubbel?
http://www.winkelenbijmar.nl/c-1035945/ ... orwaarden/
* Uit de algemene voorwaarden:100% vooruitbetaling eisen is bij wet verboden. Je mag wel om een aanbetaling vragen.Volgens Europese regelgeving is een koop, gesloten via elektronische weg
(internet) een rechtsgeldige koop overeenkomst waarop betaling dient te
volgen.
Alle prijzen zijn in Euro’s (inclusief BTW en exclusief verzendkosten). De bestelling
moet vooraf worden betaald. Pas als de betaling door ons is ontvangen staat
de bestelling vast. De besteldatum is daardoor gelijk aan de betaaldatum.
Bron: http://dirkzwagerieit.nl/2011/09/19/voo ... tellingen/In de markt bestaat veel onduidelijkheid of dit eigenlijk wel kan. Artikel 7:26 lid 1 BW bepaalt immers dat, in geval van consumentenkoop, geen volledige vooruitbetaling verlangd mag worden
* Wijze van betalen:Hoezo keuze? Er wordt een alinea daarvoor gezegd dat ik vooruit moet betalen.Heeft u gekozen voor vooruit betaling dan kunt het verschuldigde bedrag overmaken op Rabobank rekeningnummer 156627418 t.n.v M. van Berkel te Sassenheim o.v.v uw bestelnummer
Wat handige informatie:
http://www.mkbservicedesk.nl/1070/wat-w ... g-voor.htm
Het valt niet mee die AV in orde te krijgen, maar ik ga me er weer op storten.
Met vriendelijke groet Marie-Anne