Welkom collega
Als eerste sluit ik me aan bij bovenstaande posts, ik zou tevens deze punten veranderen voordat je verder aan de slag gaat met de marketing.
Ik verkoop ook kinderkleding online en het is echt geen makkelijke markt. Daarom zou ik, wanneer je echt serieus webwinkelier wil worden, zoveel mogelijk tijd en energie erin stoppen en dit is naast een fulltime baan best lastig (ik heb de mijne opgezegd, was slechts parttime, maar er zitten voor mijn gevoel nog steeds te weinig uren in een dag

)
Nu over het aanbod zelf; jullie aanbod is erg beperkt en (te) gevarieerd. Heb je een ondernemingsplan? Dit zal in ieder geval ook voor jezelf meer duidelijkheid geven over de kant die je op wil gaan.
Het lijkt er nu op alsof je hier en daar wat stock hebt weten te bemachtigen , sommige kleertjes in maat 50 en dan een kledingstuk in 140, weer van een ander merk...Ik zie totaal geen samenhang.
Ik kijk even naar Eliane et Lena en zie dat de rode legging duurder is dan de antraciet? Waarom?
Die 'basics' zijn altijd lastig te verkopen, omdat ze bijna bij ieder willekeurig warenhuis wel voor 5 euro te koop zijn. Dus wanneer je weer gaat inkopen zou ik me echt meer richten op items die de specifieke uitstraling van je merk hebben.
Als officieel retailer krijg je meestal goede foto's aangeleverd.
Tevens mag je best duidelijker aangeven dat verzending gratis is.
Staan nu bij zomer en winter allemaal dezelfde kleertjes?
Bij de merken kan je wat tekst neerzetten; hoe valt het? Waar komt het vandaan? Materialen? Bio?..
Dan nog de faq's; de helft kun je zo weglaten, het komt wat negatief over.
Mensen moeten zelf maar de site in de gaten houden (of FB) om te zien wanneer de uitverkoop is. Jij wil tenslotte ook je normale marge.
Over FB gesproken, let daar ook even op de spelling.
Geldt ook voor het verhaal over de korting; bijna iedereen weet wel hoe dat werkt.
Waarom mag je niet ruilen? Je benadrukt een zwakke schakel van de webwinkels; de mogelijkheid om te kunnen passen.
Mensen lezen soms over je tekst heen; het blijkt toch te klein te vallen etc. Dan mag je toch gewoon ruilen?
Die klachtenregeling staat me ook wat tegen; je verkoopt niet de goedkoopste merken. Waarom wil je niet garant staan voor je producten?
'Je kunt je bestelling voor de betaling altijd annuleren en/of wijzigen in de winkelwagen. Na de betaling, is dit
niet meer mogelijk. Wil je
toch de bestelling annuleren en/of wijzigen neem dan z.s.m. contact met ons op.'
Dit zou ik ook wat anders formuleren.
Hier laat ik het even bij, ik hoop dat je er wat aan hebt en veel succes!