Beste leden,
Ik ben opzoek naar een helpdesk systeem, één van de betere systeem die er op de markt is, is Kayako, maar deze is redelijk geprijsd. Zijn er hier mensen die werken met een helpdesk systeem en zo ja hoe zijn jullie ervaringen hiermee.
Momenteel doen wij dit met de mail en IMAP, maar ik heb ondertussen ervaren dat nu wel 4 shops hebben dit steeds onoverzichtelijkheid wordt.
Erwin
Re: Helpdesk systeem
2osTicket misschien iets voor je?
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
http://www.getzenned.nl
Re: Helpdesk systeem
4Heb ZenDesk even getest, maar weet het nog niet, vond het niet echt super werken.
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Re: Helpdesk systeem
5Probeer eens de beta versie (die overigens wel voor productie te gebruiken is). Dat werkt een stuk intuïtiever dan de standaard. Wij werken er met z'n tweeën mee elke dag en het is, als je eenmaal door hebt hoe het werkt, ideaal. We missen in ieder geval geen mailtjes meer zoals voorheen wel eens gebeurde.ErwindeB schreef:Heb ZenDesk even getest, maar weet het nog niet, vond het niet echt super werken.
Re: Helpdesk systeem
6Volgens mij zie ik die ook, wat ik mij afvraag, stel ik voeg meerdere e-mail adressen toe (neem aan dat dit kan), hoe zie ik het onderscheid per site?
Re: Helpdesk systeem
7Door "Tags". Houdt er wel rekening mee dat je dan vrij duur uit bent. Je moet namelijk aan het enterprise account als je dat wilt. Ik gebruik het ook op die manier, maar het is niet goedkoop.ErwindeB schreef:Volgens mij zie ik die ook, wat ik mij afvraag, stel ik voeg meerdere e-mail adressen toe (neem aan dat dit kan), hoe zie ik het onderscheid per site?
Re: Helpdesk systeem
8Een leverancier van mij gebruikt http://www.helpspot.com/, de keren dat ik het heb moeten gebruiken werkte het prima.