Spannend spannend, maar ik wil dus ook graag nog een beetje feedback krijgen en verbeterpuntjes horen.
Het was best een zware bevalling, het begon met een leuk idee, toen met een paar maanden heel hard werken en afzien, en nu is mijn "kindje" dan eindelijk geboren en ben ik benieuwd naar de reacties van andere mensen.
Vinden ze mijn "kindje wel leuk" , of vinden ze het maar een lelijk ding....dus ik vind het wel even spannend zomaar een linkje hier te zetten.
Natuurlijk wil ik jullie ongezouten mening, daar kan ik van groeien.
Zowel over de uitstraling en wat in jullie ogen echt anders/beter kan.
En ik heb ongetwijfeld dingen over het hoofd gezien, of knullig neergezet.
Mijn vrienden en bekenden waren allemaal ontzettend enthousiast en bevooroordeeld natuurlijk, mijn moeder daarentegen heeft zo`n beetje alles afgebrand om te eindigen met: "goh....dat heb je toch knap gedaan, ziet er wel profi uit"

Ik wil heel graag zoals ik op de site al aangeef nog een leuke foto of foto`s op mijn homepage van kinderen met mijn kleding aan. Dan ziet het er naar mijn idee wat gelikter uit. Maar helaas liggen de baby`s en kleine kinderen hier ook niet voor het oprapen. Die van mij zijn te oud en verder heb ik weinig vrienden/kennisen/familie met kleine kinderen.
Alleen mn zus, maar die vind het ten eerste afschuwelijk spul, en ten tweede wil ze haar kinderen niet op een website.
Dus mocht je nog een leuk exemplaar hebben en een gratis professionele fotoshoot willen hebben.....mail me maar.
http://www.just-kid-ink.nl/