- Eerste reactie: 'Veel wit!'
- Bij contact staat een 06-nummer en je bent niet altijd bereikbaar
- De prijslabels vind ik persoonlijk te donker
- Je USP's kunnen wel wat groter
- Bij contact staan geen adresgegevens
- Ik zou nog eens goed naar artikel 7 van je algemene voorwaarden kijken:
7.1 U heeft de verplichting om bij aflevering te onderzoeken of de producten aan de overeenkomst beantwoorden. Indien dit niet het geval is, dient u LeLou daarvan zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen veertien (14) kalenderdagen na de aflevering, althans nadat constatering redelijkerwijze mogelijk was, schriftelijk/email en gemotiveerd kennis te geven.
7.2 Indien is aangetoond dat de producten niet aan de overeenkomst beantwoorden, heeft LeLou de keuze de desbetreffende producten tegen retournering daarvan te vervangen door nieuwe producten dan wel de factuurwaarde daarvan te restitueren.
7.3 Indien u een product om welke reden dan ook niet wenst af te nemen, heeft u als particulier het recht het product binnen veertien (14) kalenderdagen na aflevering aan LeLou te retourneren. Retourzendingen worden in dit geval slechts geaccepteerd indien het product niet gebruikt en de verpakking van het product onbeschadigd is, waarbij tevens geldt dat de kosten voor retourzendingen voor uw rekening komen.
- Ik vind de Facebook follow knop niet bij de sfeer van de site passen
- Je 'In winkelwagen' knop op de productpagina is niet mooi
- Wanneer ik op de knop 'Winter sale' knop klik moet ik nog een keer op de 'Winter sale' categorie afbeelding klikken, dit zou ik veranderen
Tevens stuur ik je nog een tip via een PB.
Voor de rest ziet het er mooi uit, veel succes!