@murgol: bedankt voor je reactie (dat geldt voor alle andere trouwens ook). Over de "huisstijl" ahn sich hoor je mij in principe niet klagen. De grote lijnen van de huisstijl heb ik touwens steeds goedgekeurd gedurende het hele proces van de 'site-ontwikkeling' dus daar sta ik voor het grootste stuk nog steeds achter!
Hetgeen me echter wel stoort is het feit dat ik de huisstijl niet verder kan laten aanpassen bij mijn huidige 'leverancier' hoewel dit duidelijk op papier staat en ik me dus moet laten paaien als het aankomt op de details (want gebonden aan het script).
Andere programmeurs willen er dan weer niet aan beginnen wegens het probleem dat, zoals eentje aangeeft, de opmaak en de source code niet van elkaar gescheiden zijn waardoor je bij een software upgrade de heleboel weer kan integreren...
Die kleine gebreken, die in sé mischien niet onoverkomelijk zijn zoals je zegt, worden op die manier wel peperduur.
Trouwens kleine gebreken? In firefox en chrome zijn de beelden niet te zien. Op de computer van ons moe zijn de banners op hoofdpagina plotsklaps 80% kleiner, op de computer van mijn vriendin zie je stukken broncode onderaan het scherm verschijnen, enzoverder enzovoorts....
Dat is niet wat je verwacht van een afgewerkte website lijkt me.
Eerlijk, neem daar de opmerking van hhh bij aan het begin van dit topic bij (in verband met het centreerprobleempje) en je mag ervan uitgaan dat deze mensen nog niet vaak een webwinkel hebben geprogrammeerd....
Soit, ik wil je toch bedanken voor de positieve feedback want ik wil er nog steeds iets moois van maken.
Ik moet er wel bijzeggen dat ik een advocaat onder de arm heb genomen omdat een oplevering conform contract (een afgewerkte site dus, zonder kleine gebreken) wel degelijk afdwingbaar blijkt (kunnen zij die "kleine" gebreken netjes oplossen).
Wat ik daartoe wel nodig heb is iemand die kan aantonen dat het geleverde simpelweg niet voldoent aan de ‘regels van de kunst’ .
Hiertoe zoek ik eventueel iemand (die iets van programmeertaal kent) en mij kan duiden waar bepaalde fouten zitten.
Ps: als een dergelijke oproep verboden is mods, gelieve dan de editten, ik wil hier immers niet voor luis in de pels spelen