[www.just-kid-ink.nl] Alles voor stoere kids

1
Hoi Allemaal, vandaag is het dan zover ik heb de deuren van mijn virtuele winkeltje geopend.
Spannend spannend, maar ik wil dus ook graag nog een beetje feedback krijgen en verbeterpuntjes horen.

Het was best een zware bevalling, het begon met een leuk idee, toen met een paar maanden heel hard werken en afzien, en nu is mijn "kindje" dan eindelijk geboren en ben ik benieuwd naar de reacties van andere mensen.
Vinden ze mijn "kindje wel leuk" , of vinden ze het maar een lelijk ding....dus ik vind het wel even spannend zomaar een linkje hier te zetten.

Natuurlijk wil ik jullie ongezouten mening, daar kan ik van groeien.
Zowel over de uitstraling en wat in jullie ogen echt anders/beter kan.
En ik heb ongetwijfeld dingen over het hoofd gezien, of knullig neergezet.

Mijn vrienden en bekenden waren allemaal ontzettend enthousiast en bevooroordeeld natuurlijk, mijn moeder daarentegen heeft zo`n beetje alles afgebrand om te eindigen met: "goh....dat heb je toch knap gedaan, ziet er wel profi uit" :?

Ik wil heel graag zoals ik op de site al aangeef nog een leuke foto of foto`s op mijn homepage van kinderen met mijn kleding aan. Dan ziet het er naar mijn idee wat gelikter uit. Maar helaas liggen de baby`s en kleine kinderen hier ook niet voor het oprapen. Die van mij zijn te oud en verder heb ik weinig vrienden/kennisen/familie met kleine kinderen.
Alleen mn zus, maar die vind het ten eerste afschuwelijk spul, en ten tweede wil ze haar kinderen niet op een website.
Dus mocht je nog een leuk exemplaar hebben en een gratis professionele fotoshoot willen hebben.....mail me maar.

http://www.just-kid-ink.nl/
alles voor stoere kids

Re: [www.just-kid-ink.nl] Alles voor stoere kids

2
Leuke website! Leuke kleertjes ook, dat zou ik mijn kind echt wel aantrekken :) Vooral het logo vind ik erg mooi en goed passen bij het thema.

Bij bedrijfsgegevens staan de openingstijden van je (toekomstige) winkel niet goed uitgelijnd. Daaronder staat dat je bereikbaar bent, behalve op DE dinsdag en DE zondag. Die lidwoorden zijn overbodig geloof ik.

Bij je bedrijfsgegevens staat dat je nog geen fysieke winkel hebt, maar bij betaalmethoden staat dat je kunt pinnen als je de bestelling komt afhalen in "één van onze vestigingen" en "op al onze vestigingen kunt u pinnen".. Beetje raar als je nog niet 1 vestiging hebt, laat staan meerdere ;)

Er staat op meerdere plekken dat ik altijd even een bezoekje kan brengen aan jullie winkel, vervolgens staat er tussen haakjes achter dat er geen winkel is.. Kan dan wel of geen bezoekje brengen? Of sta ik dan bij je in de huiskamer? Dat is misschien een beetje onduidelijk.

Verder vind ik het een leuke, overzichtelijke site. Lekker simpel en duidelijk :D

Oh en PS, als je eenmaal gaat verkopen kan je altijd foto's vragen van je verkochte kleertjes terwijl het kind ze aan heeft. Ten eerste is dat leuk voor jou, en als je leuke foto's krijgt kan je vragen of je die op je site mag zetten.
http://www.zazuco.nl De leukste Disney gifts en collectibles! Zazuco op facebook

3
Zazuco schreef:Leuke website! Leuke kleertjes ook, dat zou ik mijn kind echt wel aantrekken :) Vooral het logo vind ik erg mooi en goed passen bij het thema.

Bij bedrijfsgegevens staan de openingstijden van je (toekomstige) winkel niet goed uitgelijnd. Daaronder staat dat je bereikbaar bent, behalve op DE dinsdag en DE zondag. Die lidwoorden zijn overbodig geloof ik.

Bij je bedrijfsgegevens staat dat je nog geen fysieke winkel hebt, maar bij betaalmethoden staat dat je kunt pinnen als je de bestelling komt afhalen in "één van onze vestigingen" en "op al onze vestigingen kunt u pinnen".. Beetje raar als je nog niet 1 vestiging hebt, laat staan meerdere ;)

Er staat op meerdere plekken dat ik altijd even een bezoekje kan brengen aan jullie winkel, vervolgens staat er tussen haakjes achter dat er geen winkel is.. Kan dan wel of geen bezoekje brengen? Of sta ik dan bij je in de huiskamer? Dat is misschien een beetje onduidelijk.

Verder vind ik het een leuke, overzichtelijke site. Lekker simpel en duidelijk :D

Oh en PS, als je eenmaal gaat verkopen kan je altijd foto's vragen van je verkochte kleertjes terwijl het kind ze aan heeft. Ten eerste is dat leuk voor jou, en als je leuke foto's krijgt kan je vragen of je die op je site mag zetten.

Hoi Zazuco,

Bedankt dat je gekeken hebt en voor je compliment en feedback.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik een beetje ruzie had met het uitlijnen van de openingstijden, het wilde allemaal niet wat ik wilde.
Maar misschien is het inderdaad beter om alles met betrekking tot mijn nieuwe winkel zo lang nog even weg te halen. Om verwarring te voorkomen.
Ik zal de lidwoorden voor de dagen ook even weghalen als ik het er dan weer op zet.

Ook het pinnen gedeelte laat ik beter nog even weg, goed gezien van die "meerdere vestigingen" (standaard tekstje aangepast....dan wil je wel eens wat over het hoofd zien)

Dat van die foto`s na aankoop had ik al op de site gezet, lijkt me leuk om een speciale rubriek te hebben met allemaal kids met mijn kleding, en dan misschien ook af en toe een (b)engeltje van de maand of iets dergelijks kiezen (ligt een beetje aan de animo) voor cadeaus, of fotoshoots.

Maar op mijn homepage wil ik echt wel professionele foto`s hebben en geen huis tuin en keukenkiekjes (tenzij paps en /of mams natuurlijk een redelijke profi foto kunnen maken)

Ik moet trouwens nog wel even bekennen dat er wel meer verbeterpuntjes zijn die ik zelf ook al op mijn to do lijstje heb staan, maar die ik ivm piepende hond, en stuiterende dochter op het moment supreme dat ik hier de tekst plaatste vergeten ben om te vermelden.

Ik heb de hond maar uitgelaten, zodat ik niet hoefde te dweilen, maar ik denk dat ik die puntjes misschien beter even aan mijn eerste bericht toe kan voegen voor de duidelijkheid.

Zoals gezegd super bedankt voor je feedback
Groetjes Monica
alles voor stoere kids

4
Oh jammer het lukt niet meer om het eerste bericht te wijzigen.
maar hier dus nog een paar puntjes die op de to-do lijst staan, maar nog niet mogelijk zijn.

Ik heb een aanvraag voor Billink om achteraf betalen mogelijk te maken. Zakelijke rekening (die bijna een maand op zich heeft laten wachten door drukte bij de Rabobank) is eindelijk in behandeling en krijg ik morgen of volgende week maandag, en dan kan ik ook mijn rekeningnummer toevoegen voor het vooraf overboeken en PayPal.

Dit zijn dus een paar dingen die ik nog niet op orde heb helaas.
alles voor stoere kids
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
Dat moet je maar hopen dat je het morgen of maandag krijgt. Ik zit nu ook al twee weken te wachten op m'n zakelijke pas.

Zo nu naar je winkel. De eerste blik is meteen goed, ik heb meteen het gevoel dat ik hier in een winkel ben die niet alledaagse kleding verkoopt. Maar inderdaad iets van foto's van kinderen met de kleding aan zou het nog een stuk duidelijker maken waar de bezoeker zich op bevind.

Misschien is dit een beetje te diep graven, ik vind persoonlijk zelf de achtergrond erg leuk, de kleur is ook perfect. Maar.... zouden schedels sommige mensen niet af kunnen schrikken? Nu zullen de meeste ouders die dit soort kleding voor hun kindjes kopen ook wel alternatief zijn, maar toch.... Ik weet van sommige mensen in mijn omgeving die een hekel hebben aan schedels op kleding etc.

De lap tekst op de homepage ben ik geen fan van, en gaat denk ik je conversie ook niet echt helpen. Ga je dit nog verwijderen? Of andere boxen er voor in de plaatst zetten? Ik zou juist kort en krachtig je USP's benoemen, en juist nog wat meer producten weergeven op de beginpagina.

Onder klantenservice zijn sommige woorden met hoofdletter, en sommige zonder, zou alles hier even met hoofdletters schrijven. Het ziet er zo een beetje rommelig uit. Er is nog wel meer tekst, waar geen enkele zin begint met hoofdletters. Hier bv: http://www.just-kid-ink.nl/bezorgen-pm-20.html

Heel veel succes verder en hopelijk ga je al snel wat verkopen :D.
Looks Like Vintage, webwinkel in 40s, 50s en 60s kleding!...::...Looks Like Vintage op Facebook

6
Bedankt dat je even gekeken hebt.
Ik ben vandaag gebeld door de bank dat alles nu in orde gemaakt wordt, na bijna 4 weken wachten. Dus dat komt wel goed denk ik.

Wat de achtergrond betreft, ik weet dat heel veel mensen dit niet geschikt vinden vooral niet voor kinderkleding, maar ik gok dat dat ook niet de doelgroep is die mijn spullen leuk vinden.

Die lap tekst gaat zeker weg, en daar komen hopelijk die foto`s voor in de plaats.
Ik heb in eerste instantie van alles geprobeerd als achtergrond en met artikelen onder aan de pagina, maar ik vond het zo een onsamenhangend geheel worden dus heb uiteindelijk alles weer weggehaald. Ik ben wel van plan om in de toekomst de nieuwe producten onderaan de site te plaatsen.

De hoofdletters... 8) ik weet dat dit een aandachtspuntje is voor mij, ik ben meestal te lui voor hoofdletters, dat zit zo in mijn systeem dat ik er ook heel makkelijk overheen kijk. Ik zal alles nog eens nalopen.

Ik hoop ook snel iets te verkopen.....ik ben er helemaal klaar voor haha.
alles voor stoere kids

9
Leuke site en leuk assortiment!

Enkele suggsties:
Ik zou je producten hoger zetten. Wanneer ik je shop open zie ik twee keer je logo waarvan de onderste het grootst is. Dit lijkt me overbodig en uit verhouding. Ik zou je producten onder de slideshow zetten en daaronder de tekst. Als je op een gegeven moment ook foto's hebt zou je deze weer hier kunnen zetten. Nu staat er alleen veel tekst. De meeste internetters lezen niet maar klikken meteen door neer hetgeen ze zoeken. Zet je producten dus wat prominenter in beeld.

Kun je niet een fotoshoot maken en op de site zetten. Als deze er goed uitziet is dat veel aantrekkelijker om te willen winnen. Nu heb ik geen idee of ik dat wel wil. Heb je meteen meer beeldmateriaal.

Veel succes met je webshop!
Eigen webshop starten? Probeer Shoppagina nu 30 dagen gratis!

12
Shoppagina.nl schreef:Leuke site en leuk assortiment!

Enkele suggsties:
Ik zou je producten hoger zetten. Wanneer ik je shop open zie ik twee keer je logo waarvan de onderste het grootst is. Dit lijkt me overbodig en uit verhouding. Ik zou je producten onder de slideshow zetten en daaronder de tekst. Als je op een gegeven moment ook foto's hebt zou je deze weer hier kunnen zetten. Nu staat er alleen veel tekst. De meeste internetters lezen niet maar klikken meteen door neer hetgeen ze zoeken. Zet je producten dus wat prominenter in beeld.

Kun je niet een fotoshoot maken en op de site zetten. Als deze er goed uitziet is dat veel aantrekkelijker om te willen winnen. Nu heb ik geen idee of ik dat wel wil. Heb je meteen meer beeldmateriaal.

Veel succes met je webshop!

Ik heb het allemaal aangepast inmiddels.
De fotoshoot....tja ik zit een beetje verlegen om kids met de juiste maten.
ik heb wel een linkje toegevoegd naar de fotograaf onder het kopje fotoshoot winnen.
Dan weten ze wat ze kunnen verwachten.

Bedankt!
alles voor stoere kids

13
@droomjuweeltjes

dank je, ik begrijp dat niet iedereen gecharmeerd is van schedels, maar misschien dat ik eens kan kijken of ik iets kan vinden wat iets kinderachtiger is zoals zazuco al schreef.
Daar ben ik het wel mee eens, maar ik had een kant en klare achtergrond gevonden in de juiste kleuren, dus vond het wel makkelijk en ook bij mijn aanbod passen.
alles voor stoere kids

14
Ik vind de achtergrond persoonlijk wel oké, en ''kinderachtig'' genoeg. Ik bedoel dit niet lullig, maar het oogt allemaal wel een beetje als een drie-in-een-dozijn-webwinkel. Het voelt vol en een beetje rommelig aan, ook op de homepage met categorieplaatjes. Komt denk ik ook omdat je heel veel kaders gebruikt en omdat alles best wel dicht op elkaar staat (witruimte!).

Foto's zouden denk ik een hele waardevolle toevoeging zijn. Geeft het allemaal wat meer karakter en die Hugo is volgens mij best een goede fotograaf. Wat je eventueel kan doen voor het vinden van modellen is een briefje ophangen in een consultatiebureau oid. Ik doe zelf aan modeltekenen en de meeste modellen worden gevonden op dansscholen.

Letters van het logo zijn ook goed. Wel vind ik de vogel om de een of andere reden niet echt bij Just Kidink passen. De vogel voelt heel statisch/dood aan, en de letters juist ''dynamisch''/levendig. Weet niet hoe ik het moet omschrijven. Wat de producten zelf betreft, daar moet ik je zus gelijk in geven, maar als ik zag hoeveel mensen een tijdje geleden in Ed Hardy liepen dan is/was (?) er volgens mij best een markt voor :p

15
Eindelijk tijd gehad om ook eens rond te kijken op je site ;)
Leuke shop! Collectie is niet helemaal mijn smaak maar ook ik zag er wel leuke & stoere dingen tussen zitten.

Persoonlijk vind ik de voorpagina erg druk, te veel categorieën en te weinig witruimte. Zou het zelf beperken tot een paar "aanraders" en de aanbiedingen bijvoorbeeld, en meer witruimte tussen de foto's. Nu kun je de pagina niet scannen, en dat is toch wat mensen doen.

Bij de pagina 'Betalen' zou ik zelf die strepen onder de diverse opties weghalen, die zijn een beetje té. Ik zie meer streep dan informatie :wink:

Met kinderen voor een shoot kan ik je helaas niet helpen, hier ook geen jonge kinderen meer. En om eerlijk te zijn betwijfel ik ook of ik foto's van mijn jonge kinderen op het net zou willen hebben ... Wellicht toch overwegen om modellen in te huren?
Zonnepakje - UV kleding voor kinderen en volwassenen

16
nescio schreef:Ik vind de achtergrond persoonlijk wel oké, en ''kinderachtig'' genoeg. Ik bedoel dit niet lullig, maar het oogt allemaal wel een beetje als een drie-in-een-dozijn-webwinkel. Het voelt vol en een beetje rommelig aan, ook op de homepage met categorieplaatjes. Komt denk ik ook omdat je heel veel kaders gebruikt en omdat alles best wel dicht op elkaar staat (witruimte!).
Hoi Nescio,

Fijn dat je even gekeken hebt.
Ik vind het ook moeilijk om "iedereen" tevreden te houden. de laatste paar dagen is vooral mijn homepage al tig keer veranderd op aanwijzing van onder andere de mensen hier.
De algemene conclusie was dat er minder tekst en meer producten op de homepage moesten..
Dat heb ik gedaan. Iedereen is het er mee eens dat er foto' s op de homepage moeten, maar dat had ik zelf ook al bedacht.
Misschien dat de tip van het consultatiebureau wel een goed idee is.
En misschien dat ik nog eens kan kijken of ik de productcategorieën iets anders neer kan zetten, want ik ben het wel een beetje met je eens.
Ik heb al aan degene die mijn logo heeft gemaakt gevraagd of ze eens kan kijken om iets leuks te maken voor de producten
Foto's zouden denk ik een hele waardevolle toevoeging zijn. Geeft het allemaal wat meer karakter en die Hugo is volgens mij best een goede fotograaf. Wat je eventueel kan doen voor het vinden van modellen is een briefje ophangen in een consultatiebureau oid. Ik doe zelf aan modeltekenen en de meeste modellen worden gevonden op dansscholen.

Letters van het logo zijn ook goed. Wel vind ik de vogel om de een of andere reden niet echt bij Just Kidink passen. De vogel voelt heel statisch/dood aan, en de letters juist ''dynamisch''/levendig. Weet niet hoe ik het moet omschrijven. Wat de producten zelf betreft, daar moet ik je zus gelijk in geven, maar als ik zag hoeveel mensen een tijdje geleden in Ed Hardy liepen dan is/was (?) er volgens mij best een markt voor :p
tja smaken verschillen, en ik ben me ervan bewust dat veel mensen dit maar raar vinden.
Maar aan de andere kant denk ik ook dat er genoeg mensen zijn die gek zijn van dit soort spullen, ik zal misschien op andere plekken moeten zoeken dan de meeste kinderwinkels.
wat de vogel betreft, ik ben er persoonlijk wel heel tevreden mee. het moest een beetje het idee van zo een old school/new school zwaluw zijn. maar ik denk dat dit ook meer een kwestie van smaak is.
alles voor stoere kids

17
Zonnepakje schreef:Eindelijk tijd gehad om ook eens rond te kijken op je site ;)
Leuke shop! Collectie is niet helemaal mijn smaak maar ook ik zag er wel leuke & stoere dingen tussen zitten.

Persoonlijk vind ik de voorpagina erg druk, te veel categorieën en te weinig witruimte. Zou het zelf beperken tot een paar "aanraders" en de aanbiedingen bijvoorbeeld, en meer witruimte tussen de foto's. Nu kun je de pagina niet scannen, en dat is toch wat mensen doen.

Bij de pagina 'Betalen' zou ik zelf die strepen onder de diverse opties weghalen, die zijn een beetje té. Ik zie meer streep dan informatie :wink:

Met kinderen voor een shoot kan ik je helaas niet helpen, hier ook geen jonge kinderen meer. En om eerlijk te zijn betwijfel ik ook of ik foto's van mijn jonge kinderen op het net zou willen hebben ... Wellicht toch overwegen om modellen in te huren?
Leuk dat je even gekeken hebt.
Ik ga zoals ik bij het vorige berichtje al aangaf nog eens kijken wat ik kan doen om het geheel wat rustiger en professioneler over te doen komen.
Ik ben het er eigenlijk wel mee eens.
modellen inhuren was mijn laatste optie, ik vind het ook wel leuk om iets weg te geven aan iemand die het leuk vind.
streepjes bij betaalpagina zal ik weghalen....heb het zelf al meerdere keren overwogen ;-)
alles voor stoere kids