Nu mailde mijn kennis een verzenlabel door met de vraag om deze af te printen en binnen te brengen bij de post. Aanvankelijk zou de dame dit doen. Een dag later stuurt ze dat ze niet op het post kantoor geraakt. Geen probleem, er zijn ook postpunten die laat open zijn,... Dan wil ze geld om het naar het postpunt te brengen (benzine enz). Dag erna mailt ze dat ze nog ook geld vraagt voor de inkt voor haar printer. "En weer even erna, nee laat maar ik heb geen zin in dat gedoe".
Mijn kennis betaalde nog niets hoor.
Nu moet het lukken dat deze dame net om mijn hoek werkt. Ik bied aan om het pakket op haar werk te gaan halen en daarna naar mijn kennis op te sturen. "u kan het pakket zaterdag tussen 18 en 18u30 bij mij thuis komen ophalen ik wil niet dat ik gestoord word op het werk" (niet in mijn buurt dus),... Alsof ze niet even een middagpauze heeft...
Een koeriersdienst naar haar thuis sturen om het pakket daar op te halen heeft geen zin met zulke tijdsspannes midden in het weekend.
Ze kunnen dus niet tot een overeenkomst halen om het pakket terug te halen.
Wat zouden jullie in dit geval doen?
Moet natuurlijk lukken dat er het zelfde artikel bij zit als in haar eigen bestelling alleen een maatje groter + enkele extra kleertjes (voor kinderen dus binnen een paar maand passen deze wss voor haar kindje)
je ziet dus waar het naar toe gaat...
Mag ze gewoon de rekening van deze artikelen naar haar opsturen wanneer ze zo dwars blijft liggen? Een beetje meewerking zou nu toch wel fijn zijn. Elke oplossing breekt ze af...