RicardoV schreef:Multoweb schreef:Mits je al je processen op orde hebt zijn klantbeoordelingen zeker een aanrader.
Vooral in onze branche (pinautomaat verhuur) hechten klanten veel waarde aan betrouwbaarheid en transparantie. De optioneel in te stellen open vraag (Om welke reden heeft u voor Pintip gekozen?) wordt zelfs vaak beantwoord met: 'goede recensies' of iets in die richting.
Toch vind ik een 8.5 wel vatbaar voor verbetering. Hoe denk je daar zelf over? Ben je tevreden met een 8.5?
Ik zal je vraag beantwoorden aan de hand van een vergelijking/voorbeeld. De dienst die we leveren is niet helemaal te vergelijken met het verkopen van producten in een webwinkel. Een voorbeeld. Mobiele pinautomaten werken via het mobiele GSM-netwerk. Onvoldoende bereik op de locatie van de klant is overmacht. In dit geval is er een aantal opties die we kunnen proberen, maar is er geen bereik dan houdt het echt op. Dit proberen we op te vangen door sinds kort met een simkaart te werken die automatisch het beste bereik kiest van de drie grote providers selecteert. Echter zal er ergens in Nederland een plek zijn waar geen van deze drie providers goed bereik heeft, zie in dit geval (ondanks onze bereikbaarheid en bereidheid) maar eens een positieve beoordeling te krijgen. En dan heb je nog landelijke storingen.
Om antwoord te geven op je vraag vind ik dat er altijd ruimte is voor verbetering, maar ik, kijkend naar onze bedrijfsactiviteit, niet ontevreden ben.
Hoe denk jij nu over hetgeen je stelde?