Ik ben nog niet zo heel lang actief op dit forum maar iets moet me toch van het hart.
Ik vraag me af is een webwinkelier nu van nature zo negatief of wordt je dat als je webwinkelier bent???? Of roept een forum op om zo maar ongezouten je kritiek ergens op te geven?? Liefst nog iets van een ander af te kraken.
Toen ik me net had aangemeld kreeg ik een heel leuk positief mailtje van Dirkjan. Hij was benieuwd naar de mens achter de webshopeigenaar met 6 webshops en of ik aan een interview wilde meewerken. Dat heb ik gedaan, zo ben ik, iemand vraagt me iets en spontaan ga ik daar op in. Of soms niet maar dan zal ik altijd in aardige bewoording proberen uit te leggen waarom niet.
Maar daarna heb ik eigenlijk op allerlei dingen die ik ergens gezet heb overwegend onaardige reacties ontvangen. Niets deugt, geen enkel initiatief is goed en zeker niet goed genoeg. Opbouwende kritiek is prima maar het is wel de toon die de muziek maakt. Denk voor je iets schrijft op een forum eens na of je hetzelfde zo zou verwoorden als de ander face to face tegenover je staat. Of zou je dan andere woorden kiezen?
Ik denk dan alleen maar wat jammer dat je zo onaardig doet, hopelijk ben je in werkelijkheid niet zo ongezouten negatief als je hier overkomt. Dat zou echt jammer zijn. Voor jezelf het meeste, want met zoveel negativiteit gaat dat ten koste van leuke spontane interacties met andere mensen.
Is een webwinkelier van nature negatief????
1Eigenares van 6 webshops. http://www.enveloppenwebshop.nl met goedkope brievenbusdoosjes en luchtkussenenveloppen. Zie profiel welke webshops nog meer