Re: [leloufashion.com] Feedback gevraagd

2
Ik vind de site erg kaal en saai eruit zien. Weinig kleur en erg eenvoudig, weinig informatie bij de producten.

Verder dacht ik eerst even dat ik 2,95 euro moest betalen voor het afhalen van de bestelling, maar je bedoelt waarschijnlijk een kiala punt? Kan aan mij liggen hoor.
http://www.Be-Slank.nl eiwitdieet voor verantwoord afvallen!

3
- Eerste reactie: 'Veel wit!'
- Bij contact staat een 06-nummer en je bent niet altijd bereikbaar
- De prijslabels vind ik persoonlijk te donker
- Je USP's kunnen wel wat groter
- Bij contact staan geen adresgegevens
- Ik zou nog eens goed naar artikel 7 van je algemene voorwaarden kijken:
7.1 U heeft de verplichting om bij aflevering te onderzoeken of de producten aan de overeenkomst beantwoorden. Indien dit niet het geval is, dient u LeLou daarvan zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen veertien (14) kalenderdagen na de aflevering, althans nadat constatering redelijkerwijze mogelijk was, schriftelijk/email en gemotiveerd kennis te geven.
7.2 Indien is aangetoond dat de producten niet aan de overeenkomst beantwoorden, heeft LeLou de keuze de desbetreffende producten tegen retournering daarvan te vervangen door nieuwe producten dan wel de factuurwaarde daarvan te restitueren.
7.3 Indien u een product om welke reden dan ook niet wenst af te nemen, heeft u als particulier het recht het product binnen veertien (14) kalenderdagen na aflevering aan LeLou te retourneren. Retourzendingen worden in dit geval slechts geaccepteerd indien het product niet gebruikt en de verpakking van het product onbeschadigd is, waarbij tevens geldt dat de kosten voor retourzendingen voor uw rekening komen.
- Ik vind de Facebook follow knop niet bij de sfeer van de site passen
- Je 'In winkelwagen' knop op de productpagina is niet mooi
- Wanneer ik op de knop 'Winter sale' knop klik moet ik nog een keer op de 'Winter sale' categorie afbeelding klikken, dit zou ik veranderen

Tevens stuur ik je nog een tip via een PB.

Voor de rest ziet het er mooi uit, veel succes!
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

7
Ik heb ook geen verstand van fashion, waar het blijkbaar over zal gaan.

De 3 seconden test; waar gaat je site over? More than fashion; ok maar wat dan?
Ik ben een ongeduldig roofdier wat ff snel wat wil scoren op het web; en ik ga weer weg want ik zie niet gelijk waar het over gaan.

Ah, verandering.
Sale Sale? hoezo sale? Wintersale?

Goed naar sale.
Daar zie ik 1 armband (oid..)
Die kleur is niet mooi, dus ik klik er niet op. ( En zie niet dat er nog meer achter zit.)

WOW!
Meld u aan voor de nieuwsbrief en ontvang 20% Korting

Da's wel weer heftig!

Tenslotte ff door de SEO-scanner: je Meta keywords zijn d'r rijkelijk teveel.
Op een andere pagina gaat dit beter: http://www.leloufashion.com/sieraden/

Wel erg weinig tekst wat een Search Engine kan indexeren.
Videosysteem voor webwinkeliers om seriematig en betaalbaar video te produceren

9
Eerste reactie; Ziet er netjes uit, maar wel erg wit en kaal.

Dan zit ik even verder te sneupen, en vind alles redelijk overzichtelijk. (moet er wel bij zeggen dat ik geen expert ben wat betreft webwinkels, maar meer een fanatiek shopper) Wat me toch bij de contactpagina opvalt is het mobiele telefoonnummer. Ik vind een vast nummer, of een 0800 of 0900 nummer (eerste is natuurlijk goedkoopste optie) veel professioneler ogen. Desnoods laat je het doorverbinden naar je mobiel, en ben je gewoon overal te bereiken.

Mijn voornaamste tip is toch om wat kleur toe te voegen. Ik vind het er erg mooi strak uit zien, maar wat kleur kan absoluut geen kwaad.

10
Ik snap niet waarom je twee keer een menu hebt. Verder is de uitstraling van de site goed. Ik vraag me ook af waarom je 'more than fashion' gebruikt als pay-off. Aangezien fashion (mode) ook kleding omslaat. Dit zie ik niet terug in het aanbod. Prima site verder.
Team Intro - Op dit moment zoeken en hebben wij werk voor verkeersregelaars.