Ik ben op zoek naar mogelijkheden om de cut-off tijden van mijn bedrijf te verhogen. Op dit moment is dat 17:30. Er zijn al een paar partijen langs geweest maar eigenlijk verkopen ze alleen maar diensten die ik niet hoef. Het enige wat ik wil is later kunnen aanleveren/laten ophalen. Iets wat met onze aantallen moeilijk schijnt te zijn (+/- 250 p/m). Ik zoek een tijdstip tussen de 20:00 uur en 21:00 uur. Hoe dichter bij 21:00 uur hoe beter

Concreet heb ik zelf al gekeken naar fulfilment; dit vind ik echter niet de meest passende oplossing. Vooral omdat ik ook gewoon kantoorruimte incl magazijn heb. + de tijd om de zending klaar te maken is er ook gewoon.
Ik heb vernomen van een partij dat relatief kleine partijen ''geluk'' hebben dat zij kunnen meeliften op andere omdat de vrachtwagen er dan toch al zou zijn. Iets wat ik zelf eigenlijk maar moeilijk kan geloven. En zelfs voor winkels met 20.000 orders per jaar schijnt het moeilijk te zijn. Toch zie ik om mij heen relatief kleine (inschatting) winkels die toch tot bijvoorbeeld 21:00 aanbieden (ook concurrerende partijen die dus ongeveer dezelfde marges hebben).
Kan iemand hier iets over zeggen of hoe hij/zij dit hebben aangepakt? Er wordt nu met PostNL via Myparcel verzonden, uitermate tevreden over. Maar de cut-off tijden zal ik graag ruimer zien worden.
Ik ben benieuwd naar de reacties.
Mvg,
ES01